Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat tykänneet tästä kesän säästä?

Vierailija
04.08.2017 |

Varsinkin Pirkanmaalla olen nauttinut viileämmästä kesästä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt, enemmänkin saisi sataa tai oikeastaan pitkäkestoisemmin, niin että koko päivä tulisi vettä eikä vain pari tuntia aamulla.

Vierailija
2/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fiksut. :) tämä kesä on ollut hyvää aikaa karsia kaikki idiootit helle hullut lähi piiristä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykänny. No autottomana tietty sateet haittaa vähän liikkumista, kun kauppaanki on jonkun verran matkaa.  Mutta muuten ihan ok, en tykkää helteistä :)

Vierailija
4/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteetkin on mukavia - silloin kun niitä pääsee karkuun sisälle tai viileään. :D

Kieltämättä tän kesän säät on olleet mulle sopivat. Ei jatkuvaa hikoilua tai pelkoa palamisesta. 

Vierailija
5/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sää ollut koko kesän! Sade nyt vähän haittaa, jos on menossa jonnekin, mutta kun istun sisällä, niin eipä sekään paljon. Olisi kaikki seuraavatkin kesät tällaisia!

Vierailija
6/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt. Vaikkei hellettä olekaan ollut, on ainakin täällä päin maata ollut ihan lämpimiäkin päiviä, nytkin on päälle 20 astetta, tuulee hieman viileästi, mutta auringossa tarkenee oikein hyvin.

Vierailija
7/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on satanut...lämpötilat on olleet sopivat.

Vierailija
8/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Täällä Oulussa ollut muutama lämmin viikko, muuten ollut juuri sopivaa, että voi kulkea sekä pitkissä, että lyhyissä vaatteissa ilman että palelee tai tulee kuuma. Lisäksi on voinut harrastaa paljon liikuntaa pihalla, kun ei ole mikään raju helle ollut.

Vierailija
9/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesä ollut. Rannikolla asun ja minusta satanut yllättävän vähän, varsinkin jos vertaa median luomaan säähysteriaan -ja muiden valituksen määrään. Mulla on ihan rusketusrajatkin :D Ei näillä leveysasteilla ole hellettä tarkoituskaan olla. Nyt on parina päivänä sadellut, mutta ei kuitenkaan koko päivää eikä ole haitannut ulkoilua. Nautitaan kesästä ja elämästä!

Vierailija
10/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein oivalliset kelit on olleet.

Vierailija
11/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään. Tykkään rankkasateista ja myrskyistä, jolloin ihmiset piilottelee koloissaan ja tienoolla ei näy ristin sielua. En tiedä miksi ärsyttää hellekeleillä se kun kaikki ovat pihalla? Se laumasieluisuus kaiketi. Mennään rikki jos vähän sataa. Ja helteellä ihmisiä on joka paikassa.

Paras sää on sellainen mitä ei pane merkille. Ei liian kuuma ei kylmä. -5-+20

Vierailija
12/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Töissä lämpötila nousee saunan lämpötiloja vastaavaksi aina helteillä. Tänä kesänä ei ole tarvinnut ottaa yhtään buranaa töissä ja vettäkin on tullut juotua ihan kohtuullisesti. Työpäivät ei ole myöskään venyneet ylimääräisten taukojen takia. Ja mikä parasta, en ole joutunut kertaakaan ambulanssilla töistä lähtemään. Tällaisia kesiä jatkossakin!

Vierailija
13/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava säää - helteet on syvältä!!! EEEEEEJJJJEEEEEE

Vierailija
14/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees on ollut. Helleraja on juuri ja juuri jäänyt rikkoutumatta, mutta muuten on ollut aurinkoista ja lämmintäkin (yli 20). Eipä voi kauheasti valittaa.

Vierailija
15/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes täydellinen kesä, mutta silti liikaa helteitä. Olen todella rankasti hikoilemaan taipuvainen (sukurasite), joten en nauti kuumasta yhtään. +23 on ehdoton maksimi, ja sekin käy vain, jos tuulee. Mieluiten +18-+21.

Lisäksi ihoni on maidonvalkoinen ja palaa heti, jos olen viisikin minuuttia paahteessa. Tykkään siis kylmemmistä säistä, kun voi pitää pitkää hihaa ja lahjetta, eikä tule kuuma. Aurinkorasva + hikoilu = katastrofi.

Vierailija
16/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään äärimmäisestä, kuumasta enkä kylmästä. Sen verran kesällä täytyy olla lämpöä ja aurinkoa, että sato kasvaa ja kypsyy, mutta muuten viileä on parempi kuin lämmin.

Vierailija
17/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt. On ollut lämmintä, mutta ei kuumaa. Ihanteellinen sää esim. lenkkeilylle. Keholle on hyväksi, ettei joudu koko ajan sopeutumaan äärimmäisiin lämpötiloihin. Myös laitoksissa asuville ollut helppo kesä.

Jos pitäisi valita 10 asteen lämpötilan ja helteen (n. 30 astetta) väliltä, valitsisin kyllä hellekesän, koska ei kesällä ole kiva että on kylmä, mutta tämä kesä on ollut melko optimaalinen, kun lämpöasteet on pyörineet 20 asteen tuntumassa.

Vierailija
18/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin on ilmeisesti ollut paljon parempaa säätä kuin täällä. Koko päivän sadepäiviä on ollut hirmuisen paljon. Ja kesän lämpösumma on alhaisin vuosikymmeniin, mikä tarkoittaa sitä, että vilja on ihan vihreää, vaikka normaalisti tähän aikaan puidaan. Toivotaan pitkää ja lämmintä syksyä, jotta ehditään saamaan jotain satoa.

Vierailija
19/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä on ollut, koko kesän on jaksanut touhuilla ja ahkeroida pihatöissä. Vastakylvetty nurmikin kiittää vedestä :)

Vierailija
20/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä sää ollut tänä kesänä (minun puolestani helteet voisi kieltää lailla!). Tuulikin on ollut sopiva pyöräilijälle, ei sentään aina kovaa vastatuulta, vaan joskus vain 1m/s, sen haluaisin jatkuvan.

Yhdelläkään työpaikallani tai työpisteessäni ei ole ollut asiallista ilmastointia, joten parikin peräkkäistä.kuumaa päivää on tehnyt työnteon todella rankaksi.

Nyt työttömänä on hyvin sateiden väliin voinut sovittaa pyykinkuivauksen, ulkoilun, tapaamiset ja asiointireissut, samalla sade on pitänyt ilman raikkaana ja luonnon vehreänä. Ei mitään valittamista säästä tämä kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän