Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö vielä bootcut- tai levenevälahkeisia farkkuja? Kehtaisitteko vielä käyttää? Ovatko ne yhä "out of style"?

Vierailija
04.08.2017 |

Löysin vaatekaappini perukoilta todella hyvän malliset, istuvat ja upean luonnollisen haalistuneet bootcut-farkut. En edes muistanut, että minulla on sellaisetkin. Ostin ne joskus 2010, juuri ennen siirtymistä pilleihin, joita olenkin käyttänyt viimeiset 6 ja puoli vuotta.

Kovasti lehdissä on jo kaksi vuotta puhuttu, että bootcut ja levenevälahkeiset tulevat takaisin muotiin... Tuntuu kuitenkin, että tosi monet käyttävät vain pillejä.

Alapeukuttakaa vain, te räväkät, mutta itse en ole sellainen, joka pukeutuu vaikka possupukuun, jos se vain itseä miellyttää. Haluan pukeutua muodikkaasti ja katukuvaan istuen.

Oletteko te muut muodikkaat uskaltaneet jo pukeutua bootcut-farkkuihin? Haluaisitteko ja odotatteko vain, että se ilmestyisi jo katukuvaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta löytyy

Vierailija
22/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina käytän sellaisia, oli muoti muuten millainen tahansa. Kapealahkeiset eivät vaan sovi vartalolleni.

Muutenkaan muoti ei enää vuosikymmeniin ole ollut sellaista orjuuttavaa, että kaikilla pitäisi olla samat vaatteet. Nykyään oman tyylin soveltaminen on täysin ookoo, jos ei ihanteellistakin.

Jos jokainen pillifarkkujen käyttäjä näkisi itsensä kävelemässä takaapäian, niin voisi muoti muuttua. Poikkeuksiakin on, mutta useimmat näyttävät vääräsäärsiltä ankoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää sellaisia farkkuja, jos käyttäisin yleensäkään housuja. Oon kuitenkin aikalailla pelkästään hameisiin ja mekkoihin, koska ne ovat mukavampia kuin farkut tai monet muutkaan housut. 

Vierailija
24/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten käyttäisin mutta lyhyenä naisena en halua näyttää entistä lyhyemmältä