Käytättekö vielä bootcut- tai levenevälahkeisia farkkuja? Kehtaisitteko vielä käyttää? Ovatko ne yhä "out of style"?
Löysin vaatekaappini perukoilta todella hyvän malliset, istuvat ja upean luonnollisen haalistuneet bootcut-farkut. En edes muistanut, että minulla on sellaisetkin. Ostin ne joskus 2010, juuri ennen siirtymistä pilleihin, joita olenkin käyttänyt viimeiset 6 ja puoli vuotta.
Kovasti lehdissä on jo kaksi vuotta puhuttu, että bootcut ja levenevälahkeiset tulevat takaisin muotiin... Tuntuu kuitenkin, että tosi monet käyttävät vain pillejä.
Alapeukuttakaa vain, te räväkät, mutta itse en ole sellainen, joka pukeutuu vaikka possupukuun, jos se vain itseä miellyttää. Haluan pukeutua muodikkaasti ja katukuvaan istuen.
Oletteko te muut muodikkaat uskaltaneet jo pukeutua bootcut-farkkuihin? Haluaisitteko ja odotatteko vain, että se ilmestyisi jo katukuvaan?
Kommentit (24)
Olen käyttänyt niitä kaikki nämä vuodet. Pillifarkut ovat kauheat, eikä minua muutenkaan kiinnosta tippaakaan mikä on muodissa. Vaatteiden ostaminen vain on haasteellista.
pistä se katumuotiin ja tuo se takaisin, kohta se on parin vuoden päästä stylistien ja mallien päällä. katumuodista kaikki kumpuaa.
Olen nyt viimeaikoina nähnyt niitä kyllä tuollaulkona, taitavat olla taas pikkuhiljaa muodissa. Itse en kyllä enää niitä käyttäisi, tykkään enemmän pillifarkuista/jegginsseistä.
Ei hajuakaan mikä on muodissa milloinkin, koska pukeudun miten tykkään.
Eikös ne ole nyt muotia. Pillifarkut on jo out. Itse en kyllä yleensä käytä housuja.
Enempi bootcutit ovat nyt "hyväksyttyjä" kuin 2010..? Tai sitten johtuu vaan omasta vanhemisestani.
Nyt on monenlaisia farkkumalleja tarjolla, käytä ihmeessä jos ovat mieleiset.
Minä en käytä mitään muita kuin bootcut- ja levenevälahkeisia housuja. Ja on viime vuodet ollut yhtä tuskaa, kun niitä ei tahdo löytää mistään, joka paikka vain pursuaa noita pillihousuja. Minulle on ihan sama, mikä malli on muodissa, minä käytän sitä mitä haluan.
Onhan niitä yritetty lanseerata ja saada pillifarkkuja pois katukuvasta, mutta turhaan, sillä joka toisella vastaantulijalla on rikkinäiset pillifarkut, helmin ym koristellut varvassandaalit ja toppi yllään.
Bootcutit olisivat virkistävä poikkeus.
Aina käytän sellaisia, oli muoti muuten millainen tahansa. Kapealahkeiset eivät vaan sovi vartalolleni.
Muutenkaan muoti ei enää vuosikymmeniin ole ollut sellaista orjuuttavaa, että kaikilla pitäisi olla samat vaatteet. Nykyään oman tyylin soveltaminen on täysin ookoo, jos ei ihanteellistakin.
Bootcutit ei ole koskaan edes menneet pois muodista. Ei ap taida kovin muotia seurata, jos ei edes tätä ole tiennyt :)
t. viiskymppinen täti
Suomalaiset on todella varovaisia uusien muotijuttujen suhteen, jonka vuoksi me junnataan noin viisi vuotta Ruotsin ja Tanskan takana tyyliasioissa. Jos käyt Tukholman Södermalmilla vähän kiertelemässä, huomaat, että pillifarkkuja ei enää juurikaan näe, vaan tilalla on mutsifarkkuja, culotteseja (vai onkohan niitäkään enää?) ja juuri tuollaisia alaspäin leveneviä. Täytyy kuitenkin huomauttaa, että esim klorittivärjätyt tai reisistä tiukat bootcutit jäi ikuisesti sinne millenniumaikaan.
Mistä niitä löytäis? Laittaisin heti päälleni jos löytyisi täysin mustat bootcut farkut. Ei valmiiksi haalistettua tai revittyä ja pillit ja varsinkin jegginsit ovat järkkyjä. Harvalle persjalkaiselle käy ne.
Olen itse käyttänyt aina bootcutteja, en koskaan kapealahkeisia tai pillejä.
Mielestäni maltilliset bootcutit sopisivat pillejä paljon paremmin monille.
Olen löytänyt Haloselta itselleni sopivia bootcutteja.
Itse käytän pillifarkkuja ja boyfriendfarkkuja, mutta bootcutit on kivoja myös ja oon ollut siinä käsityksessä että ne on todellakin taas muodissa! Vaikka toisaalta onko sillä muodissa olemisella ees niin väliä, eiköhän katukuvassa tule aina näkymään kaikenmallisia housuja :)
Varmaan käyttäisin itsekkin jos ne mulle sopisi, jotenkin vaan näytän niissä tosi omituisen malliselta.
Hitto kun löytäisi jostain ihan normaalit farkut, sellaiset jotka ovat samaa pötköä alas asti. Mutta ei, aina kun löytää ylhäältä sopivat farkut, ne alkavat kaveta polvista alaspäin ja kihnuttavat sitten ihossa kiinni nilkkoihin asti. Vihaan noita alaosasta kapenevia ratsastajafarkkuja!
Minä olen käyttänyt jatkuvasti sekaisin kapea- ja leveälahkeisia housuja, mutta jos kerran ap haluaa pukeutua vain "katukuvaan istuen", silloinhan ei auta kuin katsoa ympärilleen, mitä muut tekevät ja matkia heitä.
Ihan sama minkälaiset. Kunhan on ehjät.
"Tuntuu kuitenkin, että tosi monet käyttävät vain pillejä."
"Tosi monet " on se teinimassa joka niitä käyttää. Ja se jo "ainuinen" naisväki joka haluaa tulla sekoitetuksi teineihin. Aikuinen 30-> nainen käyttää sitä mikä itsen päällä hyvältä näyttää, eikä korviaan lotkauta muodeille. Jos bootcut farkut (niin kuin ne ylensä tekee) imertelevat vartaloasi, niin laita päälle vain. Luo oma muotisi, ja huomaa kuinka sinusta otetaankin yhtäkkiä mallia toistenkin pukeutumiseen. Hyvä istuvuus on aina muodissa. pillifarkkojen monelle tuottama \/ jalkamalli taas ei.
Siksi niitä ei katukuvassa näy, kun poliisi korjaa pois välittömästi moiseen rikkeeseen syyllistyvät.