Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä sadevarusteet käytössä?

Vierailija
04.08.2017 |

Onko teillä sadevarusteet käytössä kun on kunnon sadepäiviä? Ulkoiletteko sateella? Kuinka hyvin teidän ulkoiluasut kestävät vettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluasut kestää vettä, mutta enpä aamulla ottanut kuin sateenvarjon mukaan.

Vierailija
2/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä goretex-vaatteet vesisadetta vastaan? Pitävätkö ne kunnon sateen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sateenvarjoa. Ne ovat kömpelöitä eikä taatusti sada juuri silloin kun muistat ottaa sellaisen mukaan!

Vierailija
4/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ku kumpparit ja sateenvarjo! Niillä pärjää jo pitkälle :)

Vierailija
5/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen autolla töihin, joten jos sataa, otan vain sateenvarjon niille kahdelle 10 metrin matkalle kotiovelta autolle ja parkkipaikalta ovelle työpaikalla. 

Ulkoilen sateella, mutta vain kuntoillakseni, en lähde muuten vain sateella ulos. Harrastan aktiivisesti maantiepyöräilyä ja siihen minulla on kunnon sadevarusteet ja täytyykin olla, kun lenkit kestävät pari kolme tuntia. Juoksulenkeille on sadelenkkarit ja vettäpitävä juoksutakki, muuten menen sään mukaan pitkillä tai lyhyillä trikoilla.

Jos pitäisi mennä vaikka hiekkalaatikon reunalle istuskelemaan, niin sellaisia sadevarusteita ei ole.

Vierailija
6/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on retro marimekon sadetakki, joka ulottuu sääriin ja jossa on huppu. Pärjään sillä ja nilkkurikumppareilla. Minulla on vahattu reppu joka kestää sadetta. Kävelin 1,5km bussipysäkille töihin mennessäni. Ei haittaa sade!

Vierailija
7/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit, sadetakki ja kurahousut löytyy ja niitä käytetään.

Vierailija
8/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! Pitäisi lähteä ulkoilemaan ja sataa vettä. Mulla ei ole sadetakkia eikä mun tuulitakki pidä vettä. Lyhyellä kauppareissulla kävellessä jo sain hihat ja hartiat inhottavan kosteiksi sisäpuolelta.