Mikä toi iloa sinulle tänä kesänä?
Kommentit (30)
Lupasin itselleni kuntoilla ja lenkkeillä paljon tänä kesänä (joka mielestäni jatkuu vielä), ja olen pitänyt lupaukseni.
Kävin sairauteni (MS-tauti) takia rutiinimagneettikuvauksessa, ja sen tulos oli hyvä: ei edelleenkään uusia muutoksia eli ei merkkejä sairauden etenemisestä.
Sää on koko kesän ollut 20 asteen tienoilla, eli ei ole tarvinnut ostaa kallista ja äänekästä ilmastointilaitetta kotiin. En vihaa helteitä muuten, mutta taloni rakenteet kuumenevat voimakkaasti helleaaltojen aikana. Nyt ei ole ollut sitä ongelmaa.
Kotiini ei ole tullut yhtään ampiaista eikä yökiitäjää. Vain yksi kimalainen tuli kesäkuussa, mutta sekin osasi lentää heti takaisin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusatun lapsen ajoittainen hymyily ja jopa nauru
Voi ei, minä olin koulukiusattu, joka menetti hymynsä ja naurunsa. Nyt aikuisena ei mene yhtään paremmin. Toivottavasti teillä asiat ratkeaa onnellisemmin. Voimia ja halaus.
Luonto ja mökillä oleminen. Vihreys ja valo myös kaupungissa. Enimmäkseen mukavat plusmiinus 20 astetta ja vaihtelevat säät. Uudet perunat, kotimaiset mansikat & herneet ja kaikki muu kesän tuore sato.
Vähän sairastelua lomalla ja sitäkin kiitollisempi kaikista tavallisista, terveistä päivistä. Vaikka moni asia voi välillä harmittaakin, suurin osa asioista on hyvin.
Pääsin vuosien tauon jälkeen ulkomaille
Kiihkein kokemani yhdenyön rietastelu. Niitä ei paljon ole ollut muutenkaan.
Uudet perunat, nam nam! Laihduin niitä syömällä kaksi ja puoli kiloa.
Vierailija kirjoitti:
No just, taas. Imperfektikin vielä.[/
Saa toki tuoda iloa edelleenkin :) Ja kesääkin on ilman muuta vielä jäljellä. :) Ap.
Oma "rohkeuteni", että aloin käydä uimassa meressä, vaikka vesi aluksi olikin tosi kylmää.
Nyt tunnen itseni hyväkuntoiseksi ja karaistuneeksi. Lopuksi huomasin, että meressä on paaaljon mukavampi uidakin kuin esim. maauimalassa. Tilaa ainakin riittää, kukaan ei roiski silmille eikä potki ohi kroolatessaan. :D
2 viikon matka lämpimään. Yleensä 3-4 viikkoa mutta tämän pitää nyt riittää.
Pieni ihana lapsenlapsi, aina yhtä suuri ihme.
Lopultakin kypsyneet mustikat, ensimmäiset poimittu jo. Ekat vadelmat kypsyi eilen. Metsämansikoita löytyy yhä.
Todellakin ansaittu kesäloma.