Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet jotenkin alttiimpia ihastumaan toisiin kun vaimo on raskaana?

Vierailija
03.08.2017 |

Ensiksi entinen työkaverini ihastui minuun kun hänen vaimonsa oli raskaana. Tilanne oli hankala, hän selvästi taisteli tunteidensa kanssa ja kohteli minua sen vuoksi välillä todella huonosti. En jaksanut enää katsella miehen ailahtelevaa käytöstä, joten vaihdoin työpaikkaa. Ja ei ole todellista, en voi uskoa tätä, mutta sama tilanne toistuu nyt sitten uudessakin työpaikassa. En enää tiedä miten toimia, en todellakaan jaksa tässä uudessa työpaikassa enää yhtään minkään ihastuneen miehen ailahtelevaa käytöstä. Samalla olen myös surullinen, koska pidin näitä molempia miehiä hyvinä kavereinani ja minusta oli mukavaa mm. käydä yhdessä lounaalla. Nyt ei taida kuitenkaan olla muuta mahdollisuutta kun lopettaa yhteiset lounaat ja kaveeraaminen muutenkin, josko tunteet siitä sitten loppuisivat.. Muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu ollaan tuttu kuvio.

Vierailija
2/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Raskaana olevalta vaimolta ei riitä miehelle seksiä ja rajatonta huomiota, kuten aiemmin, joten mies kiinnostuu muista naisista.

Tympeää ja alkeellista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joillakin naisilla loppuu kiinnostus seksiin jokseenkin välittömästi, kun saa tenavan alulle. Saattaa vaikuttaa noinkin.

Vierailija
4/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut halukas koko raskauden, mutta mies koki jättivatsan olevan tiellä eri asennoissa ja pelkäsi synnytyksen käynnistyvän kesken aktin eli meillä oli hiljaista makkarissa ihan kyllä miehen aloitteesta.

Vierailija
5/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut halukas koko raskauden, mutta mies koki jättivatsan olevan tiellä eri asennoissa ja pelkäsi synnytyksen käynnistyvän kesken aktin eli meillä oli hiljaista makkarissa ihan kyllä miehen aloitteesta.

Meillä sama, ei kelvannut, vaikka olisi naaman edessä pyllistänyt.

Vierailija
6/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, ei kelvannut, vaikka olisi naaman edessä pyllistänyt.

Meillä eri. Ei rouvaa enää paljon kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän