Mikä toi iloa sinulle tänä kesänä?
Kommentit (30)
Miehelläni oli kunnon kesäloma tänävuonna, ilman työpuheluita. Ja minä olin terve koko kesän, sanmoin koko meidän perhe. Ja esikoisella on ollut kohtuullisen hyväpalkkainen kesätyö.
Matkustelu, viritetyllä isomoottorisella avoautolla cruisailu.
Perhe,ystävät, sukulaiset, oleilu,matkustelu, puutarhanhoito, kummilapsen konfirmaatio, muutto, hienot maisemat, hyvä ruoka ja juoma.
Loma. Luonto. Mieheni kanssa saatiin sovittua asiat jotka painaneet liitossa pitkään. Mieheni tajuaminen, että menettää minut jos ei hoida ongelmaansa, mikä pilaa liittomme. Rakkauden voitto vaikeuksista. Olin jo toinen jalka ulkona liitosta (vaikka en siis ole pettänyt) mutta onneksi ajoissa mies kerkesi tekemään parannuksen ennen kuin olin lähtenyt niin fyysisesti kuin henkisesti. Helpottavaa.
Yllättävä rahatilanteen paraneminen, loma, matkustelu, mökkeily, purjehdus, parisuhde, kaverit jne...
Teini lähti vapaaehtoisesti mökille ja näytti jopa nauttivan siellä olostaan.
Ihanat ilmat, ei liian kuuma, koiranpentu, useamman viikon loma, valokuvaus, ei kesäflunssaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain, isoa tai pientä.
Sain isoa. Usealta mieheltä.
Laihtuminen. Mut ehdin jo lihoa takas.
Pihan laittaminen, uusien puiden istuttaminen. Niin terapeuttista! <3
Selvisin jotenkin pitkään surua aiheuttaneessa isossa luopumisprosessissa. Vähän edelleen kipuilen, mutta uskon olevani jo voiton puolella.
No just, taas. Imperfektikin vielä.
Ihana mies, joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä ❤
Koulukiusatun lapsen ajoittainen hymyily ja jopa nauru
Jointit.