Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka salaa ihastuneet johonkin henkilöön? Miten kestätte tämän tuskan?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on KAMALAA.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten muka salaa ?

Eikö hän tiedä ?

Vierailija
2/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi, nyt ei tunhu siltä mutta se menee ohi. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nyt 4v ihastunut salaa, millon se siis menee ohi?

Vierailija
4/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon ollu yli 10 vuotta, ei mene ohi :D

Vierailija
5/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyt tuohon olotilaan ja alat funtsii mitä koko ajan menetät kun jäät jumittamaan johonkin ihmiseen ts järki astuu kuvioihin mukaan.

Vierailija
6/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnollista tuskaa. Jo neljättä vuotta. Kummallisesti piristää seksielämää myös kotona kun samalla haaveilen ihastuksestani.

Vierailija
7/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on salaisissa ihastuksissa? Miksette kerro kohteelle?! Ei kohde osaa katsella teitä potentiaalisena kumppaaniehdokkaana, sillä ei oleta teidän olevan mitenkään kiinnostunut. Jos paljastat ihastumisesi, alkaa tämä kohde mahdollisesti tarkkailemaan ja pohdiskelemaan sinua mahdollisena ehdokkaana itselleen. :D

Vierailija
8/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamalaa aikaa. Sitä oli niin ihastunut, mutta aina yritin järkeillä asioita. Joskus järkeily auttoi, toisinaan ei ollenkaan. Kun luen noita päiväkirjamerkintöjäni noilta ajoilta, en voi sanoa olleeni muuta kuin pakkomielteinen tätä henkilöä kohtaan. Eniten auttoi se, että pääsi kohteesta eroon sillein, ettei tarvitse viettää työaikaa/ vapaa-aikaa hänen kanssaan. Toki se ensiksi kirpaisi, mutta aika laimentaa ja se tosiasia, ettei juttumme olisi voinut toimia.

Vierailija
9/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän siksi että uskon edelleen että hän on paras mies minulle.

Hän on hyväsydäminen, rehti ja kunnollinen.

Kukaan existäni ei ole hänen vertaisensa.

Uskonnettä jonain päivänä olemme yhdessä.

Pitäisi kai tutkituttaa päänsä, minun siis. Ainakin olen megaluokan masokisti.

Vierailija
10/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan uskoo siihen oikeaan. Tunnen, että eräs nainen on minulle se oikea. Olen ollut salaa ihastunut pari vuotta ja edelleen uskon meihin. Tulemme olemaan vielä jonakin päivänä yhdessä, tiedän sen. Vielä joskus kerron hänelle. Jos hän torjuu, jätän hänet rauhaan ja jatkan elämääni.

Vierailija
11/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihastunut erääseen henkilöön, ja luulen että hänkin on minuun. Luulen että hän kuvittelee elämäntilanteeni olevan este. Näin ei ole ja haluaisin kertoa hänelle tämän.Emme vain tapaa missään. Miten ihmeessä tämän selvitän?

Vierailija
12/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaa? Ihastuksesta pääsee yli paljon helpommin, jos hakee tilanteelle jonkinlaisen päätöksen ihastuksen kanssa. Tekee jonkinlaisen aloitteen. Jos tulee pakit, se sattuu aikansa, mutta eipä tarvitse roikkua haaveissa ja spekuloinnissa.

Jos salassapidolle on hyvä syy (esim. tyyppi on varattu, kuten minun tapauksessani nyt), mitään aloitetta ei tietenkään kannata tehdä. Minua on auttanut, että kerron asiasta yhdelle _luotettavalle_ ystävälle, jolloin saan pakahduttavan salaisuuden ulos systeemistäni, mutta jatkossa vältän asiasta puhumista hänenkään kanssaan, etten lietsoisi tunteitani yhtään enempää. Joskus voi lyhyesti jutella, jos jotain uutta kuuluu. Mindfulness-tekniikat auttavat tunnekuohuissa. Ja kun olen ihastukseni kanssa, yritän keskittyä aktiivisesti kuuntelemaan häntä ja muitakin läsnäolijoita, etten harhautuisi miettimään omia halujani ja kaipuitani.

Mutta monesti tuollaiseen pitkään ja sitkeään salaihastukseen auttaa vain johonkin toiseen tyyppiin ihastuminen tai välimatka.

Vierailija
13/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä vaan uskoo siihen oikeaan. Tunnen, että eräs nainen on minulle se oikea. Olen ollut salaa ihastunut pari vuotta ja edelleen uskon meihin. Tulemme olemaan vielä jonakin päivänä yhdessä, tiedän sen. Vielä joskus kerron hänelle. Jos hän torjuu, jätän hänet rauhaan ja jatkan elämääni.

Mitä odotat? Miksi et kerro heti?

Vierailija
14/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan vuoden salaa ihastunut, sitten en enää kestänyt vaan kerroin hänelle...

Vierailija
15/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on salaisissa ihastuksissa? Miksette kerro kohteelle?! Ei kohde osaa katsella teitä potentiaalisena kumppaaniehdokkaana, sillä ei oleta teidän olevan mitenkään kiinnostunut. Jos paljastat ihastumisesi, alkaa tämä kohde mahdollisesti tarkkailemaan ja pohdiskelemaan sinua mahdollisena ehdokkaana itselleen. :D

Itse en ainakaan paljastanut siksi, että hän oli naimisissa. En tiedä, mitä syitä muilla oli, mutta minulla oli monta tuon tyylistä vakavaa syytä, miksen kohteelle ihastumisesta kertonut.

Vierailija
16/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään muuta kuin hänet. Ajatuskin jostain toisesta ahdistaa.

Vierailija
17/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sillä kannalla että kertominen auttaa. Pakit auttaa unohtamaan. Jos toinen vielä vähän naureskelee ihastumisellesi, niin siitä saa sellaisen häpeän että varmasti tunteet lähtee.

Vierailija
18/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi onnellisesti ja reilun vuoden kestäneen ihastuksen ja kasvavan ahdistuksen pyyhki pois uusi ihastus.

Vierailija
19/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varmaan vuoden salaa ihastunut, sitten en enää kestänyt vaan kerroin hänelle...

Miten sitten kävi?

Vierailija
20/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan paljastanut siksi, että hän oli naimisissa. En tiedä, mitä syitä muilla oli, mutta minulla oli monta tuon tyylistä vakavaa syytä, miksen kohteelle ihastumisesta kertonut.

Mikset kertoisi. Liittohan saattaa olla lopussa ja kaveriasteella. Eivät vaan pääse itse eteenpäin. Jokatapauksessa omat kuvitelmat karisevat ja pää nollaantuu tulevaisuutta varten. Jos ihastuksen perheessä on lapsia niin silloin jättäisin kertomisen väliin ja kärsisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä