Muita jotka salaa ihastuneet johonkin henkilöön? Miten kestätte tämän tuskan?
Kommentit (62)
Mä niin haluaisin edes yhden suudelman työkaverimieheltä, mutta tiedän etten sitä koskaan tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee ohi, nyt ei tunhu siltä mutta se menee ohi. Kokemusta on.
Olen ollut nyt 4v ihastunut salaa, millon se siis menee ohi?
Minä oon ollu yli 10 vuotta, ei mene ohi :D
Mä en edes kahteen vuoteen ole nähnyt koko tyyppiä, ja silti ajattelen häntä KOKO AJAN:(
Oi apua 😱 Mä kirjoitin tuolla aiemmin ja olin ajatellut et odotan ja odotan. Joko tapahtuuko mitään ja taas toisaalta et meneekö tää ohi. Mitään näin voimakasta en ole koskaan tuntenut mut mitään en voi tehdä. Jos joku keksii ratkaisun, auttakaa kiltit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee ohi, nyt ei tunhu siltä mutta se menee ohi. Kokemusta on.
Olen ollut nyt 4v ihastunut salaa, millon se siis menee ohi?
Minä oon ollu yli 10 vuotta, ei mene ohi :D
Mä en edes kahteen vuoteen ole nähnyt koko tyyppiä, ja silti ajattelen häntä KOKO AJAN:(
Oi apua 😱 Mä kirjoitin tuolla aiemmin ja olin ajatellut et odotan ja odotan. Joko tapahtuuko mitään ja taas toisaalta et meneekö tää ohi. Mitään näin voimakasta en ole koskaan tuntenut mut mitään en voi tehdä. Jos joku keksii ratkaisun, auttakaa kiltit.
Pakko kirjoittaa tänne itsekin. .. Olen ollut jonkinaikaa ihastunut toiseen mieheen. Olen perheellinen ,yhden lapsen äiti. Ihastukseni on mieheni kaveri. Olen ollut salaa ihastunt, enää se ei ole niin salaista koska ihastukseni varmaan aavistaa tämän. Ja luulen että ihastuksenikin on ihastunut minuun. Olemme luoneet toisiimme sellaisia katseita ja pientä flirttiäki ollut. Tiedän että teen väärin kun tällatavalla ruokin ihastumista vaikka viisainta olisi vältellä tätä, ja odottaa että menisi ohi. Kumpikaan ei olla tunnustettu toisillemme ihastumista suoraan, mutta olemme ruvenneet lähettelemän toisillemme viestejä , joissa juttelemme ihan nolrmaalisti. Välillä mies lähettänyt sydämen kuvaa ja toivottaa hyvää yötä ym. Joskus olen vastannut sydämellä takaisin, hieman epäröiden sillä en halua olla petturi-akka. Vaikka tiedän että tätä minä juuri olen. Pettämistähän tämä on kun on ihastunut toiseen ja samalla pitää yhteyttä ihastukseen ja flirttailee. En osannut olla pidättyväinen tässä asiassa kun olen niin voimakkaasti ihastunut. Tässä yhteydenpidossa ei ole mitään järkeä. Tätä jatkunut vasta pari viikkoa. Ja en saa ihastusta mielestäni. Ihastuksenikin on varattu. Mieheni kanssa meillä sujuu ok, melko tasaista välillä, välillä isojakin riitoja. Seksiä ja hellyyttä melko vähän.tosin lapsemme niin pieni että on luonnollista että nyt on seksit ym.vähissä.
Pouta kirjoitti:
Pakko kirjoittaa tänne itsekin. .. Olen ollut jonkinaikaa ihastunut toiseen mieheen. Olen perheellinen ,yhden lapsen äiti. Ihastukseni on mieheni kaveri. Olen ollut salaa ihastunt, enää se ei ole niin salaista koska ihastukseni varmaan aavistaa tämän. Ja luulen että ihastuksenikin on ihastunut minuun. Olemme luoneet toisiimme sellaisia katseita ja pientä flirttiäki ollut. Tiedän että teen väärin kun tällatavalla ruokin ihastumista vaikka viisainta olisi vältellä tätä, ja odottaa että menisi ohi. Kumpikaan ei olla tunnustettu toisillemme ihastumista suoraan, mutta olemme ruvenneet lähettelemän toisillemme viestejä , joissa juttelemme ihan nolrmaalisti. Välillä mies lähettänyt sydämen kuvaa ja toivottaa hyvää yötä ym. Joskus olen vastannut sydämellä takaisin, hieman epäröiden sillä en halua olla petturi-akka. Vaikka tiedän että tätä minä juuri olen. Pettämistähän tämä on kun on ihastunut toiseen ja samalla pitää yhteyttä ihastukseen ja flirttailee. En osannut olla pidättyväinen tässä asiassa kun olen niin voimakkaasti ihastunut. Tässä yhteydenpidossa ei ole mitään järkeä. Tätä jatkunut vasta pari viikkoa. Ja en saa ihastusta mielestäni. Ihastuksenikin on varattu. Mieheni kanssa meillä sujuu ok, melko tasaista välillä, välillä isojakin riitoja. Seksiä ja hellyyttä melko vähän.tosin lapsemme niin pieni että on luonnollista että nyt on seksit ym.vähissä.
Saako kysyä että miten tuo viestittely alkoi? Kumpi aloitti ja ihan muusta asiasta ilmeisesti?
En voi syyllistää, liki sama tilanne, tosin ei mitään viestejä. Hirveetä on.. oon valmistautunut et tää tulee oleen hirveetä aika pitkään..
Vierailija kirjoitti:
Pouta kirjoitti:
Saako kysyä että miten tuo viestittely alkoi? Kumpi aloitti ja ihan muusta asiasta ilmeisesti?
En voi syyllistää, liki sama tilanne, tosin ei mitään viestejä. Hirveetä on.. oon valmistautunut et tää tulee oleen hirveetä aika pitkään..
Minä aloitin viestittelyn. Tätä ennen tavattiin baarissa sattumalta ja vietettiin iltaa samassa porukassa. Mies hakeutui kokoajan lähelleni istumaan, ja pyysi tanssimaankin. Tanssimme jopa hitaita yhden biisin niinku jotku teinit hihh😃olemme yli 30v. Mies on aina ollut mielestäni tosi mukava minulle ka aivankuin tuijottaisi vähän pitkään. Minä laitoin viestiä sitten yhtenäpäivänö ja kiitin illasta. Sen jälkeen poristiin viesteitse millon mistäkin. Sen baari-illan jälkeen ihastukseni tuli meille jopa kylään kahville ykspäivä, kysyi ensin minulta eikä mieheltäni että voisiko tulla kylään. Taisi haluta nähdä minut. Oli hieman flirtti silloinkin kun kyläili meillä. Mutta ihan vähän vaan. Laitoin taas viestiä yhtenä päivänä että oli kiva nähdä ja vastasi että mietti juuri samaa. Lähetteli kuvia luonnosta jossa oli ilta-lenkillä. Ja kerran lähetti synttärionnittelut ja ruusun kuvan. kerran lähetti sydämen kuvan ja sanoi että menee nyt nukkumaan ja näkemään unia minusta.
Mutta silti mietin onko mies ihastunut minuun vaiko muutenvain flirtti. Töistäkin kyllä viestittelee mulle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan uskoo siihen oikeaan. Tunnen, että eräs nainen on minulle se oikea. Olen ollut salaa ihastunut pari vuotta ja edelleen uskon meihin. Tulemme olemaan vielä jonakin päivänä yhdessä, tiedän sen. Vielä joskus kerron hänelle. Jos hän torjuu, jätän hänet rauhaan ja jatkan elämääni.
Tässä syy miksi jotkut jaksaa vuodesta toiseen salaista ihastusta. He elättävät mielessään unelmaa, jonka haluavat tulevan toteen ja ruokkivat sitä.
Moni sälyttää syy tilanteesta kohtalolle tms fiksua, jonka vuoksi oma elämä lipuu ohitse. Koska kuulkaa höpönassut: vaikka se on teidän päässänne, se ei välttämättä ole molemminpuolista. Useimmiten tekisi vain niin kipeää luopua vaaleanpunaisista haaveista ja kiimaisista kuvitelmista ettei tahdonvoima riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on salaisissa ihastuksissa? Miksette kerro kohteelle?! Ei kohde osaa katsella teitä potentiaalisena kumppaaniehdokkaana, sillä ei oleta teidän olevan mitenkään kiinnostunut. Jos paljastat ihastumisesi, alkaa tämä kohde mahdollisesti tarkkailemaan ja pohdiskelemaan sinua mahdollisena ehdokkaana itselleen. :D
Siksi, että hän on naimisissa ja lapsia on kaksi. Tämän ymmärrät sitten vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan uskoo siihen oikeaan. Tunnen, että eräs nainen on minulle se oikea. Olen ollut salaa ihastunut pari vuotta ja edelleen uskon meihin. Tulemme olemaan vielä jonakin päivänä yhdessä, tiedän sen. Vielä joskus kerron hänelle. Jos hän torjuu, jätän hänet rauhaan ja jatkan elämääni.
Tässä syy miksi jotkut jaksaa vuodesta toiseen salaista ihastusta. He elättävät mielessään unelmaa, jonka haluavat tulevan toteen ja ruokkivat sitä.
Moni sälyttää syy tilanteesta kohtalolle tms fiksua, jonka vuoksi oma elämä lipuu ohitse. Koska kuulkaa höpönassut: vaikka se on teidän päässänne, se ei välttämättä ole molemminpuolista. Useimmiten tekisi vain niin kipeää luopua vaaleanpunaisista haaveista ja kiimaisista kuvitelmista ettei tahdonvoima riitä.
No ei. Mulla on kolme-neljä ihastusta. Johan niistä jo todennäköisyyksienkin mukaan vähintään yksi minua rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin toinen vilkuilee, niin kauan on vilkuilua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuo suloiset ja kipeät haaveilut voivat auttaa elämään viikosta viikkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat auttaa jotakuta, mutta olisi varmaan terveellisempää löytää elämänsisältö jostain muusta kuin pakkomielteisestä etäihailusta.
Ja muuten, mulla onkin sellainen ihailija omasta takaa. Läpinäkyvä tilanne häiritsee ja ahdistaa, mutta tyyppi on sen oloinen että pelkään oikeasti hänen reaktiotaan jos antaisin pakit tai pyytäisin lopettamaan. Vähän kauheaa tällainenkin.
Mutta nuo suloiset ja kipeät haaveilut voivat auttaa elämään viikosta viikkoon
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluaisin edes yhden suudelman työkaverimieheltä, mutta tiedän etten sitä koskaan tule saamaan.
Niin mäkin, yhdeltä, monta. Eipä arvaisi hän, heh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on salaisissa ihastuksissa? Miksette kerro kohteelle?! Ei kohde osaa katsella teitä potentiaalisena kumppaaniehdokkaana, sillä ei oleta teidän olevan mitenkään kiinnostunut. Jos paljastat ihastumisesi, alkaa tämä kohde mahdollisesti tarkkailemaan ja pohdiskelemaan sinua mahdollisena ehdokkaana itselleen. :D
Juuri siksi. Sekä minä että ihastus olemme kumpikin tahoillamme naimisissa. Eikä tässä tietysti mitään järkeä olekaan, mutta minkäs tunteilleen mahtaa. Teoille voi sitten enemmän.
Olin pitkään ihastunut työkaveriini, ja se oli niin kamalaa, että mä en pystynyt töissä syömäänkään kunnolla. En edes halunnut seurustella sen henkilön tai kenenkään muun kanssa, joten tunnustin ihastumiseni ja sain odottamani pakit. Sen jälkeen ihastuminen laantui aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mulla on kolme-neljä ihastusta. Johan niistä jo todennäköisyyksienkin mukaan vähintään yksi minua rakastaa.
No mulla ei ole kuin tää yks. Todennäköisyyksistä en tiedä enkä välitä. Tuntuu et tässä olis se mun vastinkappale mut kai vain aika näyttää mihin tää kääntyy kun ei oikein mitään voi tehdäkään.
Joskus on ollut sellaisia hyvin kevyitä ihastumisia että jaa onpas tuossa viehättävä ihminen ja saattanut flirttailla vähän mut kai se on ihan normaalia. Tää tämänhetkinen juttu on ihan toisista sfääreistä, ei voi puhua samana päivänä saati samassa lausessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole kuin tää yks. Todennäköisyyksistä en tiedä enkä välitä. Tuntuu et tässä olis se mun vastinkappale mut kai vain aika näyttää mihin tää kääntyy kun ei oikein mitään voi tehdäkään.
Joskus on ollut sellaisia hyvin kevyitä ihastumisia että jaa onpas tuossa viehättävä ihminen ja saattanut flirttailla vähän mut kai se on ihan normaalia. Tää tämänhetkinen juttu on ihan toisista sfääreistä, ei voi puhua samana päivänä saati samassa lausessa.
Kieltäydyn uskomasta siihen oikeaan, koska kokemus on opettanut, että niitä voi elämässä olla monta. Tai sitten en ole häneen vielä törmännyt. Mulle kelpaa kyllä onnellisuuteen vähempikin, eikä tarvitse olla juuri se tietty 6 miljardista.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun olen ihastunut erääseen mieheen ja hänkin 99,9% varmasti minuun. OLen parisuhteessa ja tämän takia varmasti ei ota yhteyttä... todellisuudessa parisuhteeni ei ole este. En vain uskalla tehdä aloitetta todellakaan.
Tuossa hämmentää se, miksi ollaan vielä siinä parisuhteessa, joka ei ole este - varsinkin jos se on parisuhde ilman lapsia ja suurempia sitoumuksia? Ehkä olisi aika tehdä siirto johonkin suuntaan. Kohti vanhaa tai uutta kultaa. Jos sitoumuksia, niin sitten parempi kohentaa vanhaa suhdetta ja pysyä siinä.
Oletteko, muut ihastuneet parisuhteelliset, rehellisiä puolisoillenne ihastuksista? Meillä on kumppanini kanssa ollut avointa, ollaan kerrottu toisillemme ihastuksista toisiin. Vaikka se kirpaisee kumpaakin, se on meillä auttanut työstämään parisuhteen ongelmia yhdessä. Asenteena siis, että tällainen koettelemus mulla ja tarvitsen enemmän yhteistä aikaa ja kumppanin tukea. Luottamus on vahva, kun ollaan avoimia. Kumpikin ymmärtää myös, että ihastuminen on myös ihanaa ja voimia antavaa, vaikka kiusallista kun kohde väärä. Ei sitä vaan voi aina järjellä valita. Tahtoa riittää kuitenkin yhdessä pysymiseen, toivottavasti jatkossakin, meillä on niin paljon enemmän kuin pelkkä ihastus, ja on lapsikin. Viimeksi ihastuin toiseen raskausajan hormonimyrskyssä, se oli karmeaa :D mutta meni ohi, huh.
Itse olin ihastunut työkaveriin 1,5 vuotta. Vähän pussailua bileissä ja sitten muutaman viikon kuluttua tuli viesti tältä mieheltä, jossa kirjoitti, että tulit mieleeni, kun tässä musiikkia kuuntelin. Silloin vastasin viestiin ja tein selväksi tunteeni.
Olin siis naimisissa ja lapsia. Miehellä ei mitään tietoa että olin ollut ihastunut pidempään, mutta niissä bileissä sitten oli jotenkin aavistanut. Huono avioliitto loppui minulla ja suhde alkoi.