Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia inhoava exäni leikkii nykyään kotia yhden yh-äidin kanssa. Lapsiparat! Kyllä elämä osaa olla epäreilua lapsille.

Vierailija
03.08.2017 |

Oltiin exän kanssa aikoinaan naimisissakin, mutta ero tuli, koska minä tahdoinkin lapsia. Exä on aina vihannut lapsia. Ennen minua hän painosti kihlattunsa tekemään abortinkin, eli edes omat lapset eivät lämmitä hänen sydäntään. Äsken kuulin tuolta yh-äidiltä itseltään, että hän asuu yhdessä tuon exäni kanssa ja kuulemma on lastenkin kanssa tai pakkohan se on, kun kerran asuvat yhdessä. Kyseinen nainen ei tietenkään tiedä exän lapsivihaa, ellei hän ole siitä itse kertonut. Tämä nainen on tuttuni, muttei tiedä entisestä suhteestani mitään yksityiskohtaisempaa.

En kaipaa exääni, joten siinä mielessä aivan sama, mutta sen uuden naisen lasten puolesta säälittää hirveästi. :( Vai uskotteko, että noin syvä lapsiviha voisi miehellä muuttua? Etenkin toisen miehen lapsia kohtaan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus saa joskus ihmeitä aikaan :)

Vierailija
2/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. karma kosti eksälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus paistaa. Jollei tämä asia vaivaisi sinua, et olisi tätä aloitusta tehnytkään.

Vierailija
4/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta voi muuttua. Exä tuntuu olevan hyvä isäpuoli, vaikka omat lapset ei aikoinaan kiinnostanut yhtään.

Vierailija
5/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja elämäkokemus voi muuttaa ihmistä tässäkin asiassa. En olisi minäkään koskaan uskonut, että vaimoni lapsi ottaa paikkani sydämessä niin kuin on ottanut. Rakkaus on pehmentänyt monessa muussakin asiassa.

Vierailija
6/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha,kiitos tiedosta.

Vierailija
7/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä sitten se sama ihminen kuin teidän parisuhteen aikana? Teet seuraavassakin suhteessa esim. samat virheet? Elämällä on sen verran kierohuumorintaju, että se muuttaa ihmistä suuntaan, jos toiseenkin. Toiset on katkeria läpi elämän, toisille rakkaus tuo esille heistä ihan erinlaisia piireitä, jne...

Vierailija
8/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksäsi oikeasti inhoaisi lapsia, hän ei "leikkisi kotia" yhärin kanssa. Minä olen tosi lapsivastainen, ja vaikka yhäri voisi sopia seksi- ja tapailusuhteeseen, en koskaan muuttaisi saman katon alle hänen lastensa kanssa.

Veikkaan, että eksäsi on lieventänyt kantaansa lapsiin.

Vierailija
9/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lapset sitten tuosta kärsii? Heillähän on vanhemmat, jotka on vastuussa lapsista. Eikä se ole entisen rakkaan puoliso tehtävä olleenkaan. Se pieni ero on omissa ja muiden lapsissa.En minäkään voi sietää mieheni lasta ja osaan kyllä luovia tilanteessa, ettei hän minua niin haittaa.

Vierailija
10/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi tajusi, että jää loppuelämäkseen yksin tai erilaisiin lyhyisiin hengailusuhteisiin jos ei muuta suhtautumistaan lapsiin. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa lapsia. Tämäkin on varmasti hänen osaltaan tietynlainen kompromissi eli naisella on jo valmiina lapset niin ei tarvitse itse rämpiä läpi niitä pahimpia pikkulapsivuosia.

Ymmärrän katkeruutesi tietyllä tavalla. On varmasti tuskallista, että eksäsi tajusi asian vasta erottuanne. Toisaalta voi nostaa oman häntäsi ja todeta olleesi niin hyvä puoliso, että eksäsi lopulta tajusi mikä edessä odottaa entisellä tyylillään. Tuo ehkä vähän lohtua eron jälkeiseen elämään.

Itsellä vähän sama juttu...ex-vaimo otti eron ja siinä yhteydessä haukkui rumaksi, lihavaksi ja liian vähän tienaavaksi. Nyt hänellä on uusi vielä tuhdimmassa kunnossa oleva, rumempi ja vähemmän tienaava mies. Kaikki on suhteellista.

Yritä ajatella, että elämällä on paljon vielä tarjottavaa. Ei ehkä siinä muodossa kuin itse odotit, mutta kuitenkin. Toimii minulla kun oikein kovasti korventaa.

Vierailija
11/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua sanoa kumminkaan päin, joku inhoaa tai pitää lapsista?

Nähty henkilöitä jotka pitävät paljon en silti ikinä olisi omia antanut heidän hoitoonsa, raivari pienestä.

Vierailija
12/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän asiat (niin parisuhde kuin lapsikuviot) eivät kuulu sinulle enää pätkääkään. Anna olla ja jatka elämää.

Vierailija
13/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänelle on helpompaa, kun ne eivät ole omia.

Vierailija
14/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäsi tajusi, että jää loppuelämäkseen yksin tai erilaisiin lyhyisiin hengailusuhteisiin jos ei muuta suhtautumistaan lapsiin

Miksiköhän minulle ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää naisia, jotka eivät halua lapsia? Varmaan aika paljon kiinni siitä, missä piireissä liikkuu. Minulla on vapaaehtoisesti lapsettomia kavereitakin useita.

Vierailija
15/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siis enää inhoa lapsia.

Vierailija
16/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jos on vela, niin on vela, ei lapsien inhoaminenmihinkään lopu. Ehkä se oli tekosyy päästä susta eroon.

Vierailija
17/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei halua omia lapsia, mutta voi viihtyä lasten seurassa kun hänen ei tarvitse olla varsinaisena isähahmona. Tärkeän ihmisen lapset ovat täysin eri asia kuin jotkut satunnaiset lapset. Toisekseen hän saattaa haluta lapsia, mutta ei vain halunnut niitä sinun tai entisen kumppaninsa kanssa. Ihminen voi myös haluta isäksi, mutta vasta vanhempana. Jos jossain nuorena tapahtuneessa parisuhteessa nainen tulee raskaaksi, niin abortti on usein paras vaihtoehto. 

Vierailija
18/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos on vela, niin on vela, ei lapsien inhoaminenmihinkään lopu. Ehkä se oli tekosyy päästä susta eroon.

Vapaaehtoisesti lapseton on vapaaehtoisesti lapseton. Se ei sisällä yhtään mitään muuta. Hän voi mahdollisesti haluta lapsia jossain vaiheessa, mutta tässä vaiheessa ei niitä halua ja siten ei pyri etsimään kumppania, jonka kanssa niitä hankkia tai ainakaan se ei ole hänen ensisijainen motiivinsa. 

Lasten inhoamisella varsinkaan ei ole mitään suoraa tekemistä vapaaehtoisen lapsettomuuden kanssa. Voi pitää lapsista, mutta olla haluamatta niitä itselleen. Voi jopa olla pitämättä lapsista ja haluaa niitä silti itselleen. Ei se ole mitenkään epätavallista, että lapsia omaava ihminen ei välitä muiden lapsista. 

Vierailija
19/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäsi tajusi, että jää loppuelämäkseen yksin tai erilaisiin lyhyisiin hengailusuhteisiin jos ei muuta suhtautumistaan lapsiin

Miksiköhän minulle ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää naisia, jotka eivät halua lapsia? Varmaan aika paljon kiinni siitä, missä piireissä liikkuu. Minulla on vapaaehtoisesti lapsettomia kavereitakin useita.

Mitkä sinun piirisi sitten ovat?

Vierailija
20/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapseton on vapaaehtoisesti lapseton. Se ei sisällä yhtään mitään muuta. Hän voi mahdollisesti haluta lapsia jossain vaiheessa, mutta tässä vaiheessa ei niitä halua ja siten ei pyri etsimään kumppania, jonka kanssa niitä hankkia tai ainakaan se ei ole hänen ensisijainen motiivinsa.

Täysin väärin. Vapaaehtoisesti lapseton on ihminen, joka on tehnyt PYSYVÄN päätöksen lapsettomaksi jäämisestä. Ihminen, joka ei halua lapsia toistaiseksi tai ainakaan vielä, ei ole vela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi