Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko muiden 7-8kk ikäiset huonosti yöllä? ov

Vierailija
01.04.2006 |

Tuo meidän tyllerö tuolla nukkuu tähän asti (20-23) oikeen hyvin mutta sitten alkaa kauhee kähjääminen ja itku.

En tiedä saattaa kyllä olla nuo hampaat...

JA edelleen syö yöllä ja monta kertaa mutta ihan pieniä määriä. neuvolassa sanoivat että aamulla ja illalla puuro ja päivällä 2 lämmintä ruokaa niin loppuu yösyömiset... ei loppunut meillä ei.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lopetin maidon antamisen 8kk ikäisenä, mutta ei se heräämistä lopettanut. vaan joka ilta nukahtamisen jälkeen noin kahden tunnin päästä tuli ensimmäinen parkaisu ja herääminen, eikä nukkumisesta meinannut tulla mitään. Todellista taistelua. Sitten kolmen kieppeillä sama homma, ei millään meinannut rauhoittua nukkumaan, ja usein oli niin pirteä että olisi noussut leikkimään. Minä sitten aina vaan toivoin ja toivoin, että ehkä se kuukauden päästä helpottuu... Ja lopulta kokeilin kaikki mahdolliset unikoulu jutut, ja käytiin joka ihan unikoulussa tai poika oli siellä yöt.

Mutta eipä auttanut sekään. Nyt kun ikää on himpun verran yli 3v niin menee jo niin, että ehkä kolmena neljänä yönä viikossa saa itse nukkua aamuun asti, mutta useinpina öinä huutelee " äitii mis oot, tuu tänne" ja itkeskelee...

Nyt sitten olen antanut periksi ja toivon, että rippikouluikäisenä osaa itse valvoa yksinään yöt, tai sitten valvon silloin murehtien missä kummassa se poika taas on...

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 9kk ja herää kerran yöllä syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yösyönnit lopetin pojan ollessa 8kk huudattamalla noin viikon ajan. siitä huolimatta herää joka yö 2-3 kertaa. toisinaan nukahtaa heti kun laitan hänet makuuasentoon takaisin ja toisinaan pitää ottaa viereen/silitellä jne..

Voi kun saisi nukkua univelat joskus pois!

Vierailija
4/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yölläkin tarkistella, että äiti on paikalla. Ja toki konttamaan oppiminen myös tekee levottomammaksi.

Esikoisen kanssa loppui joskus 10-11 kuisena ja yöt rauhottuivat, toivottavasti kuopuksenkin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi