Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa vain kerran viikossa?!

Vierailija
02.08.2017 |

Eli mies haluaa petipuuhia vain kerran viikossa, joskus voi mennä 10päivää, joskus kaks kertaa viikossa mut sitten onkin pitempi tauko perään.. Mulla lapsia edeltävistä liitoista mutta minä yleensäkkin hoidan ne ja kodin. Ekat kaksi vuotta joka päivä harrastettiin, viime vuosi joka toinen päivä ja nyt noin kerran viikossa, jos sitäkään. Eikö mies pidä minua enää haluttavana vai mikä on ongelma.. Mies mua 10vuotta vanhempi eli 38.. Johtuuko siitä? Oon kyllä ihan nätti ja muodokas etten usko mun olemuksen siihen vaikuttavan, ärsyttää kun haluaisin koittaa kaikkee jne mut mieshän nykyään tulee samantien että tuskin ehdin edes saada.. En haluais sitä painostaa enkä kehtaa sanoa ettei mulle riitä, pelkään että kolahtais sen itsetuntoo....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Vierailija
22/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tunnustaa itseni tuollaisesta miehestä. että seksiä aika vähän..ollut ehkä kerran vuoteen..mutta toisaalta koen että olen aikamoisen halukas ja intohimoinen tyyppi, mutta ei vaan kohtaa ne kemiat. Oon herkkä ja romanttinen ja puoliso taas päinvastainen, mulle tärkeää tunnelma, tunne että on rakastettu jne, ja tykkään monipuolisesta seksistä.

Kumppani taas ainakin antaa ymmärtää että hän kaipaisi vaan sen yhdynnän ja sillä sipuli, ja sellaista aitoa yhteyttä ja hyväksymistä ei meillä tunnu olevan.  jotenkin ei vaan tee mieli toisen kanssa. Ja lisäksi kun seksistä voi olla seurauksena lapsia ja sekä parisuhteen tunnelma että ominaisuutemme saavat mut kokemaan että ei todellakaan olisi oikea paikka lapsien hankinnalle, niin lähtee viimeisetkin halut vaikka sisälläni haaveilen intohimoisesta seksistä.

Lisäksi kun käytännössä koko suhteen aikana ei ole kuin kerran hieman kokeillut suuhoitoa minulle, joka olisi se mistä tykkäisin paljon, niin sekin harmittaa kun tietää jo valmiiksi ettei sitä saa. tai mitään muitakaan kokeiluita. Romanttisia iltoja oon järjestänyt, eroottisia pelejä ja muita mutta kun kesken tunnelman toinen alkaa keskittyä enemmän siivoukseen tai saa raivarin kun ei tykkää jostain niin tunnelmahan siinä katoaa eikä enää tee mieli yrittääkään. 

Hän taas varmaan kokee tosi epäreiluna että ei saa seksiä. :/

Kaipa yritin sanoa että ei se mies välttämättä haluton ole, siihen voi olla syitä ja saattaa olla oikeasti intohimoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidan tunnustaa itseni tuollaisesta miehestä. että seksiä aika vähän..ollut ehkä kerran vuoteen..mutta toisaalta koen että olen aikamoisen halukas ja intohimoinen tyyppi, mutta ei vaan kohtaa ne kemiat. Oon herkkä ja romanttinen ja puoliso taas päinvastainen, mulle tärkeää tunnelma, tunne että on rakastettu jne, ja tykkään monipuolisesta seksistä.

Kumppani taas ainakin antaa ymmärtää että hän kaipaisi vaan sen yhdynnän ja sillä sipuli, ja sellaista aitoa yhteyttä ja hyväksymistä ei meillä tunnu olevan.  jotenkin ei vaan tee mieli toisen kanssa. Ja lisäksi kun seksistä voi olla seurauksena lapsia ja sekä parisuhteen tunnelma että ominaisuutemme saavat mut kokemaan että ei todellakaan olisi oikea paikka lapsien hankinnalle, niin lähtee viimeisetkin halut vaikka sisälläni haaveilen intohimoisesta seksistä.

Lisäksi kun käytännössä koko suhteen aikana ei ole kuin kerran hieman kokeillut suuhoitoa minulle, joka olisi se mistä tykkäisin paljon, niin sekin harmittaa kun tietää jo valmiiksi ettei sitä saa. tai mitään muitakaan kokeiluita. Romanttisia iltoja oon järjestänyt, eroottisia pelejä ja muita mutta kun kesken tunnelman toinen alkaa keskittyä enemmän siivoukseen tai saa raivarin kun ei tykkää jostain niin tunnelmahan siinä katoaa eikä enää tee mieli yrittääkään. 

Hän taas varmaan kokee tosi epäreiluna että ei saa seksiä. :/

Kaipa yritin sanoa että ei se mies välttämättä haluton ole, siihen voi olla syitä ja saattaa olla oikeasti intohimoinen.

No mikä sun ratkaisu on? Meillä se on varmaan joka kerta niin hyvää että haluttaa jatkuvasti. Ja on se mies kiihkeä ym. Mutta ei vaan jaksa, tai se on tärkeysjärjestyksessä loppu päässä. Nytkin oltiin koko viikonloppu kahdestaan ja mies vaan teki töitä ja jos lähestyin lähti jatkamaan töitään. Masentaa tällänen mutta yksin ei tuota saa korjattua. Suhteen alussa on nämä miehen kanssa puhuttu ja hänelle seksi on ollut tärkeämpi osa suhdetta kuin minulle. En jaksa enää yrittää ettei mene pakottamiseksi, mutta kai se vastauksien perusteella on ainoa vaihtoehto vaan antaa olla ja tyytyä siihen mitä saa, ongelma vaan itellä on se että kun on mennyt muutama päivä puutteessa niin ei enää syty kun mies haluaa, tuntuu jatkuvalta kiusalta kun unohtaa halut ja ne palautetaan takaisin ja sit taas kärvistellään.....ap

Vierailija
24/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa edelliseen, eli pitäisi miettiä asiaa laajemmin, onko kumppanillasi sellainen tunne että hyväksyt hänet täysin? Saako hän emotionaalisesti hyvän olon kanssasi? osoitatko seksuaalisesti myös halua miellyttää häntä hänen, ei sinun ehdoillasi? nieletkö? se on yksi eniten yhteenkuuluvuuden tunnetta vahvistavista jutuista seksijutuissa miehen kannalta.

Vierailija
25/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin, että vapaudut parin vuoden jälkeen keskitysleiriltä ja pääset jatkuvasti auki olevaan seisovaan pöytään. No tietysti tankkaat kuin viimeistä päivää ja vielä illalla ja yöllä lisää. Jossain vaiheessa kuitenkin tulee piste, jossa et safkaa jatkuvasti vaan syömiset saavuttavat tietyn rytmin. Sama on käynyt miehelläsi

Vierailija
26/26 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis annan miehelle paljon huomiota, ja välillä olen antanut miehelle ainoastaan suuhoidon ja jäänyt itse ilman. Nukutaan lusikassa, vietetään paljon aikaa yhdessä, jutellaan henkeviä ja olen aina miehen tuki ja turva. Tämä vähäinen seksi on ainoa murheeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi