Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Redditin Men Going Their Own Way-osiossa...

Vierailija
02.08.2017 |

Kävin uteliaisuuttani katsomassa, ja kappas: KAIKKI keskustelu pyörii naisten ympärillä. Kaikki. Ei yhtäkään keskustelua siitä, mitä kaikkea voi harrastaa tms kun kerran on vapaa ja aikaa on kun sitä ei käytä seuran hakuun. Pelkkää jauhamista siitä millaisia naiset ovat, miksei heihin kannata luottaa, miksei heihin kannata käyttää aikaansa jne. Ja nämä miehet eivät näe sitä ironisena, että he nimenomaan käyttävät omaa vapaa-aikaansa naisiin jauhamalla tuosta aiheesta päivästä toiseen? Mitä omaan suuntaan menemistä se on, jos ei keskity siihen omaan elämään? Päivän naurut sain kyllä.

https://www.reddit.com/r/MGTOW/

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palstamammojen mielestä MGTOW-miehet ovat mitättömiä luusereita, niin miksi heistä niin paljon jauhatte? Vaikka suurimalla osalla ei ole koko aatteesta edes mitään perusasioita hallussaan?

Jos yrität vihjata, että tuo on sama asia kuin MGTOW-miesten alituinen jauhaminen naisista, niin ei ole. Naiset kun eivät ole mikään yhtenäinen aatteellinen ryhmittymä, jonka identiteetti perustuu siihen, että mainostetaan kovaan ääneen ettei olla missään nimessä kiinnostuneita MGTOW-miehistä. Vrt. toisinpäin.

Vierailija
82/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vaikka mgtow miehet puhuvatkin naisista?

Miten se koskettaa teitä naisia.. Pelkätteekö jotain. No minä ainakin pelkäisin jos nolisin nainen sillä mgtow videoiden katselijat on tuplaantunut 3 vuoden aikana ja homma kasvaa kokonajan..

Se miksi ne käsittelee naisia on se että meitä miehiä ärsyttää naiset jotka käyttää hyväksi. Miehet varoittavat vaaroista...

Tulette huomaamaan naiset että tasan 2 vuoden päästä julkisessa mediassakin puhutaan mgtow.. Sillä homma kasvaa hirveää tahtia ja se on hyvä.

Terv, mgtow mies

Asia ei suoranaisesti kosketa minua, eikä siis millään tasolla pelotakaan. Mutta olen hyvin kiinnostunut erilaisista sosiaalisista ilmiöistä, ja katson paljon eri aatteisiin, uskontoihin yms. liittyviä dokumentteja ja muuta vastaavaa. Siksi tämäkin aihe kiinnostaa minua. Toin asian esille, koska aatteessa näkyy niin selkeä logiikan ristiriita, etten voinut olla ihmettelemättä sitä, miten nämä ihmiset perustelevat sen itselleen. Heidän maailmassaan naiset näyttävät olevan kaiken pahan alku ja juuri, mutta kuitenkin heidän maailmansa pyörii vain naisten ympärillä. Se hämmentää, ja siksi herättää uteliaisuuteni. -Ap

Olen ollut mgtow 2 vuotta ja tunnen tämän yhteisön ja nämä miehet...

Ei meidän elämä pyöri naisten ympärillä. Se pyörii vain kokemusten ja varoituksien jakamisessa muutamia minuutteja päivässä.

Katsomalla videoita yms.

Youtube on erinomainen Lähde mgtow. Siellä on paljon asiallisia kanavia.

Minusta on fiksua käytöstä valistaa tietoa siitä että ei kannata antaa omia rahoja toisen käyttöön.Ihan yleisesti. Tämä on mgtow yksi perusaate.

Mgtow ei vihata hyviä naisia... Vaan tuomitaan kaikki kullankaivajat ja inhottavat ihmiset.

Terv, mgtow mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kysymyksen esittänyt tällä palstalla lukuisia kertoja saamatta siihen koskaan vastausta. Jos mies kulkee omia polkujaan, hän siis väittää, ettei hän tarvitse naista mihinkään. Kuitenkin tämä aate on miehelle niin iso juttu, että mainitsee olevansa nimenomaan mgtow-mies, eikä tavallinen mies. Näin ollen hän määrittelee itsensä tämän aatteen kautta, joka taas tarkoittaa, että hän samalla määrittelee itsensä nimenomaan naisten kautta. Mutta tämähän on vähän paradoksaalista, kun tämä mieshän ei tarvitse naista mihinkään. Miksi hän kuitenkin tarvitsee naista määrittelemään itseään? Varsinkin silloin tämä on eriskummmallista, kun mies ihan oma-aloitteisesti kertoo tästä aatteestaan. Tätä tapahtuu palstalla todella paljon. Kysyttäessä tämä on tietysti ymmärrettävää. 

Jos minä tekisin palstalle aloituksen "olen nainen, jolla ei ole ruohonleikkuria", etkö olettaisi, että haluan nimenomaan jutella siitä ruohonleikkurista tai että minulla on ruohonleikkuriin jokin erikoinen suhtautuminen. Jos asia olisi minulle yhdentekevä, miksi ihmeessä mainitsisin asiasta omatoimisesti yhtään missään? 

Sinä olet kenties nainen joka ei ikinä ole tarvinnut ruohonleikkuria. Nämä miehet taas omistavat ison nurmen ja ovat jääneet ilman ruohonleikkuria tai se on toiminut todella huonosti. Miehet ovat tehneet tietoisen päätöksen etteivät enää leikkuri halua koska se aiheuttaa vain lisää vaivaa.

Mutta tarvitsevat toisia kaltaisiaan tueksi ja jakaakseen huonot kokemukset leikkureista.

Nimi on tarkoitus auttaa muita tietoisen valinnan tehneitä löytämään tukiryhmään.

Menikö lähellekään palstan mgtow-miehet?

Niin, eli nämä miehet kuitenkin tarvitsevat sitä leikkuria ja sen puute aiheuttaa päänvaivaa. Miksi he sitten sanovat, etteivät tarvitse? Miksi ulisevat toimimattomista ruohonleikkureista kun voisivat muuttaa asuntoon, jossa eivät sellaista tarvitse koskaan? 

Tajusit ymmärtämättäjotain. Juu nimenomaan siinä muutetaan asuntoon jossa on asvalttipiha ilman nurmikkoa. Mutta kun se kämpän vaihtaminen on kovin outo juttu kun ei ole koskaan kuullutkaan asunnonvälittäjistä tai että muuttaminen ylipäätänsä olisi mahdollista.

Sitten juttelevat paljonko jää lisää vapaa-aikaaa kun ei tarvitse enää välittää vanhoista nurmikoista ja kuinka säästyy rahaa jne...

Mutta kun moinen muutos elämässä on kovin vaikea. Kaikki eivät siihen kykene. Ovat liian kiinni nurmikossa ja että ellei nurmikkoja olisi, jos kaiki peitettäisiin asvaltilla, niin mistä tulisi enää kukkia? Kukat ovat sentään ihan kivoja..

Jos se muutos on niin valtavan vaikea, silloin ei varmaan kannata myöskään paukutella henkseleitä ja uhota, miten ihanaa elämä on ilman ruohonleikkureita ja nurmikoita siellä uudessa asunnossa. Jos et ole tehnyt muutosta, olet edelleen se mies nurmikon kanssa, joka tarvitsee ruohonleikkurin. 

Vierailija
84/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää tuon liikkeen nimi: Miehet jotka kulkevat omia polkujaan. Kuitenkin liike määrittelee hyvinkin tarkasti sen, kuinka MGTOW-miesten tulisi elää, mitä polkuja heidän on ikäänkuin sallittua kulkea. Jos mies haluaa parisuhteen ja perheen, hän ei liikkeen mukaan kulje omia polkujaan, eli mies ei saakaan määritellä itse millaista polkua haluaa elämässään kulkea, vaan hänen pitää kulkea MGTOW:n hyväksymiä polkuja. Ja samaan aikaan liike kritisoi naisia siitä, että he pyrkivät määräilemään liiaksi miesten elämää ja päättämään miesten puolesta millaista polkua kulkea.

Minusta MGTOW-liike sortuu itse siihen samaan, mistä naisia syyttelee ja se tuntuu hirveän ristiriitaiselta. Mitä ihmeen omien polkujen kulkemista se on, että vain yhdenlainen polku on hyväksytty? Eikö tuon nimisen miesasialiikkeen pitäisi pikemminkin korostaa ja tukea miesten omaa valinnanvapautta, oli se sitten parisuhde, parisuhteettomuus tai ihan mitä tahansa?

Mgtow ei ole liike vaa elämäntapa....

Jokainen saa toteuttaa sitä katsomallaan tavalla.

Vierailija
85/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt lukemassa mutta tällä palstalla (kuten tuossa kaksi ensimmäistä kommenttia) huvittaa tuo että miehet tarvitsevat oman liikkeen ja tukiryhmiä jotta voivat elää ilman parisuhdetta tai irtautua jostain kuvitteellisesta roolista.

Saavat taas naiset näyttämään paljon vahvemmalta.

Mä en nyt taas tätä näkemystä ymmärrä alkuunkaan. Aina on ollut yhteisöjä, joissa on jaettu samoja kiinnostuksen kohteita yms. Totta kai rooleista irtautuminen on helpompaa, kun ajatuksia voi vaihtaa muiden saman henkisten kanssa.

Miksi näillä Men Going Their Own Way -miehillä se kiinnostuksen kohde on juuri naiset? Eikö sen pitäisi olla juuri päinvastoin ?

Jos noilla miehillä on huonoja kokemuksia naisista niin parempihan se on samanhenkisten ihmisten kanssa ruotia, kuin paikallisella mammapalstalla, vai mitä. Toisia tuetaan ja asioista päästään yli ilman tälläkin palstalla voimissaan olevaa vittuilu kulttuuria

Varmaan sitten sinunkin kannattaisi pitäytyä sellaisella foorumilla, eikä tulla tähän trollipesään. Ai niin, trollaat itse... Se siitä hyvästä hengestä. 

Vierailija
86/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrittääkö joku nyt tässä selittää, että se mgtow onkin vasta välivaihe siihen varsinaiseen tavoitetilaan. Se ruikutus ja muutoksen pelko on mgtow, niinkö? Mikäs se lopullinen tavoitetila sitten on nimeltään? Miksi siitä ei puhuta ollenkaan ja tästä väliruikutuksesta sitten puhutaan niin kuin se olisi jotenkin hienoa? 

Vierailija
87/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatketaan sen verran moni mgtow miehistä on menestyviä. Heillä on kaikki mitä ihminen tarvitsee...

Mihin tarvitsen naista. En mihinkään. Monet mgtow miehet käyvät huorissa koska se on halvempaa.

Juuri tätä en ymmärrä. Jos he eivät tarvitse naisia mihinkään, ja ovat onnellisia ja menestyviä valitsemallaan tiellä, niin miksi siitä naisten kamaluudesta (joka ei siis enää kosketa heidän paljon mukavammin menevää elämäänsä) pitää kohkata koko ajan? Eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos naiset ovat siis heille tarpeettomia? Kuulostaa minun korviini yhtä oudolta kuin se, että minä keskustelisin joka päivä siitä, että veneet on kamalia, kalliita, turhia, hankalia ylläpitää ja vielä saastuttavatkin. En siis omista venettä, ja pärjään loistavasti ilmankin, kiitos kysymästä, mutta muistinko mainita että jokainen joka satsaa veneeseen on päästään vialla ja hukkaa aikaansa?

Veneet ei käytä miehiä hyväksi niistä on turha puhua. Kysykää mgtow foorumeilta niin saatte vastauksia

Vierailija
88/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää tuon liikkeen nimi: Miehet jotka kulkevat omia polkujaan. Kuitenkin liike määrittelee hyvinkin tarkasti sen, kuinka MGTOW-miesten tulisi elää, mitä polkuja heidän on ikäänkuin sallittua kulkea. Jos mies haluaa parisuhteen ja perheen, hän ei liikkeen mukaan kulje omia polkujaan, eli mies ei saakaan määritellä itse millaista polkua haluaa elämässään kulkea, vaan hänen pitää kulkea MGTOW:n hyväksymiä polkuja. Ja samaan aikaan liike kritisoi naisia siitä, että he pyrkivät määräilemään liiaksi miesten elämää ja päättämään miesten puolesta millaista polkua kulkea.

Minusta MGTOW-liike sortuu itse siihen samaan, mistä naisia syyttelee ja se tuntuu hirveän ristiriitaiselta. Mitä ihmeen omien polkujen kulkemista se on, että vain yhdenlainen polku on hyväksytty? Eikö tuon nimisen miesasialiikkeen pitäisi pikemminkin korostaa ja tukea miesten omaa valinnanvapautta, oli se sitten parisuhde, parisuhteettomuus tai ihan mitä tahansa?

Ajattelet kuin nainen etkä siten oikein ymmärrä miesten ajatustenjuoksua ja mitä mihet sanovat keskustellessa, Noh ei sen puolen, ei naisetkaan mitenkään selviä ole miehillekkään. Logiikka sentään toimii hieman paremmin miehillä, mutta ehkä tärkein ero on että miehet eivät ole totalitaristeja. Vaan vapaa valinta on aina olettamuksena. Naisten retoriikasta vastaavanlaisesta vapaudesta rangaistaan.

Vierailija
89/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se koskettaa teitä naisia.. Pelkätteekö jotain. No minä ainakin pelkäisin jos nolisin nainen sillä mgtow videoiden katselijat on tuplaantunut 3 vuoden aikana ja homma kasvaa kokonajan..

Se miksi ne käsittelee naisia on se että meitä miehiä ärsyttää naiset jotka käyttää hyväksi. Miehet varoittavat vaaroista...

Tulette huomaamaan naiset että tasan 2 vuoden päästä julkisessa mediassakin puhutaan mgtow.. Sillä homma kasvaa hirveää tahtia ja se on hyvä.

Terv, mgtow mies

Asia ei suoranaisesti kosketa minua, eikä siis millään tasolla pelotakaan. Mutta olen hyvin kiinnostunut erilaisista sosiaalisista ilmiöistä, ja katson paljon eri aatteisiin, uskontoihin yms. liittyviä dokumentteja ja muuta vastaavaa. Siksi tämäkin aihe kiinnostaa minua. Toin asian esille, koska aatteessa näkyy niin selkeä logiikan ristiriita, etten voinut olla ihmettelemättä sitä, miten nämä ihmiset perustelevat sen itselleen. Heidän maailmassaan naiset näyttävät olevan kaiken pahan alku ja juuri, mutta kuitenkin heidän maailmansa pyörii vain naisten ympärillä. Se hämmentää, ja siksi herättää uteliaisuuteni. -Ap

Ei meidän elämä pyöri naisten ympärillä. Se pyörii vain kokemusten ja varoituksien jakamisessa muutamia minuutteja päivässä.

Katsomalla videoita yms.

Minusta on fiksua käytöstä valistaa tietoa siitä että ei kannata antaa omia rahoja toisen käyttöön.Ihan yleisesti. Tämä on mgtow yksi perusaate.

Mgtow ei vihata hyviä naisia... Vaan tuomitaan kaikki kullankaivajat ja inhottavat ihmiset.

Terv, mgtow mies

Tuotakin muuten joskus ihmettelin, että tarvitaanko tosiaan joku aate, että miehet tajuavat, ettei rahoja kannata antaa toisen käyttöön. 

Jos sinä oikeasti et tarvitse naisia mihinkään etkä heidän peräänsä haikaile, mihin sinä tarvitset noita videoita? Aikuinen ihminen? 

Vierailija
90/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sinällään että naiset täällä ei näytä tajuavan mitään mgtow aatteesta.

Minäkin suosittelen menemään youtubeen katsomaan vähän videoita

Mgtow miehiä on miljoonia mutta he eivät edes tiedä mitä mgtow on...

Tämä tiedetään yleisesti. Eli miehiä jotka kulkee omia polkujaan ja ei mene naimisiin ilman avioehtoja.

Vierailija
91/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet kuin nainen etkä siten oikein ymmärrä miesten ajatustenjuoksua ja mitä mihet sanovat keskustellessa, Noh ei sen puolen, ei naisetkaan mitenkään selviä ole miehillekkään. Logiikka sentään toimii hieman paremmin miehillä, mutta ehkä tärkein ero on että miehet eivät ole totalitaristeja. Vaan vapaa valinta on aina olettamuksena. Naisten retoriikasta vastaavanlaisesta vapaudesta rangaistaan.

Sen sijaan, että kerrot toisen olevan epälooginen, voisit ihan kertoa missä se epäloogisuus tuossa lainatussa tekstissä oli. Näin tosiaan te miehet olette erilaisia kuin me naiset. Teidän mielestänne olette oikeassa vain, koska sanotte, että toinen on väärässä. 

Vierailija
92/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palstamammojen mielestä MGTOW-miehet ovat mitättömiä luusereita, niin miksi heistä niin paljon jauhatte? Vaikka suurimalla osalla ei ole koko aatteesta edes mitään perusasioita hallussaan?

Tämä onkin hyvä huomio. Naiset kohdistavat pilkkansa juurikin niihin miehiin, joilla muutenkin menee jo vähän huonosti (ainakin rakkauselämän suhteen). Heikompiaan on kiva kiusata. Miehetkin osaavat käyttäytyä toki huonosti, mutta heidän pilkkansa ei niinkään kohdistu päähän potkittuihin naisiin, vaan "lutkiin", gold diggereihin jne. 

Tällä palstalla ei kyllä päähänpotkitut naiset saa miehiltä juuri sympatiaa, pikemminkin päinvastoin. Jos naisella on taustalla vaikkapa väkivaltainen parisuhde, palstan "kilttimiehet" syyttävät naista, että mitäs lähdit jännämiehen kelkkaan ja syljit kilttimiesten päälle. Tällainen nainen on palstan "kilttimiesten" kielenkäytössä "jännämiesten jämä".

Jos nainen taas on ikisinkku, eli ei ole onnistunut saamaan parisuhdetta, ei hän silloinkaan saa sympatiaa samassa tilanteessa olevilta palstamiehiltä. Naista haukutaan nirsoksi, joka ei vaan kelpuuta muita kuin keskimääräistä pidempiä kalsarimalleja. Koska jokaisella naisella on kuulemma aina vientiä ja jokainen saa nauttia satojen miesten huomiosta, jos nainen itse väittää toista, hän on joko valehtelija tai prinsessaharhainen miehille asettamiensa kriteerien suhteen.

Vierailija
93/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, mgtow mies

Katsomalla videoita yms.

Terv, mgtow mies

Tuotakin muuten joskus ihmettelin, että tarvitaanko tosiaan joku aate, että miehet tajuavat, ettei rahoja kannata antaa toisen käyttöön. 

Jos sinä oikeasti et tarvitse naisia mihinkään etkä heidän peräänsä haikaile, mihin sinä tarvitset noita videoita? Aikuinen ihminen? 

Katselen niitä vapaa-ajallani samanlailla kun naiset katsoo sitten vaikka meikkivideoita.

Ne on mielenkiintoisia ja kaikista mielenkiintoista on huomata videoiden asioita omassa elämässä kun kuljen kaupungilla ja katson ympärilleni naisia ja ihmisiä.

Terv, mgtow mies

Vierailija
94/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedetään yleisesti. Eli miehiä jotka kulkee omia polkujaan ja ei mene naimisiin ilman avioehtoja.

Muistaakseni palstalla joskus puhuttiin tuostakin, että noissa videoissa puhutaan jostain jenkkien avioliittolaeista, jotka eivät liity suomalaiseen avioliittoon millään tavalla. Olette muka löytäneet sieltä jonkun järkeenkäyvän pointin, mutta ette ole sitten vaivautuneet asiaan oikeasti perehtymään sen vertaa, että nuo asiat eivät tuollaisenaan koske teitä. 

Vierailija
95/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikein tajua. Tunnen erään tosielämän mgtow-miehen mutta en ole koskaan kuullut hänen jauhavan naisista. Hän kulkee harrastuksissaan pitkin maailmaa ja tekee mitä haluttaa mutta ei julista kuuluvansa mihinkään aatteeseen. Ja hän on ollut ikänsä sinkku. 

Ymmärtäisin netin mgtow:n myös ihan täysin jos kyseiset miehet eivät puhuisi naisista koko ajan. 

Itse olen wgtow eikä minua kiinnosta jaaritella miehistä. En edes tiedä miksi eksyin tähän keskusteluun.

Vierailija
96/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, mgtow mies

Katsomalla videoita yms.

Terv, mgtow mies

Katselen niitä vapaa-ajallani samanlailla kun naiset katsoo sitten vaikka meikkivideoita.

Ne on mielenkiintoisia ja kaikista mielenkiintoista on huomata videoiden asioita omassa elämässä kun kuljen kaupungilla ja katson ympärilleni naisia ja ihmisiä.

Terv, mgtow mies

Hei, voisitko linkata videon tai pari, jotka mielestäsi selittäisivät asian ytimen parhaiten niin, että ulkopuolinenkin saisi asiasta oikeanlaisen kuvan? Kuten johonkin viestiin kirjoitinkin, niin minua kiinnostaa tällaiset sosiaaliset aatteet paljon. -ap

Vierailija
97/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikein tajua. Tunnen erään tosielämän mgtow-miehen mutta en ole koskaan kuullut hänen jauhavan naisista. Hän kulkee harrastuksissaan pitkin maailmaa ja tekee mitä haluttaa mutta ei julista kuuluvansa mihinkään aatteeseen. Ja hän on ollut ikänsä sinkku. 

Ymmärtäisin netin mgtow:n myös ihan täysin jos kyseiset miehet eivät puhuisi naisista koko ajan. 

Itse olen wgtow eikä minua kiinnosta jaaritella miehistä. En edes tiedä miksi eksyin tähän keskusteluun.

Mistä tiedät ettei tämä kaverisi katso mgtow videoita vapaa-ajallaan?

Jokapaikassa mgtow videoissa ja kommenteissa sanotaan että ÄLÄ IKINÄ PALJASTA OLEVASI MGTOW sillä se tuo ongelmia... ja voin sanoa että suhtautuisit vähän eri tavalla tuohonkin jos hän sanoisi katsovansa mgtow videoita

Tetv, mgtow mies

Vierailija
98/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni palstalla joskus puhuttiin tuostakin, että noissa videoissa puhutaan jostain jenkkien avioliittolaeista, jotka eivät liity suomalaiseen avioliittoon millään tavalla. Olette muka löytäneet sieltä jonkun järkeenkäyvän pointin, mutta ette ole sitten vaivautuneet asiaan oikeasti perehtymään sen vertaa, että nuo asiat eivät tuollaisenaan koske teitä. 

Ja miten niin. Jos et tee avioehtoja puolisosi vie 50% omaisuudestasi... Ihan sama juttu. Tosin jenkeissä vielä sairaampaa..

Terv, mgtow mies

Vierailija
99/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään tajua, miksi miehille on niin kova paikka elää sinkkuna. Ihan kuin se nainen olisi jokin pelastus ja tie onneen. Ja miksi tällaista ilmiötä ei ole naisten kohdalla? Moni nainen elelee ihan tyytyväisenä sinkkuna ja ajattelee, ettei viitsi edes haluta mitään miestä vaivoikseen, koska parisuhteessa on myös paljon negatiivisia puolia.

Jotenkin tämä on myös ironista, koska kuitenkaan miehet eivät yleisesti ottaen juuri panosta parisuhteeseen. Valitetaan vaan, että akka nalkuttaa eikä ole enää omaa aikaa harrastuksiin ym omiin menoihin. Miksei sitä upeaa, pelastavaa parisuhdetta sitten vaalita?

Vierailija
100/162 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään tajua, miksi miehille on niin kova paikka elää sinkkuna. Ihan kuin se nainen olisi jokin pelastus ja tie onneen. Ja miksi tällaista ilmiötä ei ole naisten kohdalla? Moni nainen elelee ihan tyytyväisenä sinkkuna ja ajattelee, ettei viitsi edes haluta mitään miestä vaivoikseen, koska parisuhteessa on myös paljon negatiivisia puolia.

Jotenkin tämä on myös ironista, koska kuitenkaan miehet eivät yleisesti ottaen juuri panosta parisuhteeseen. Valitetaan vaan, että akka nalkuttaa eikä ole enää omaa aikaa harrastuksiin ym omiin menoihin. Miksei sitä upeaa, pelastavaa parisuhdetta sitten vaalita?