Minäkin liityn "lapsen kaverit" -ärsyttää kerhoon
Lapsissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ärsyynnyn jatkuvasta metelistä ja vieraiden lapsien roikkumisesta meillä aamusta iltaan. Eivät todellakaan pysy lastenhuoneessa vaan riekkuvat pitkin kämppää ja ramppaavat sisään ja ulos ja pihalle ja terassille ja joka paikkaan. Haluan olla rauhassa, haluan puuhailla omiani, ottaa torkut tai jutella puhelimessa -nyt olen koko ajan varpaillani omassa kodissani. Omat lapset on rauhallisia ja isolla ikäerolla eli ilman kavereita meillä on rauha talossa.
Miehelleni tämä ei ole ongelma, tänäänkin tulin väsyneenä kotiin viiden aikaan ja mies oli ohi mennen luvannut että lapsen kaveri saa olla meillä yhdeksään -eli mun koko ilta pilalla.
Lomalla toki kavereita ei muuten näe, joten esim. muutama tunti joka toinen päivä olisi minulle ok. Ja etukäteen sovittuna, ei ex tempore. Sitä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että jos lapsi on ollut 8 tuntia kaverin kanssa hoidossa / koulussa + ip-hoidossa, niin miksi sen kaverin pitäisi tulla vielä samana päivänä illalla tuntikausiksi leikkimään? Tai jos lapsi on ollut treeneissä 2 tuntia, niin miksi niiden samojen treenikavereiden pitää tulla meille siihen päälle tuntikausiksi? Mieheni mielestä kavereita pitää kutsua koko ajan, mun mielestä rasittavaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Liitypä mieluummin johonkin kielitaitokerhoon.
"Lapsen kaverit" -ärsyttää kerho vs. "Lapsen kaverit ärsyttää" -kerho.
Kiitos tästä, olet todella ihana keskustelukumppani.
Laitane pihalle tai muuten ulos leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet, onko lainausmerkki lipsahtanut väärään kohtaan vahingossa vai ihan vartavasten pitkän mietinnän jälkeen syystä ettei Ap osaa kirjoittaa? Sehän se on tärkein pointti tässäkin aloituksessa.