Mistä tietää onko nainen kiinnostunut sinusta?
Kommentit (69)
Tiedän sen siitä, että kukaan nainen ei ole kiinnostunut minusta.
Sinkkumies (eri)
ottaa suikkiin pyytämättä ja on todella märkä alapäästä
Huomaa siitä jos olet ollut naisen kanssa vähän aikaa ja laittaa käden naisen housuihin. Jos pillu on kostea nainen on kiinnostunut sinusta. Itse käytin tätä taktiikkaa nykyiseen vaimoon
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja kerran ihastunut toiseen mieheen. Silloin käyttäydyin hyvin asiallisesti, jopa välttelevästi. Ei puhettakaan mistään kiinnostuksen osoittamisesta vaikka melko vahvojakin tunteita oli... Ei varatut naiset tee aloitteita, joten turha odottaa heiltä sellaisia.
Kerroppa sitten miten ihmeessä mies voi osata tehdä aloitteen saati ymmärtää että toista kiinnostaa jos käyttäytyy välttelevästi. Välttely ja kylmyyshän se saakin miehen syttymään...
Vierailija kirjoitti:
ottaa suikkiin pyytämättä ja on todella märkä alapäästä
Ei semmosia naisia olekkaan jotka ottaa suihin pyytämättä ennen kuin on parisuhteessa eikä välttämättä silloinkaan
Jos nostaa hametta ja pyllistää, niin voisi olla jo jonkinlainen kiinnostuksen merkki.
Riippuu naisesta. Mulla oli älyttömän rasittava tilanne töissä, kun yksi (rumahko ja tylsä) nainen oli selvästi kiinnostunut, tuli usein ilman varsinaista asiaa työhuoneeseeni notkumaan hiuksiaan räpläten, lähetteli töihin liittymättömiä viestejä yms., mutta ei saanut sanottua, että on kiinnostunut. Sitten kun vaihdoin työpaikkaa, ja samalla kaupunkia, tuli vähän ennen muuttoa yllättäen jonkinlainen katkera tilitysviesti, kuinka olen itsekäs enkä yhtään huomioi hänen tunteitaan. Olin melko ällikällä lyöty, mutta onneksi tosiaan parin päivän päästä muutin pois, joten koko ihminen jäi lopullisesti historiaan.
Mitä väliä sillä on? Jos et itse ole kiinnostunut naisesta, ei jutusta kuitenkaan tule mitään. Jos taas olet kiinnostunut, teet aloitteen joka tapauksessa.
Mulle ainakin yksi näytti selvästi, pyysi viereen istumaan, kutsui mukaansa iltaa viettämään, tuli aina minut nähtyään minun luokse vaikka oli kaveriporukassa. Kaikista selvin oli se, kun hän kysyi oliko mulla kännykkää ja pyysi sitä lainaksi, kun annoin, niin hetken päästä antoi sen takaisin ja kysyi mun puhelinnumeroa. Kun kerroin numeron, niin hän soitti "killerin" ja näytössä luki hänen nimensä ja numeronsa.