Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aseksuaali, mutta kaipaan silti suhdetta

Vierailija
02.08.2017 |

Olen hyvin vahvasti introvertti, eli tykkään yksinolosta ja omasta rauhasta. Silti välillä iskee tunne, että olisi mukava löytää mies, jonka kanssa voisi olla yhdessä yksin.

Ongelma on kuitenkin siinä, että olen myös aseksuaali, joka luo omat ongelmansa miehen löytämiseen. Pieni pussailu ja halailu silloin tällöin on ihan ok, mutta seksi ei kiinnosta ollenkaan. Käsitykseni mukaan aseksuaaleja miehiä kun ei ole kovin runsain määrin tarjolla.

Tietäisikö joku palstalla, mistä kaltaiseni ihminen voisi edes aloittaa etsimisen, vai onko kaikki vain sattuman kauppaa? Se oikea osuu kohdalle, jos osuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan netistä löytyy aseksuaalien vertaistukea ja sitä kautta kenties suhde? Seta osanneet neuvoa eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te jonkun kivan, sinulle sopivan  miehen kanssa lopulta 'siihen' pääsette ihan kivasti ja varmasti kumpaakin tyydyttävästi, mutta toki voitte aloittaa juuri noin kuin itse kuvailit,sitä mitä miehestä halusit ja millaista seuraa hänestä. 

Miestä sinä nyt siis kuitenkin kaipaat, joten - anna ajan hoitaa rauhassa tehtävänsä, kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa etenee ja onnistuukin.

Ja onnea teille jo etukäteen toivottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla