Kuinka kauas Tinder-matchin takia?
Jos haussa vain seksiseuraa? Yks mies tuli yli tunnin matkan päähän ja aikoo tulla toistekin.
Kommentit (22)
Kävi vain kanssani drinkillä ja panolla ;)
Nuorempana sitä viitsi matkustaa kun luvassa oli. Senssipuhelimien aikaan. Nykyään enää paljon viitsi vaivautua moisen touhun vuoksi kun on senverran tullut sitä touhua harjoitettua. Aikalailla yliarvostettua.
En montakaan metroasemaa Helsingissä.
Mulla on tullut tindermätsi kylään 8h lennon päähän! Näin siis lentokentällä ekaa kertaa.
Toisaalta parin tunnin bensat on muutaman kympin -aika halvalla saa
Minä olen mennyt 330 kilometrin päähän. Juu, olin epätoivoisen ihastunut, mutta seksiä vain lopulta sain.
300km, mutta oli siinä ohessa työhaastattelukin.
Ap: mies asuu isossa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Varaa jo kirkko!
Nimiäiset voi pitää kotonakin.
Itse olen mennyt 100km päähän lähinnä siksi, että oli sinne paikkakunnalle muutakin asiaa. Minun luokse on tultu 200km päästä kuulemma ihan ilman muuta asiaa, en tiedä mikä mielenhäiriö hänellä oli
Mies on siis komea, älykäs, koulutettu, menestynyt, matkusteleva. Ei luulisi olevan vaikeuksia löytää seuraa?
Mullakin olisi yksi tyyppi tullut Tukholmasta (suomalainen) vain s-seuran puutteessaan. Olin jo vähällä sopia kaiken, mutta luulen että oli parempi molemmille että vedin homman puihin. Siinä kun vähän juteltiin lisää whatappissa, niin tuli fiilis että nej, tack. Mutta sille ei siis olisi ollut vaikeakaan lentää Helsinkiin... Ihan fiksun tuntuinen, mutta turhan outo.
Pelkän seksin takia tullut ajettua kerran 180 km päähän. Oli ihan hyvää seksiä ja sain lisäksi hieronnan :)
M34.
Koska teki seksiä mieli ja sillä hetkellä ei lähempänä ollut tarjolla.
M34
Kahdeksassa kilometrissä on oma rajani Tinderissä. Asun kaupungissa eikä minulla ole autoa, mutta tuolle alueelle mahtuu ihan tarpeeksi väkeä.
Tuo on siinä kipurajalla. Paljon pitempää matkaa en tekis. Vaikuttaa myös asuuko se matchi kaupungissa vai jossain syrjäseudulla. Jos kaupungissa niin samalla voi viettää päivän siellä haahuillen turistina :D