Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsanäyte valvotusti?

Vierailija
02.08.2017 |

Onko kukaan koskaan joutunut antamaan virtsanäytettä valvottuna? Missä tilanteessa tai yhteydessä jouduitte sen tekemään ja miten selvisitte? Seisoiko hoitsu vieressä, valvottiinko teitä lasin takaa vai miten teitä valvottiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisokodissa ollessani jouduin välillä antamaan pissanäytteen, silloin aina vessaan mukaan tuli joku naisohjaajista, seisoi tosin aina selkä minuun päin. Ei tosin ole kokemusta miten muualla toimitaan, mutta minulle ei ainakaan ollut paha juttu että joku valvoi tapahtumaa ihan vieressä, eikä sekään olisi niin haitannut vaikkei olisi edes kääntänyt selkäänsä minuun päin.

Vierailija
2/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöntulotarkastuksessa jouduin käydä. Olin omassa vessassa, mutta hoitaja oli viereisessä huoneessa, mutta näiden tilojen välillä oli ikkunaluukku. Kärsin ujosta rakosta ja jouduin käydä monta kertaa ennen kuin onnistui. Kyllä hävetti ja oli nöyryytetty olo. Vollotin kotona.  Tuli kauhea stressi jo siitä tilanteesta, että siinä oli kiire ja vain vähän aikaa. Piti aina keskeyttää, kun seuraavalla potilaalla oli aika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä virtsanäyte kuului työhöntulotarkastukseen. Hoitsu saatteli mut vessaan ja odorti sitten oven toisella puolen.

Ehkä se oletti, että nelikymppinen mamma tuskin kovin julmia aineita käyttää.

Vierailija
4/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhöntulotarkastuksessa jouduin käydä. Olin omassa vessassa, mutta hoitaja oli viereisessä huoneessa, mutta näiden tilojen välillä oli ikkunaluukku. Kärsin ujosta rakosta ja jouduin käydä monta kertaa ennen kuin onnistui. Kyllä hävetti ja oli nöyryytetty olo. Vollotin kotona.  Tuli kauhea stressi jo siitä tilanteesta, että siinä oli kiire ja vain vähän aikaa. Piti aina keskeyttää, kun seuraavalla potilaalla oli aika. 

Oliko ihan ikkuna vai ns. yksisuuntainen peili niin että hoitaja näki sinut mutta itse et hoitajaa?

Vierailija
5/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lastenkodissa kyllä, myöhemmin seuloissa. Välillä joku seisoi vieressä mutta useammin lasin takaa vahtivat. Eipä niissä mitään ihmeellistä ja hyvin selvitty, onneks noista jutuista on jo ikuisuus. Olihan se tavallaan aika nöyryyttävää ainakin ensimmäiset kerrat.

Vierailija
6/6 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ihan ikkuna vai ns. yksisuuntainen peili niin että hoitaja näki sinut mutta itse et hoitajaa?

Se oli ihan ikkuna. Vähän isompi kuin saunan ikkuna. Se oli ihan umpinainen, eikä siinä siis ollut lasia, mutta tämä ikkuna (tai luukku) oli auki. Ei se hoitaja sisään katsonut, mutta vartioi siinä luukun takana. Periaatteessa siis yksityisesti sain asioida vessassa, mutta ei auttanut tähän ujoon rakkoon. Viimeisellä kerralla hoitaja jätti koko ikkunan kiinni. No, yo-kirjoituksissa kärsin tuskissani 6 tuntia, kun en saanut mitään tulemaan vessassa opettajan odottaessa oven takana. Kamala vaiva tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme