Mitä tehdä kun vaimo on kontrolloiva erakko?
Pidän ihmisistä ja haluan matkustaa. Nähdä asioita ja käydä paikoissa. Vaimo ei halua, mutta ei myöskään halua minun käyvän missään. Hän ei suoranaisesti estä minua lähtemästä, mutta tekee kyllä selväksi, että olisi kivempaa jos jäisin kotiin tutkimaan hänen napaansa ja palvomaan kuningatarta.
Tulen hulluksi! Mitä teen?
Kommentit (34)
Senkus menet, mutta älä ihmettele, jos vaimosi on sillä aikaa löytänyt toisen pedin lämmittäjän, joka ei arvostele koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kulta. Tule vain kotiin, en ole oikeasti vihainen.
En halua. Ahdistat minua. Elämää on myös sinun napasi ulkopuolella! ap
Onko muuten niin, että reissuilla sä menet ja teet ja koet ja vaimo samalla reissulla hoitaa lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua. Ahdistat minua. Elämää on myös sinun napasi ulkopuolella! ap
Vaimosi navassa on myös elämää? Hui, en ihmettele miksi hän haluaa sinun jäävän tutkimaan sitä.
Kai hän sentään pakottaa katsomaan jotain jaskaa telkkarista joka ilta kanssaan? Muuten kärsimyksessä on vielä hiomista.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten niin, että reissuilla sä menet ja teet ja koet ja vaimo samalla reissulla hoitaa lapset?
Ei. Lapset on isoja. Otan ne mukaan tai ne pyörii nurkilla kavereiden kanssa. Ei ole enää pieniä hoivattavia lapsia. Silloin ymmärsin, että kotonakin pitää viettää aikaa. Nyt ei enää tarvitse.
ap
Mietipä pitkään ja hartaasti miksi tuollaisen vaimon valitsit tuhansien joukosta.
No jätät sen.
Miten ihmisistä voi pitää? Pinnallisesti, vai ihan oikeasti?
Aika leutoa kommenttia, sanoisin. Palstallahan olisi 20 m/s paskamyrsky, jos nainen haluaisi mennä ja mies yrittäisi ajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lapset on isoja. Otan ne mukaan tai ne pyörii nurkilla kavereiden kanssa. Ei ole enää pieniä hoivattavia lapsia. Silloin ymmärsin, että kotonakin pitää viettää aikaa. Nyt ei enää tarvitse.
ap
Minkä ikäisiä tarkalleen lapset ovat? Nimittäin minun mieheni voisi sanoa samaa, että lapset ovat isoja ja pärjäävät omillaan, vaikka nuorin ei edes ole eskari-ikäinen.
Erokeskustelu. Ei tule muuta kuin katkeria vuosia tuosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minkä ikäisiä tarkalleen lapset ovat? Nimittäin minun mieheni voisi sanoa samaa, että lapset ovat isoja ja pärjäävät omillaan, vaikka nuorin ei edes ole eskari-ikäinen.
Kolmannella ja viidennellä. Paljon on heillä kavereita nurkilla. Jäisin kotiin tarvittaessa, jos vaimo ei olisi aina kotona. Nyt on turha minunkin kököttää kotona, kun voi mennä vaikka leffaan tai jätskille kylille tai kaverille tai vaikka joskus satunnaisesti kaljalle. Minulla on myös harrastus, jonka kanssa matkustan välillä viikoksi vuodessa ja pariksi viikonlopuksi.
ap
Ap on tossu. Maailma on täynnä naisia, jotka haluavat nähdä ja kokea. Mikä estää hengittämästä?
Vierailija kirjoitti:
Mietipä pitkään ja hartaasti miksi tuollaisen vaimon valitsit tuhansien joukosta.
Kyllä kuule aika moni nainen pyörii baareissa miestä etsimässä ja jämähtää välittömästi sohvalle kaunareita katsomaan kun tavoite on saavutettu ja tehtävä suoritettu.
Miten olette naimisiin päätyneet?
Kuulostaa vaikealta jos toinen tykkää olla vaan kotona ja toinen tykkää reissata.
Itse olen melko paha erakko (en tykkää kyläilystä enkä bilettämisestä) mutta tykkään matkustella. Ahdistuisin jos pitäisi vaan pysytellä kotona.
Oletko ilmaissut vaimolle, että haluaisit tehdä asioita hänen kanssaan? Ja hän sitkeästi tahtoo olla kotona? Vai mitä hän sanoo?
Ukolla oli kiire naimisiin ja panemaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kolmannella ja viidennellä. Paljon on heillä kavereita nurkilla. Jäisin kotiin tarvittaessa, jos vaimo ei olisi aina kotona. Nyt on turha minunkin kököttää kotona, kun voi mennä vaikka leffaan tai jätskille kylille tai kaverille tai vaikka joskus satunnaisesti kaljalle. Minulla on myös harrastus, jonka kanssa matkustan välillä viikoksi vuodessa ja pariksi viikonlopuksi.
ap
Onko vaimosi masentunut tai ahdistunut? Minä nimittäin olen, mutta se ei näy ulospäin eikä edes mieheni tajua asiaa kunnolla. MOni on sanonut minulle, että miten noin kauniin ja terveen näköinen nainen voi olla ahdistunut, mutta minä olen ja pelkään välillä poistua kotoa. Välillä olen taas ns. normaali entinen itseni.