Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain "pimeää" työtä, josta voisi saada helposti vähän lisätuloa mutta ei menisi veroja?

Vierailija
02.08.2017 |

Tarkoitan siis että saisi vaikka satasen lisää kuussa rahaa. Asun Helsingissä ja olen autoton, joten marjojen poimiminen ei tule kyseeseen. Mutta onko jotain muuta mistä voisi saada muutaman lisäeuron ilman että joutuisi raportoimaan sitä minnekään. En siis halua työsuhteeseen enkä palkkasuhteeseen vaan saada vähän lisärahaa jollain muulla tavalla.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen primäärituotanto. Parhaimmat kilohinnat saanee noista pakureista.

Vierailija
42/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen primäärituotanto. Parhaimmat kilohinnat saanee noista pakureista.

Voi saadakin, mutta kääpien sahailuun tarttee maanomistajan luvan. Marjastamiseen ja sienestämiseen ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei marjanpoiminnassa tarvita autoa, mitä olen tuossa itäisessä suurkaupungissa vieraillut olen huomannut että 15min bussimatkan jälkeen on ihan umpimetsässä.

Kaiken lisäksi marjamyynti on laillisesti verotonta tuloa.

Autoa tarvitsee niiden poimittujen marjaämpäreiden kuljettamiseen. Omaan käyttöön on ihan ok mennä poimimaan vain yksi ämpäri, mutta ei siitä yhdestä ämpäristä tulonlähteeksi ole. Pitää poimia useita, jotta saa rahaa.

Yksi ämpäri mustikoita 50 e. Yhden illan tiennestiksi ei huono, laita ämpäriin kansi ja pyöränsarveen.

Vierailija
44/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio ja huumekauppa on helppoja tapoja. Netissä pystyy jokainen tekemään huumekauppaa vaikka itse ei tunne käyttäjiä ja kannabiksen kasvatus on helppoa.

Kannattaa kyllä keskittyä kannabista koukuttavampiin aineisiin, jos haluaa tehdä huumekaupalla rahaa. Se on hyvää bisnestä sitten jos aineet ovat sellaisia, että niihin jää järjetön himo ja/tai ne koukuttavat fyysisesti niin paljon, että niitä on pakko saada. Kannabiksesta ei ole oikein kumpaankaan. Voi siihenkin himo jäädä, mutta ei sellaista vastustamatonta himoa kuin vaikka piriin tai subuun.

Vierailija
45/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin ostetaan ämpäri mustikoita viidelläkympillä?

Vierailija
46/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaista ihmistä olisi kaivannut, kun äiti asui vielä kotonaan. Olisin tarvinnut kaupassa käynnin kerran viikossa (matkaa 100 metriä), jääkaapista homeiset roskiin ja roskapussi pihalle roskikseen. Olisin maksanut vaikka 15 euroo käteen per kerta. No, eipä löytynyt. Toivottavasti saat jotain sopivaa hommaa!

Ohiksena: minäkin ehtisin nyt tehdä tuota kun lapsi on teini. Käydä jollekin mummolle kaupassa pientä korvausta vastaan. Vaikka keittäisin perunat ja kuuntelisin päivän jutut. Jos oma lapsi vaikka asuu kauempana. Onkohan fb-ryhmiä joissa tällaisia vaihdetaan?

Vierailija
47/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan tavaraa halvalla ja myyn eteenpäin kalliimmalla. Hankin satasia kuussa. En tietenkään kerro mitä tavaraa ja mistä ;) Mutta kun asiaan perehtyy niin voi alkaa tienata...

Vierailija
48/80 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä myynti ei ole rikos . Lisäksi on jotain.

Vierailija
49/80 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaista ihmistä olisi kaivannut, kun äiti asui vielä kotonaan. Olisin tarvinnut kaupassa käynnin kerran viikossa (matkaa 100 metriä), jääkaapista homeiset roskiin ja roskapussi pihalle roskikseen. Olisin maksanut vaikka 15 euroo käteen per kerta. No, eipä löytynyt. Toivottavasti saat jotain sopivaa hommaa!

Ohiksena: minäkin ehtisin nyt tehdä tuota kun lapsi on teini. Käydä jollekin mummolle kaupassa pientä korvausta vastaan. Vaikka keittäisin perunat ja kuuntelisin päivän jutut. Jos oma lapsi vaikka asuu kauempana. Onkohan fb-ryhmiä joissa tällaisia vaihdetaan?

Kyllä enempi tarvitsisin tuosta,esim 40€ pari tuntia.

Vierailija
50/80 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä enempi tarvitsisin tuosta,esim 40€ pari tuntia.

20€/h netto on aika kova tuntipalkka henkilökohtaiselle avustajalle

Vierailija
51/80 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hämärä hommia niin ei tarvitse odotella keikkoja vaan voit etsiä ne itse.

Vierailija
52/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmen myynti 

Vierailija
53/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kuuluu maksat verot. Myös kuulemma omien tavaroiden myymisestä netissä.

Vierailija
54/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin itse ilmoituksen johonkin, tekisin esim siivousta tai lastenhoitoa. Mutta mua pelottais jos oven avaisikin hansikaskuristaja. Turvallisempaa myydä roinaa netissä.

Minä en ole mikään ammattisiivooja vaan ihan muun alan ihminen, jolla on kokemusta vain kevyestä oman kodin siivoamisesta. Luulen, että minulta ei täällä pk-seudulla ostettaisi pimeää siivousta, koska täällä on pilvin pimein siivousfirmoja myymässä oikeasti laadukkaita ja tehokkaita ja luotettavia kotisiivouksia, joista saa ne kotitalousvähennyksetkin. Jos suunnilleen samalla nettorahalla saa ammattilaisen, niin miksi ottaisi minut? Ap.

Siivouksesta saa kotitalousvähennyksen

Vierailija
55/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veroja mee jos tulot on kymppitonnin per vuosi 

Vierailija
56/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housut pois, kontaleen lattialle ja pylly pystyyn...

Kyllä se siitä se rahapula lähtee...

En ole ap, mutta kokeilin tätä. Puolen tunnin jälkeen ei ole euroja näkynyt, mutta polviin alkoi sattua ja oli pakko nousta takas sohvalle istumaan. Ajanhukkaa tämä neuvo, ei tullut tienestiä.

😂

Vierailija
57/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene verokarhu muualle kyselemään!!! me emme paljasta!!!!

Vierailija
58/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio ja huumekauppa on helppoja tapoja. Netissä pystyy jokainen tekemään huumekauppaa vaikka itse ei tunne käyttäjiä ja kannabiksen kasvatus on helppoa.

Kannattaa kyllä keskittyä kannabista koukuttavampiin aineisiin, jos haluaa tehdä huumekaupalla rahaa. Se on hyvää bisnestä sitten jos aineet ovat sellaisia, että niihin jää järjetön himo ja/tai ne koukuttavat fyysisesti niin paljon, että niitä on pakko saada. Kannabiksesta ei ole oikein kumpaankaan. Voi siihenkin himo jäädä, mutta ei sellaista vastustamatonta himoa kuin vaikka piriin tai subuun.

Reseptilääkkeistäkin (bentsot, opioidit) maksetaan, kun jotkut oikeasti tarvitsevat on lekureiden mielivallan alla eikä niitä itse saa. Lekurit itse ajaa ihmisiä katukauppaan. Tämä on mielestäni tosin aika ilkeää hyväksikäyttöä. Yksityiseltä pillerit, pillereillä maksaa sen yksityisen ja tienaa sen takaisin moninkertaisesti.

Vierailija
59/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kuin kannabis on laitonta, on uskomattoman tuottavaa aikaansaada tietynlaisia kasvatusprojekteja. Rahasta kasvattajat eivät toivo sen laillistamista koska muuten asiakkaat alkaisivat itse kasvattamaan.

Vierailija
60/80 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan tavaraa halvalla ja myyn eteenpäin kalliimmalla. Hankin satasia kuussa. En tietenkään kerro mitä tavaraa ja mistä ;) Mutta kun asiaan perehtyy niin voi alkaa tienata...

Täällä sama juttu! Pienipalkkaisena ilman yhteiskunnan tukirahoja elelen. Ostan tavaraa ja myyn reilulla voitolla! Saatan saada voittoa kymppejä tai satasiakin. Tänään oli facessa, että joku mies oli ostanut 15€:lla design-valaisimen, josta saisi varmaan satasia-tonneja.