Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain "pimeää" työtä, josta voisi saada helposti vähän lisätuloa mutta ei menisi veroja?

Vierailija
02.08.2017 |

Tarkoitan siis että saisi vaikka satasen lisää kuussa rahaa. Asun Helsingissä ja olen autoton, joten marjojen poimiminen ei tule kyseeseen. Mutta onko jotain muuta mistä voisi saada muutaman lisäeuron ilman että joutuisi raportoimaan sitä minnekään. En siis halua työsuhteeseen enkä palkkasuhteeseen vaan saada vähän lisärahaa jollain muulla tavalla.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy ylimääräistä tavaraa kaapeistasi ja kellaristasi.

Vierailija
2/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää? Tekisi vähän mieli tehdä töitä mutta jos palaan nyt oikeisiin töihin ei verojen ja ph-maksujen jälkeen jää käteen yhtään enempää kuin kotihoidontuki. Vähän lisä rahaa olisi kuitenkin kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myy ylimääräistä tavaraa kaapeistasi ja kellaristasi.

Hyvä idea, ja olen myynytkin jo. Nyt vain ei ole paljoa sellaista, jota myydä ja josta saisi rahaa. Esim. kirjoista ei tunnu saavan rahaa nykyään. Ap.

Vierailija
4/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet jollekkin yksityishenkilölle jotain urakkaluontoista työtä. vahtit lapsia, leikkaat nurmikkoa, mitä nyt yleensä palkatut tekevätkään. palkan otat käteisenä.

Vierailija
5/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja.

Vierailija
6/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itse ilmoituksen johonkin, tekisin esim siivousta tai lastenhoitoa. Mutta mua pelottais jos oven avaisikin hansikaskuristaja. Turvallisempaa myydä roinaa netissä.

Vierailija
7/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio ja huumekauppa on helppoja tapoja. Netissä pystyy jokainen tekemään huumekauppaa vaikka itse ei tunne käyttäjiä ja kannabiksen kasvatus on helppoa.

Vierailija
8/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teet jollekkin yksityishenkilölle jotain urakkaluontoista työtä. vahtit lapsia, leikkaat nurmikkoa, mitä nyt yleensä palkatut tekevätkään. palkan otat käteisenä.

Joo vaikka juuri tällaista mietin. Mutta mistä sellaista työtä löytää? Olen 40-vuotias nainen, en siis mikään sellainen suvun opiskelijatyttö, jolle mielellään annetaan lapsi hoidettavaksi jotta voidaan tukea sitä opiskelijasukulaista vähän rahallisesti. Sukulaiseni kyllä antaisivat minulle lapsia hoidettavaksi, mutta eivät todellakaan ole valmiita maksamaan siitä mitään. Ruohoa voisin hyvin leikata, mutta kuka siitä maksaa? Ap.

Vierailija
9/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin itse ilmoituksen johonkin, tekisin esim siivousta tai lastenhoitoa. Mutta mua pelottais jos oven avaisikin hansikaskuristaja. Turvallisempaa myydä roinaa netissä.

Minä en ole mikään ammattisiivooja vaan ihan muun alan ihminen, jolla on kokemusta vain kevyestä oman kodin siivoamisesta. Luulen, että minulta ei täällä pk-seudulla ostettaisi pimeää siivousta, koska täällä on pilvin pimein siivousfirmoja myymässä oikeasti laadukkaita ja tehokkaita ja luotettavia kotisiivouksia, joista saa ne kotitalousvähennyksetkin. Jos suunnilleen samalla nettorahalla saa ammattilaisen, niin miksi ottaisi minut? Ap.

Vierailija
10/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle ap käsite pimeä työ jotenkin vieras?

Osta kuule Keltainen pörssi ja katsele kohdasta Pimeät työt.

Oikeitakin töitä voi tehdä pimeästi, ystäväiseni.

Vierailija
11/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei marjanpoiminnassa tarvita autoa, mitä olen tuossa itäisessä suurkaupungissa vieraillut olen huomannut että 15min bussimatkan jälkeen on ihan umpimetsässä.

Kaiken lisäksi marjamyynti on laillisesti verotonta tuloa.

Vierailija
12/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on juuri sitä veronkiertoa, jota rikkaat harrastavat ja heitä paheksutaan siitä.

Vierailija
13/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei marjanpoiminnassa tarvita autoa, mitä olen tuossa itäisessä suurkaupungissa vieraillut olen huomannut että 15min bussimatkan jälkeen on ihan umpimetsässä.

Kaiken lisäksi marjamyynti on laillisesti verotonta tuloa.

Autoa tarvitsee niiden poimittujen marjaämpäreiden kuljettamiseen. Omaan käyttöön on ihan ok mennä poimimaan vain yksi ämpäri, mutta ei siitä yhdestä ämpäristä tulonlähteeksi ole. Pitää poimia useita, jotta saa rahaa.

Vierailija
14/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö käsitöitä? Perusta Etsy-putiikki. Voit myydä myös ulkomaille ja ottaa maksut PayPalin kautta. Ei tarvitse raportoida kenellekään.

Vierailija
15/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala politiikoksi. Voit varastaa miljoonia verorahoista. Otat 2 miljoonaa euroa ja jätät lapun, missä lukee "2 miljoonaa meni alkoholihaitoihin"

16/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy seksuaalipalveluja.

Itseäsi tai intiimihierontaa.

Vierailija
17/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko toimeen koirien kanssa? Itse ja moni ystäväni maksaa mielellään luotettavasta koiran lenkittäjän palvelusta, kun 1-3 kertaa viikossa koira haetaan kunnon lenkille. Minulla on ainakin niin huono omatunto kun koira on siellä yksin työpäivän ajan, että nytkin yhdellä lenkittäjällä on avain mun kotiin ja hän mielellään hakee useammankin kerran päivässä koiran lenkille, maksan mielelläni siitä hyvästä mielestä, jonka tieto siitä saa aikaiseksi.

Voisitko tarjota tällaisia palveluja jossain kaupan ilmoitustaululla tai Fb-ryhmissä?

Vierailija
18/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuletko toimeen koirien kanssa? Itse ja moni ystäväni maksaa mielellään luotettavasta koiran lenkittäjän palvelusta, kun 1-3 kertaa viikossa koira haetaan kunnon lenkille. Minulla on ainakin niin huono omatunto kun koira on siellä yksin työpäivän ajan, että nytkin yhdellä lenkittäjällä on avain mun kotiin ja hän mielellään hakee useammankin kerran päivässä koiran lenkille, maksan mielelläni siitä hyvästä mielestä, jonka tieto siitä saa aikaiseksi.

Voisitko tarjota tällaisia palveluja jossain kaupan ilmoitustaululla tai Fb-ryhmissä?

Viikossa, tarkoitan! =D

Vierailija
19/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjojen ja sienien myynti on ainoa, mitä voit tehdä laillisesti maksamatta veroa. Jopa kerättyjen palautuspullojen tuotoista pitäisi tässä verottajan luvatussa maassa maksaa verot.

Bussilla metsään, isoja kestokasseja mukaan ja niihin sienet ja marjat. Kulkee bussissakin, ei tosin helposti.

Vierailija
20/80 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen toimeen koirien kanssa ja pärjään isonkin koiran kanssa. Olen nettiin laittanut usemmankin ilmoituksen, että voisin ulkoiluttaa ihmisten koiria ja sitoutua siihen ihan vakituisestikin. Mitään hintaa en ole laittanut ilmoitukseen enkä edes mainintaa rahasta, ajattelin että jos koiranomistaja haluaa maksaa niin hän ottaa sitten itse puheeksi rahan. Yhtään vastausta en ole koskaan saanut ilmoituksiini. Yksi kaveri on kyllä tarjonnut minulle koiraansa lenkkikaveriksi, mutta hän ei ole valmis siitä maksamaan. Ap.