Huomaavatko naiset itse milloin he "paskatestaavat" miestä?
Vai onko se luonnostaan ja tiedostamatta tapahtuva teko miehen itsetunnon testaamiseksi?
Kommentit (52)
Ap. Tämä keskustelu ei oikein johda mihinkään koska sinun käyttämäsi termi on keksitty omasta päästäsi, eikä kuvaa oikein mitään. Testaamisen ymmärrän mitä tarkoittaa, mutta miten se paska liittyy tähän mitenkään?
Jos nyt ymmärsin oikein että tämä paskatestaaminen on jotain teeskentelyä millä testataan toista... niin edelleen mitä se paska liittyy siihen, eikö voi sanoa että henkisen kantin testaaminen? Vai mitä se nyt sitten onkaan.
En ymmärrä mitään suhdepelejä, ehkä se johtuu siitä että olen eteläpohjalainen, mutta mun mielestä elämä on liian lyhyt mihinkään pelleilyyn, kyllä jos aikoo jonkun ihmisen kanssa viettää loppuikänsä, niin kyllä siinä pitää saada suorat vastaukset suoriin kysymyksiin ilman mitään testejä, elämä itsessään tuo kyllä ne testit eteen.
Ihmismieli tämänpäivänkin parisuhteissa on asia, josta on vaikea määritellä 100% varmuutta seuraavan 18 vuoden + 9 kuukauden ajalle, edes ihmetestein. Toisaalta jos jonkin asian tai "testituloksen" huomaa ärsyttävän suhteen alussa, on se sitä usein myös suhteen lopussa... tai tarinan päättyessä kunnes multamonttu parin erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis testataanko miten mies suhtautuu naisen pikkareissa oleviin jarrutusjälkiin?
Eli haluat pyykkiä pesevän koprofiilin?
Näytin tätä ketjua mun miespuoliselle ystävälle joka seurustelee. Sanoi että jos sen nainen ois käyttäytynyt noin, ois suhde loppunut alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tämä keskustelu ei oikein johda mihinkään koska sinun käyttämäsi termi on keksitty omasta päästäsi, eikä kuvaa oikein mitään. Testaamisen ymmärrän mitä tarkoittaa, mutta miten se paska liittyy tähän mitenkään?
Jos nyt ymmärsin oikein että tämä paskatestaaminen on jotain teeskentelyä millä testataan toista... niin edelleen mitä se paska liittyy siihen, eikö voi sanoa että henkisen kantin testaaminen? Vai mitä se nyt sitten onkaan.
En ymmärrä mitään suhdepelejä, ehkä se johtuu siitä että olen eteläpohjalainen, mutta mun mielestä elämä on liian lyhyt mihinkään pelleilyyn, kyllä jos aikoo jonkun ihmisen kanssa viettää loppuikänsä, niin kyllä siinä pitää saada suorat vastaukset suoriin kysymyksiin ilman mitään testejä, elämä itsessään tuo kyllä ne testit eteen.
Joo ei kyllä ole ap:n keksimä juttu.
https://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/
Kuulen tästä ekaa kertaa.
Eli tarkoitus on tehdä jotain ärsyttävää ja testata miehen reaktio?
Tavallaan pidän ideasta, että katsot miten toinen käyttäytyy ikävissä tilanteissa (ihan yleisesti ihmissuhteissa), jotta tiedät millainen tyyppi on kyseessä. Mutta jos lähdet itse omilla teoilla ärsyttämään toista, niin kerrot samalla jotain itsestäsi. Jos testaisin naisena miestä tekemällä jotain inhottavaa, niin ei kai itseään kunnioittava mies täysin hyväksyisi sitä mitä teen. Riippuu tietysti millä tavalla miestä "testaan". Jos olen vain oma itseni, niin se on luonnollinen sallittu "testi", koska totta kai mun pitäisi tietää, että mut hyväksytään suhteessa omana itsenäni, mutta jos olen tahallani tavallista ärsyttävämpi (esim. väkivaltainen tai haukun toista todella ala-arvoisesti), niin se on eri asia. Sen toisen "oikea" reaktio olisi tuollaisessa tilanteessa kyllä olla rauhallinen ja olla provosoitumatta, mutta se voisi sen jälkeen ihan oikeutetusti miettiä uudestaan, että kannattaako mun kanssa olla.
Toki olisi kiva tietää, että jos joku vaikka läpsäisee miestä, karjuu hänelle tai muuten provosoi, niin hän ei ryhdy väkivaltaiseksi vaan osaa pitää coolin tyyneyden ja olla itse toista asiallisempi. Mutta miksi juuri mun pitäisi olla se testaaja? Jos mulle tehtäis tollaista testiä, niin suhtautuisin niihin asioihin sellaisinaan enkä jotenkin armollisemmin vain sen takia, että se oli pelkkää testiä. Eli vaikka en rupeaisi itse yhtä lapselliseksi kuin se toinen (vastaisi haukkuun haukulla, väkivaltaan väkivallalla tms.), niin en välttämättä enää haluaisi olla sen kanssa.
Sen sijaan että itse lähtee testailemaan, eikö kannattaisi vain katsoa miten toinen toimii elämän oikeissa vaikeuksissa ja pysyä itse omana itsenään? Jos ei koe tietävänsä toisesta tarpeeksi, pitää odottaa kauemmin. Voi vaikka hankkiutua yhdessä johonkin erilaiseen tilanteeseen, esim. matkustaa tuntemattomaan paikkaan, ja katsoa meneekö toisella hermo karttaa lukiessa tai autolla ajaessa. Jos se jo paljastaa alla piilevän raivohullun, olet nähnyt tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat paskatestaamisella? En tunne termiä..
Nainen haluaa selvittää millainen mies on, joten hän saattaa vaikka yllättäen kysyä jotain töykeää/loukkaavaa nähdäkseen miten mies käyttäytyy tiukassa paikassa.
En ole koskaan kuullut naispuolisten ystävieni tekevän tuollaista enkä ole itsekään moista harrastanut - ei ole koskaan edes käynyt mielessä että noin voisi tehdä.Kyllä ne miehen arvot, mielipiteet ja paineensietokyky käyvät selville ihan tapaillessa alta 3 kuukauden.
Kun Naisen itsetunto olematon ja nuppi on tyhmä niin on heikoilla kantimilla eikä hommat suju kuten drumsöössä.
Tehtiin testi josku jollekin ties mistä taka-aasikosta tänne eksyneelle naisklanistille; ei reagoida vaikka kuinka itkee ja huutaa itsensä käheäksi. Jos ei pysty selvittämään face-to-face häirintäänsä ,itkeköön vähän pdempään. Kusitesti ja paskatesti toimivat siellä ihan muiden nenämittarilla.
Eli omasta sekoilustaan sörkenyt pikku sydömensä.
Kun Naisen itsetunto olematon ja nuppi on tyhmä niin on heikoilla kantimilla eikä hommat suju kuten drumsöössä.
Tehtiin testi josku jollekin ties mistä taka-aasikosta tänne eksyneelle naisklanistille; ei reagoida vaikka kuinka itkee ja huutaa itsensä käheäksi. Jos ei pysty selvittämään face-to-face häirintäänsä ,itkeköön vähän pdempään. Kusitesti ja paskatesti toimivat siellä ihan muiden nenämittarilla.
Yleensä keksin kaikenlaista vain nähdäkseni paljonko ruma kilttimies sietää. Sitten jätän sen kuitenkin aina lopuksi.
Onko toi paskatestiä?? Jos on, niin se on kyllä todella kivaa. Jotkut miehet antaisivat vasemman kiveksenkin ollakseen kauniin naisen kanssa.
Kaunis n25