Huomaavatko naiset itse milloin he "paskatestaavat" miestä?
Vai onko se luonnostaan ja tiedostamatta tapahtuva teko miehen itsetunnon testaamiseksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan joskus jälkikäteen.
Ite lähinnä pistän miehen tilanteeseen jossa ei ole oikeita vastuksia vaan kaikki vastaukset on väärin, esimerkiksi: Jos mies suostuu lähestmiys yritykseeni hän on helppo eikä luotettava laisinkaan, jos taas kieltäytyy hän on loukannut minua verisesti.
Tiedän, täysin järjetöntä, mutta eikö se ole shit testin ydin? Enkä todellakaan tee tätä siis tietoisesti.
Kukaan tosimies ei katsele mitään oikuttelevaa ja lapsellista käytöstä ja testaamistan kovinkaan pitkään, vaikka olisi maailman tiukin pipari. Kasvatteko te ikinä aikuiseksi?
Shit testaamisen myöntäminen on vähän kuin nenän kaivamisen myöntäminen. Kaikki sitä tekevät, harvat myöntävät. Jotkut (useimmat) tekevät sitä tiedostmaattaan.
Analysoin paljon omaani ja muiden käytöstä. Se tekee minusta prinsessan joka ei ole kasvanut aikuiseksi? Hyvä on.
Ai, huomaan nyt tehneeni näin, eli siis käyttäydyin tylysti, kylmästi. En kylläkään minkään testauksen vuoksi, sellaiseen en alentuisi, mutta ihan järkytyin ja hyydyin kun mies tuli liian lähelle ensimmäisen kerran. Sitä kun on tosissaan korviaan myöten ihastunut niin jäätyy kun toinen tuleekin lähes iholle. Ainakin minulle näin kävi. Mieshän siitä sitten kuvitteli että en ole kiinnostunut tai leikin toisen tunteilla. Ehei, päinvastoin, sai tosissaan hillitä ettei olisi koskettanut. Halusin enemmän kuin koskaan mutta en uskaltanut/voinut sitä siinä tilanteessa näyttää. Nyt minä olenkin sitten "paskatestaaja". Opinpahan uuden termin ja jotain miehisestä sielunelämästä. Vanhanakin voi näköjään oppia uutta. Mitenpä tuon tilanteen voisi korjata? Auttaako puhuminen/selittäminen enää mitään?
En pystyisi arvostamaan miestä, joka suostuisi paskatestattavaksi, enkä voisi seurustella miehen kanssa, jota en voisi arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi arvostamaan miestä, joka suostuisi paskatestattavaksi, enkä voisi seurustella miehen kanssa, jota en voisi arvostaa.
Sä et ymmärrä paskatestien ideaa. Tarkoitus onkin juuri siinä, että miehen on oltava henkisesti niin vahva ja hyväitsetuntoinen, että tuo testaaminen ei häntä suuntaan tai toiseen heilauta. Tai sitten hän ei vain välitä naisen mielipiteistä tuon taivaallista, koska on naisia halveksuva jännämies, joka vain haluaa päästä panemaan naista. Molemmat vaihtoehdot läpäisevät nuo testit, mutta jälkimmäisistä nainen ei itselleen pitkäaikaista kumppania saa.
tein pikkupoikana jotain vastaavaa leikkikulussa, eli tönin muut nurin. Ja jos alkoivat itkemään en vaivautunut niiden kanssa uudestaan. Jos pisti hanttiin ryhdyin niiden parhaaksi ystäväksi.
Alexandra <3 (kuoli 4v? ikäsenä verisyöpään) mutta hän oli paras mimmi koskaan. Just moisen testin kautta.
Tällä testataan nimen omaan miehen henkistä vakautta ja tyyneyttä. Järkähtämättömyyttä. Pitkää pinnaa. Sitä että on luonteeltaan samanlainen aina, joka tilanteessa eli toisen reaktiot ovat ennakoitavissa. Näitä tarvitaan lasten kanssa, koska lapset ovat aivan äärimmäisen rasittavia joskus ja silloin ei voi räjähdellä pikku asioista, kun eivät mene ihan niin kuin herra haluaisi. Ja kyllä olen tehnyt tätä, mutta kuten useimmat muutkin täällä sanoivat, en usko sen olevan tietoista.
En usko että tekevät sitä tiedostaen. Vähän sama kun jos mies näkee kauniin naisen niin sitä tihrustelee vähän tarkemmin, että onko meikkiä tai muuta täytettä. Vai oliko vain hyvä kuvakulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä jotain testaamista, että miten toinen reagoi, jos suutun
Tai miten hän reagoi, jos loukkaat häntä hieman tai käyttäydyt muuten kylmästi.
Aika mielenkiintoista. Luulisin naisena tehneeni tätä joskus, mutta en usko sen olevan tietoista tai tahallista. On kyllä totta, että jos mies loukkaa tahallaan tai käyttäytyy kylmästi tahallaan niin ajattelen, että onpa vittumainen tyyppi ja siirryn seuraavaan. Ehkä olisi hedelmällisempää siirtyä testaamaan miehen paskansietokykyä laittamalla siivoamaan ulkohuusin, kuten joku av-mamma täällä sanoi tekevänsä. Tuntuu siltä, että tästä saattaa tulla mielenkiintoinen ketju.
n28
Tällä testillä karsisi aika tehokkaasti ne vässykät, jotka alkavat heti marisemaan sen sijaan, että samalla energialla olisivat jo tyhjentäneet sonta-astian.
Pitäähän se mies testata, miten se käyttäytyy vaikeassa tilanteessa. Jos se flippaa jo pienestä vitsistä, niin arvaatte varmaan, mitä tapahtuu jonakin sateisena, loskaisena marraskuisena päivänä, kun lapsi sattuu huutamaan nälkäänsä. Näitä kun sattuu ympäri maailmaa vaikka ja kuinka. Siksi on tärkeää testata miehen stressinsietokyky, ettei tule näitä ikäviä yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärrä paskatestien ideaa. Tarkoitus onkin juuri siinä, että miehen on oltava henkisesti niin vahva ja hyväitsetuntoinen, että tuo testaaminen ei häntä suuntaan tai toiseen heilauta. Tai sitten hän ei vain välitä naisen mielipiteistä tuon taivaallista, koska on naisia halveksuva jännämies, joka vain haluaa päästä panemaan naista. Molemmat vaihtoehdot läpäisevät nuo testit, mutta jälkimmäisistä nainen ei itselleen pitkäaikaista kumppania saa.
Minulla on hyvä mies enkä testannut sitä mitenkään ja päinvastoin. Me reagoidaan eri tavoin asioihin ja se on molemmille ok. Minulle ei ole tärkeää että kumppanini olisi joku kasvohalvauspotilas jota mikään ei herätä tunteita. Ehkä tuollaiset testaamiset on tärkeitä ihmisille jotka ei kestä toisten mielipiteitä ja tunteita? Eli naiivia lapsellisuutta. En voisi kuvitella että minä määrittelen millainen toisen kuuluu olla, narsisti voi ajatella noin.
Te jotka testaatte onko lapsuuden perheessä ollut väkivaltaa tai muuta arvaamatonta käytöstä? Tai parisuhteessa?
Itse saatan välillä vetäytyä ja olla harvasanaisempi. Ei kuitenkaan ole tarkoitus olla epäystävällinen eikä varsinkaan testata ketään millään tavalla. Eivätkä tunteet ole mitenkään jäähtyneet. En ole itse asiassa koskaan tullut ajatelleeksi, että joku saattaisi kokea sen noin, paskatestaamisena. Ehkä pieni petraamisen paikka itsellä tässä siis.
Ehkä jossain määrin teen tätä. Kiukustun jostain pikkuasiasta ja haluan, että mies on silti yhtä rakastava ja hellä kuin jos olisin parhaimmillani. Vähän sellainen ”et ansaitse minua parhaimmillani, jos et kestä minua pahimmillani” -testi. Suosittu mietelause muuten, joten en taida olla ainoa. Ehkä joku lisääntymisbiologiaa joka puolella näkevä voisi tässäkin nähdä hyödyn lastenkasvatuksessa. Lapset ovat juuri sellaisia, että suuttuvat pikkuasioista ja silti heitä pitää kohdella vakaasti, ennakoitavasti ja koherentisti. Toinen selitys on se, että tällainen mies kykenee vakaaseen parisuhteeseen. Mies kohtelee yhtä hyvin, vaikka ajat käyvät vaikeiksi. Tärkeää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jossain määrin teen tätä. Kiukustun jostain pikkuasiasta ja haluan, että mies on silti yhtä rakastava ja hellä kuin jos olisin parhaimmillani. Vähän sellainen ”et ansaitse minua parhaimmillani, jos et kestä minua pahimmillani” -testi. Suosittu mietelause muuten, joten en taida olla ainoa. Ehkä joku lisääntymisbiologiaa joka puolella näkevä voisi tässäkin nähdä hyödyn lastenkasvatuksessa. Lapset ovat juuri sellaisia, että suuttuvat pikkuasioista ja silti heitä pitää kohdella vakaasti, ennakoitavasti ja koherentisti. Toinen selitys on se, että tällainen mies kykenee vakaaseen parisuhteeseen. Mies kohtelee yhtä hyvin, vaikka ajat käyvät vaikeiksi. Tärkeää minusta.
Toimiiko tuo myös toiseen suuntaan? Eli saako mies testailla sinua ja kiukutella sinulle mielensä mukaan ilman että ajattelet hänestä negatiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joutuu ihmettelemään näitä, joille muiden henkinen vahvuus on tärkeää, mutta menetelmistä päätelleen oma ei niinkään. Onko kyse siitä, että alitajuisesti haetaan jo kaitsijaa, kun pelkona on että se oma pää lopulta pettää?
Siis testataanko miten mies suhtautuu naisen pikkareissa oleviin jarrutusjälkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joutuu ihmettelemään näitä, joille muiden henkinen vahvuus on tärkeää, mutta menetelmistä päätelleen oma ei niinkään. Onko kyse siitä, että alitajuisesti haetaan jo kaitsijaa, kun pelkona on että se oma pää lopulta pettää?
Nämä "menetelmät" voivat olla ihan tiedostamattomiakin. Kyllä miehen henkinen vahvuus on monille naisille tärkeää, oli oma henkinen vahvuus millä tasolla tahansa. Turvallinen, itsevarma ja luotettava kumppani on hyvä kumppani pitkällä tähtäimellä katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "menetelmät" voivat olla ihan tiedostamattomiakin. Kyllä miehen henkinen vahvuus on monille naisille tärkeää, oli oma henkinen vahvuus millä tasolla tahansa. Turvallinen, itsevarma ja luotettava kumppani on hyvä kumppani pitkällä tähtäimellä katsottuna.
Niin varmaan. Tuossa on vain sekin mahdollisuus, että testaaja itse samalla reputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä testataan nimen omaan miehen henkistä vakautta ja tyyneyttä. Järkähtämättömyyttä. Pitkää pinnaa. Sitä että on luonteeltaan samanlainen aina, joka tilanteessa eli toisen reaktiot ovat ennakoitavissa. Näitä tarvitaan lasten kanssa, koska lapset ovat aivan äärimmäisen rasittavia joskus ja silloin ei voi räjähdellä pikku asioista, kun eivät mene ihan niin kuin herra haluaisi. Ja kyllä olen tehnyt tätä, mutta kuten useimmat muutkin täällä sanoivat, en usko sen olevan tietoista.
Heiiii! Mulla on tainnut unohtua testaaminen, kun tuli hankittua sellainen, joskin puheiden tasolla perhekeskeinen, mies, joka napsahtelee lasten kiukutteluista ja muistakin pienistä asioista. Miten sellainen paskatesti suoritetaan? Ohjeita?
En ole ikinä ketään paskatestannut vaan olemme käyttäytyneet kuin normaalit aikuiset. Tosin voi olla että jos olisin törmännyt johonkin todelliseen kusipäähän, seuraavan kanssa paskatestaisin, ettei tulisi tehtyä samaa virhettä uudestaan.