Mihin on kadonnut kaupoista tavallinen ranskanleipä?
Eihän sitä saa nykyään enää mistään!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö ranskanleipää! Valkoista pullaa.
No syöhän jotku jopa croissanteja. Eipä ne juurikaan ranskanleivästä terveellisyydessä eroa. Joskus on kiva syödä muutakin kuin "täyskuitujyväpettuleipää"
Voi että, nyt kun sais pari siipaletta ranskanleipää, voita ja lauantaimakkaraa päälle. Oli lapsena mun herkku.
Vierailija kirjoitti:
Nå jåå! Sitä halpaa franskanleipää muovipussissa myydään vain tietyillä Helsingin asuinalueilla: Kontula, Jakomäki, Kannelmäki, nåin muutaman euronranskispaikan mainitakseni. Sieltä vaan hakee! Meil ei tääl Esbos oo tommosia ållenkaan!
No, minä asun Puistolassa ja kyllä vaan meidän Alepasta saa ranskanleipää. Joten köyhälistö hiljaa siellä 😘
Prismassa on myynnissä ranskanleipää. Ei ole minnekään kadonnut. Eräässä kaupassa (en muista nimeä) sitä löytyi pullaosastolta :D No, pullaahan se enemmän onkin kuin leipää. Itse syön hillon kanssa sen harvan kerran kun ranskanleipää ostan.
Ihanaa, VIHDOINKIN siitä leivänkuvatuksesta on päästy eroon! Jesss!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, VIHDOINKIN siitä leivänkuvatuksesta on päästy eroon! Jesss!!!
Ikävä pilata ilosi, mutta juuri tänään näin sitä Prismassa. Ei tietääkseni ole missään vaiheessa poistunut valikoimista
Hyvältä maistui lapsuudessa voin, meetwurstin, kurkkuviipaleiden ja tomaatin kanssa. Usein kyläreissuillakin oli tarjolla ranskisvoikkareita.
MITÄ se ruisjauho tekee Vaasan ranskiksessa???
Vähäkuitusta leipää tarvitaan esim. erinäisiin vatsa- ja suolistotutkimuksiin valmistauduttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko sitä mikä pitää itse leikata? Ei kai semmosta nyt kukaan enää halua. Ostettiinkohan meillä joskus viime vuonna, homeessakin oli seuraavana päivänä.
Et sitte veitseä omista ?
Jospa opeteltaisiin suomen kieltä.
Veitseä p.o. veistä.
Kuinka tuollaiset analfabeetit edes yrittävät kirjoitella julkisuuteen.
Harjoittelua kotona suosittelen.
Kymmenellä markalla sai kolme joskus 80-luvulla. Mitäön muuta en setsuurin lisäksi lapsena syönytkään.