Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka ovat vuosia esillä nettideiteillä--eikö ole haluakaan löytää kumppania?

Vierailija
02.08.2017 |

Onko mukava saada viestejä uusilta naisilta ja treffailla? Vai päästä jopa petiin asti? Tuollainen vuosien hakeminen ei oikein vakuuta ainakaan minua.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä ei ole pakottavaa tarvetta olla vain jonkun kanssa. Ehkä ovat romantikkoja ja etsivät jotakuta, joka kolahtaisi kovaa.

Itse en ole koskaan deittaillut, juuri edellä mainituista syistä. Onnekseni olen töiden ja harrastuksien kautta tavannut riittävästi ihmisiä löytääkseni sen oikean. Tuntuu vastenmieliseltä ajatella elämän tärkeimmän ihmissuhteen perustamista projektina, josta pitäisi selviytyä tietyn ajan puitteissa.

Juuri näin. Tapailen ihmisiä omalla tahdillani ja jos kolahtaa niin kolahtaa. Kuulostaa aika karulta tämä laskeminen, miten pitkään kukakin on ollut sinkku ja deittipalstoilla. Vaikka siellä olisi ollut kauankin, ei välttämättä ole ollut edes kovin aktiivinen koko sitä aikaa. 

Vierailija
22/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen että naiset tulee juttelemaan. Turha siellä on itse tehdä töitä. Mukava vain istuskella ja valkata ja odotella kunnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pakko olla vuosia esillä kun naisen löytäminen on niin tuskallisen vaikeaa.

Esim mulla meni viimeksi 10kk yhtäjaksoista etsimistä tinderissä että sain aikaiseksi 3kk tapailun, tuo tapailu päättyi naisen aloitteesta ja sen jälkeen olen taas ollut 5kk tinderissä.

Jos naisen etsimiseen kuluu 15kk ja sillä saa aikaiseksi vain 3kk tapailua niin ei ole ihme jos olen vuosia nettideiteissä.. Minä sitoutuisin mielelläni naiseen.

Tuo on vielä menestynyt suoritus. Toiset ei saa minkäänlaista kontaktia naisiin.

Vierailija
24/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen että naiset tulee juttelemaan. Turha siellä on itse tehdä töitä. Mukava vain istuskella ja valkata ja odotella kunnollista.

Et sinä voi ottaa naisen roolia treffipalvelussa, ei se noinpäin toimi.

Vierailija
25/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin? Kerro realistisia syitä miksi haluaisin parisuhteeseen, kun itse näen naiset realistisesti edessäni enkä suinkaan enkeleinä joita kuuluisi palvoa?

Niille jotka syyttävät minua nyt naisvihamieheksi suosittelen lukemaan esim. tätä palstaa ja naisten mielipiteitä joista käy heidän todellinen sielunelämänsä oikeustajuineen ja rehellisyyksineen tyhmemmillekin selväksi.

Ei, pelaan heidän säännöillään ja etsin naisia ainoastaan seksiseurakseni, enkä todellakaan edes ajattele vaihtavani tätä elämäntapaa sellaiseen, joka perustuu ainoastaan oman itseni kusettamiseen ja henkilökohtaiseen pahoinvointiin.

Nyt ei puhuttu parisuhteesta vaan seurasta, mitä sinäkin kaipaat, vaikka eihän seksuaalisuudenkaan toteuttamiseen naista oikeasti tarvitse.

Oletko nyt siis vauva.fi:n AV:ta selaamalla vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että naiset vihaavat miehiä? Ensinnäkin AV on Suomen suurin palsta ja tänne mahtuu paljon miehiä ja muitakin vauvattomia. Itse en tiedä tuosta lehdestä muuta kuin logon ja senkin tämän palstan takia, tämä foorumi on paljon isompi ilmiö kuin itse vauvalehti.

Toiseksi, täällä tapahtuva "miehet=sikoja"-mollaus on katkeroituneiden sidukkahylkeiden vastareaktio miesten "naiset=h*oria"-nettikulttuuriin, joka on hyvin vahvana kaikilla miesvaltaisilla foorumeilla kuten Tieteen palstalla ja Ylilaudalla.

Kun itse vielä selasin noita palstoja niin myönnän, että jatkuvan naisten mollaamisen, halveksunnan, uhkailun, syyttelyn ja haukkumisen takia heräsi hieman katkeruutta noita miehiä kohtaan, mutta niin typerä en sentään ole, että olisin kantanut tuon asenteen oikeaan elämään ja olettanut, että kaikki miehet yhtyvät jonkun naisiin pettyneen teinipojan raivoon ja naisvihakulttuuriin.

Perustan valintani elämänkokemukseeni, en naisvihaan tai katkeruuteen, vaan kokemuksiin jotka näen tänäpäivänä olleen minua rikastuttavia ja myös avanneet minulle todellisuuksia mitkä ovat osa elämäämme, vaikka eivät ole aina kauniita.

Tuon vauvan otin esimerkiksi niille, joilla ei ole kokemusta ja elävät ns. (kuplassa) näkemättä- tai haluamatta edes nähdä asioita realistisesti. No kantapään kautta sitten.

En myöskään puhunut naisten vihaavan miehiä, vaan puhuin naisten todellisesta minästä sen tuntemisesta ja sen läpinäkemisestä.

Seuraksi kaipaan naista juuri fyysisten halujeni täyttäjäksi ja ehkä joskus hauskanpitoon illaksi tai kahdeksi, mutta pidemmälle en halua mennä enkä tunne myöskään minkäälaista tarvetta sellaiseen missään tapauksessa.

Vierailija
26/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi ottaa naisen roolia treffipalvelussa, ei se noinpäin toimi.

Se ei ole minun ongelmani.

Valkkaan, koska voin. I'm worth it!

Vierailija
27/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kerran treffeillä yhden tuollaisen miehen kanssa, jolla oli ollut kai kolme vuotta profiili S24:lla. Mies oli kiva ja fiksun oloinen, kävimme kahvilla ja kävelyllä ja juteltiin kaikkea mukavaa ja tavallista. Hän oli mielestäni ihan normaali, kohtelias, työelämässäkin menestynyt jne. Kivaa oli ja kipinääkin oli. Hän kertoi että etsii itselleen "loppuelämän naista", edellinen pitkä avoliitto oli päättynyt neljä vuotta sitten johonkin sen naisen liialliseen rahanhimoon miehen rahoja kohtaan tms. Sovittiin uudet treffit parin päivän päähän ja halattiin lähtiessä. Illalla se laittoi viestiä vielä, että kiitos kivoista treffeistä ja että odottaa seuraavaa tapaamista innolla. Minä vastasin jotain, että juu niin minäkin odotan ja kivaa oli tms. Mihin mies kirjoitti viestin vielä takaisin, että saako tulla heti panemaan minua. WTF? Johon minä, että no "ei, et todellakaan saa ja ne uudet treffit taitaa olla historiaa osaltasi". Tuli ihan puun takaa tuollainen viesti häneltä, ja erittäin tökerö viesti oli. Tavalliset kivat treffit, joissa mielestäni hän suhtautui minuun aivan kunnioittaen, ehkä vähän ujostellenkin eikä todellakaan mitenkään pelkästään munapystyssä. Ei ihme että tuollainen mies joutuu jäämään roikkumaan treffipalstalla vuosiksi, kun urpoudellaan pilaa alkavat tutustumiset.

Vierailija
28/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on olemassa n. 400 Oikeaa, niin ehkä hän ei ole tullut vielä vastaan.

Vierailija
29/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on olemassa n. 400 Oikeaa, niin ehkä hän ei ole tullut vielä vastaan.

Sit kun alkaa miettiä montako asukasta Suomessa on ja vertaa koko maapallon väestöön, niin millä todennäköisyydelllä Suomesta edes löytyy sitä oikeeta? 😄

Vierailija
30/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri (mies) on ollut pari vuotta nettideitissä. Hän on käynyt yli 100 naisen kanssa ekoilla treffeillä :D . Kukaan heistä ei ole joko kelvannut tälle miehelle, tai yleisemmin niin että se nainen ei ole halunnut enää toisia treffejä. Mies haluaisi kyllä alkaa seurustella ja sitoutua, joku voi saada hänestä ihan sitoutuneen miehen. Mutta ensin jonkun pitäisi kelpuuttaa hänet livenä.

Vierailija
31/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kaveri (mies) on ollut pari vuotta nettideitissä. Hän on käynyt yli 100 naisen kanssa ekoilla treffeillä :D . Kukaan heistä ei ole joko kelvannut tälle miehelle, tai yleisemmin niin että se nainen ei ole halunnut enää toisia treffejä. Mies haluaisi kyllä alkaa seurustella ja sitoutua, joku voi saada hänestä ihan sitoutuneen miehen. Mutta ensin jonkun pitäisi kelpuuttaa hänet livenä.

Eli ilmeisesti komeutta on ja osaa antaa itsestään hyvän kuvan, mut käytös ei sit naisille kelpaa jostain syystä.

Vierailija
32/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä ei ole pakottavaa tarvetta olla vain jonkun kanssa. Ehkä ovat romantikkoja ja etsivät jotakuta, joka kolahtaisi kovaa.

Itse en ole koskaan deittaillut, juuri edellä mainituista syistä. Onnekseni olen töiden ja harrastuksien kautta tavannut riittävästi ihmisiä löytääkseni sen oikean. Tuntuu vastenmieliseltä ajatella elämän tärkeimmän ihmissuhteen perustamista projektina, josta pitäisi selviytyä tietyn ajan puitteissa.

Its etsin vapaaehtoisesti lapsetonta naista, jonka lopulta löysin. Häneltä oli tiukattu minua enemmän, miten kaunis nainen voi olla sinkku, ja syytelty nirsoudesta. 

Harva tajuaa, että jokin yksittäinen asiakin, kuten lapsettomuustoive, saattaa venyttää kumppaninhaun vuosiksi. Ei siinä nirso tarvitse olla. 

Olemme ihan tavisduunareita kumpikin.

Vierailija
33/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös vuosia deittipalstoilla notkuvia naisia. Erona miehiin heillä on se että he saavat kymmeniä yhteydenottoja päivittäin, miehille niitä ei tule yhtään ja aniharvoin edes vastauksia lähetettyihin viesteihin.

Hah hah. Jos lasket parisuhdetta etsivälle naiselle seksinvonkaukset aloitukseksi, joitakin viikossa. Muuten sitten on hiljaisempaa. 

N 42

Vierailija
34/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluja varmaan olisi kovastikin, mutta naiset ovat nykyisin niin nirsoja. Harvemmin näkee naisia jotka olisivta vuosikausia esillä, koska aina ne jonkun miehen saa. Miehillä nämä hommat tuppaavat olemaan kertaluokkaa haastavampia :/

Pari vuotta sitten pistin suosikiksi kymmenkunta mielenkiintoista profiilia s24:ssa, 30-40v naisia. Tarkistan ehkä joka toinen kuukausi, valtaosa on ollut aktiivisia tänäkin vuonna. Itselläni siis tyhjä profiili, tarkkailen vaan. Tinderistä tapaan naisia.

Eli siis itsekään et ole pariutunut. :D

Miehet, jotka eivät tiedä naisena deiteillä käymisestä mitään, ovat auliita kertomaan, kuinka naisille sataa miehiä tarjolle vakavaan suhteeseen. Naisten kertomat asiat eivät paina mitään, kun nämä joka alan asiantuntijat pätevät. :,D

Vierailija
35/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti komeutta on ja osaa antaa itsestään hyvän kuvan, mut käytös ei sit naisille kelpaa jostain syystä.

On ihan ok näkönen ainakin kuvissa, osaa kirjoittaa hyvin ja on koulutettu ja hyvätuloinen, lapsetonkin tietenkin ja haluaa perheen. Saa siis helposti aikaiseksi niitä ekoja treffejä. Livenä on kömpelö niin fyysisesti kuin sosiaalisesti, hiljainen ja töksäyttelee vähän kummallisia juttuja naisille ja suhtautuu naisiin kuin johonkin ihmeelliseen riistaan, jota voisi metsästää tietyillä maneereilla. 

Vierailija
36/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok näkönen ainakin kuvissa, osaa kirjoittaa hyvin ja on koulutettu ja hyvätuloinen, lapsetonkin tietenkin ja haluaa perheen. Saa siis helposti aikaiseksi niitä ekoja treffejä. Livenä on kömpelö niin fyysisesti kuin sosiaalisesti, hiljainen ja töksäyttelee vähän kummallisia juttuja naisille ja suhtautuu naisiin kuin johonkin ihmeelliseen riistaan, jota voisi metsästää tietyillä maneereilla. 

Voitaisiinpa yhdistää voimat tuon miehen kanssa :D

- ruma mutta sosiaalisesti taitava mies, joka ei pääse edes ekoille treffeille

Vierailija
37/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei kyllä ole mitään halua ryhtyä mihinkään vakavampaan parisuhteeseen. Naisilla on niin kovat vaatimukset parisuhteesta ettei se tule tuottamaan muuta kuin pettymystä ja mies on sitten se joka joutuu tuosta johtuvan vihan kohteeksi. Kaikesta tulee v.itunmoiset jankutukset. Ei saa sen ja sen kaverin kanssa enää olla tekemissiä. Sanomista tulee jos on se nähnyt jonkun kaverin facebookista minut ja jonkun toisen naisen samassa kuvassa. Aikataulut pitää sovittaa naisen ympärille. Kaikesta on raportointivelvollinen. Auttaa sitä siinä sun tässä. Jos asuu yhdessä niin sitten koko kämppä täyttyy hiljalleen halvalla krääsäällä. Jne.

Mitä hyötyä minulle tuosta kidutuksesta on?

Eipähän tule mieleen. Paljon parempi vaan pitää lauma naisia jota silloin tällöin näkee.

Varakas olen ja ulkomailta löytyy helposti kauniita naisia suomeen verrattuna. Todella paljon matkustelenkin. Nytkin yksi hottis espanialainen muija pyysi viikonlopuksi sinne bailaamaan. Taidan mennä. Ainakin olis varma p.illu.

Kaverillani on jankuttava vaimo ja täyttä kurkkua huutavat pennut kotona. Aika erilaista elämää.

Vierailija
38/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita sitä fiilistä kun saan riisua uudelta naiselta kiiman kostuttamat stringit. Se on se juttu joka pitää tällaisen vanhemman hopeaketun elossa!

Vierailija
39/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei kyllä ole mitään halua ryhtyä mihinkään vakavampaan parisuhteeseen. Naisilla on niin kovat vaatimukset parisuhteesta ettei se tule tuottamaan muuta kuin pettymystä ja mies on sitten se joka joutuu tuosta johtuvan vihan kohteeksi. Kaikesta tulee v.itunmoiset jankutukset. Ei saa sen ja sen kaverin kanssa enää olla tekemissiä. Sanomista tulee jos on se nähnyt jonkun kaverin facebookista minut ja jonkun toisen naisen samassa kuvassa. Aikataulut pitää sovittaa naisen ympärille. Kaikesta on raportointivelvollinen. Auttaa sitä siinä sun tässä. Jos asuu yhdessä niin sitten koko kämppä täyttyy hiljalleen halvalla krääsäällä. Jne.

Mitä hyötyä minulle tuosta kidutuksesta on?

Eipähän tule mieleen. Paljon parempi vaan pitää lauma naisia jota silloin tällöin näkee.

Varakas olen ja ulkomailta löytyy helposti kauniita naisia suomeen verrattuna. Todella paljon matkustelenkin. Nytkin yksi hottis espanialainen muija pyysi viikonlopuksi sinne bailaamaan. Taidan mennä. Ainakin olis varma p.illu.

Kaverillani on jankuttava vaimo ja täyttä kurkkua huutavat pennut kotona. Aika erilaista elämää.

Ihanaa että olet löytänyt elämäntyylin, joka sopii sinulle. :) 

Ja aika surku, että olet ollut noin huonoissa suhteissa. :(

Vierailija
40/45 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kyllä vältellä naisia jotka vuodesta toiseen roikkuvat deittisivustoilla. Ylimielisimpiä ihmisiä saa etsiä.

Esim viimeinen pisti välit poikki koska minulla ei ollut facebookea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan