Pinna on niin s**tanan kireällä, koska naapurit ovat tyyliin edes olemassa!!!!!
Menee hermot, menee niin hermot!!!!
Mä en jaksa, tilanne on tämä:
Olen asunut 8 vuotta rivitalossa , alunoerinmiehen kanssa, mies halusi tähän ja mä en.
Alistuin, koska kuvittelin sopeutuvani ok-taloon jälkeen tähän.
Siis kuvittelin.
No, näiden 8 vuoden aikana on sattunut kaikenlaista mm:
- Avioliitto on tähän rivariin muuton takia kuollut, erosimme ja tämä p* ska asunto oli siihen suurin syy!!!!
- On ollut levottomia naapureita, on ollut kyyliä, on ollut jioruiluja ja maailman p* kin äänieristys.
- Naapurit vihaavat mua, itse koitan elää mahdollimmsan hiljaa enkä ole edes valittanut narkeista jne.
Onko ainoa vaihtoehto kiristää vyötä ihan äärimmilleen ja ottaa sellainen ok-talo jonka vain saa??!!
Alkaa v ttu psyyke hajota tänne, joka v Tun päivä!!!!!!!!!
Kommentit (19)
Muuta. Ei tuo tule helpottamaan.jos meinaa psyyke hajota, niin silloin ei ajatella enää raha edellä.
Vielä en menis ainakaan mitään isoja päätöksiä vaan menisin lääkäriin vähän hakemaan lepolomaa sekä juttuapua.
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen karmeimmat puolet. En IKINÄ muuttaisi rivitaloon.
Muuta vuokralle. Muuta niin monta kertaa että löydät itselle sopivan paikan.
Ja taas tää tyyliin-sana! Mitä helvettiä sitä turhaan joka paikkaan tunkee?!
Mullon kans ihan mulkut naapurit toisella puolella, ruotsinkielinen sukunimi... Äijä on huutanu mulle niin että herkkänä ihmisenä oon ruvennu itkemään. Mietin kostoa koko ajan.
Asutkohan ap samassa talossa kuin minä aikoinani? Kuvauksen perusteella kuulostaa siltä..
Muuta. Ei tule enää helpottamaan.
En kyllä voi millään ymmärtää, miten noin herttaisella persoonalla voi olla niin huonot naapurit.
Ja v*ttu että mä TYYLIIN kilahdan kohta ja TYYLIIN ilmotan sinut TYYLIIN asiattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen karmeimmat puolet. En IKINÄ muuttaisi rivitaloon.
Olen suurimman osan elämästäni asunut rivitaloissa enkä allekirjoita väitettäsi. Nämä toki kaikki ovat olleet osakeasuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kalliit oppirahat ap:lla, mutta ehkä tämän jälkeen ymmärtää olla enää mokaamatta noin?
Kerrostalo on vielä huonompi vaihtoehto: joka puolella on muita ihmisiä, ei hetkenkään rauhaa, pska äänieristys (tiedät esim milloin naapuri käy vessassa), kukaan ei viitsi tehdä mitään, koirien annetaan tehdä tarpeensa porrasedustalle jne. Lista on loputon.
V*tuttaakohan aapeetä SIKApaljon?
Sara Parikka viljelee tuota sanaa. Kaikki yhteistöiden ryysyt on sikaihania, sikapehmosia, sikaihania kuoseja ja sitten saa sikaihanan alennuskoodin.
Ihminen, joka käyttää sanaa tyyliin, on henkisesti teinin asteella. Ehkä vaikeudet johtuvat siitä?
Huh huh. Onneksibeibtarvitse asua köyhimpien ihmisten tavoin, vaan meillä ollut aina okt. Ei tietoa siis myöskään häiriötekijöitä. Asutaan vielä vähän paremmalla aluella, niin naapureista ei ole tietoakaan
Lääkkeet!