Miehet, jotka ovat vuosia esillä nettideiteillä--eikö ole haluakaan löytää kumppania?
Onko mukava saada viestejä uusilta naisilta ja treffailla? Vai päästä jopa petiin asti? Tuollainen vuosien hakeminen ei oikein vakuuta ainakaan minua.
Kommentit (45)
Se on vain harrastus. Tykkään katsella millaisia ihmisiä on olemassa. Hyvin harvoin tapaan tai edes juttelen kenenkään kanssa.
Aika moni on niin urpo tai pershäröinen, että eivät kelpaa.kuin lyhyisiin suhteisiin! Kokemusta on!
Aikoinani käytin nettideittejä ja aika usealle tuollaiselle "vuosia etsineille" laitoin viestiä ja kummasti nämä vain jankkasivat paikallaan. Heillä oli joku kumman taipumus jäädä jamomaan asioita ja siihen se juttu sitten jäi. En vain jaksanut sitä jahkaamista, jos kahville asti pääsi niin siinä se oli. Ei mitään, eikä koskaan.. Vaikka mietä naisia syyllistetään, ettemme vastaa tai olemme vaikeita, on näilläkin herrasmiehillä ehkä sinne peiliin katsomisen paikka, tavis ei kelpaa ja erikoisuuksiin ei riitä rahkeet.
Haluja varmaan olisi kovastikin, mutta naiset ovat nykyisin niin nirsoja. Harvemmin näkee naisia jotka olisivta vuosikausia esillä, koska aina ne jonkun miehen saa. Miehillä nämä hommat tuppaavat olemaan kertaluokkaa haastavampia :/
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on niin urpo tai pershäröinen, että eivät kelpaa.kuin lyhyisiin suhteisiin! Kokemusta on!
Kun kelpais edes niihin lyhyidiin suhteisiin.
Ehkä heillä ei ole pakottavaa tarvetta olla vain jonkun kanssa. Ehkä ovat romantikkoja ja etsivät jotakuta, joka kolahtaisi kovaa.
Itse en ole koskaan deittaillut, juuri edellä mainituista syistä. Onnekseni olen töiden ja harrastuksien kautta tavannut riittävästi ihmisiä löytääkseni sen oikean. Tuntuu vastenmieliseltä ajatella elämän tärkeimmän ihmissuhteen perustamista projektina, josta pitäisi selviytyä tietyn ajan puitteissa.
Liian kovat vaatimukset? Ihan kuten naisillakin.
Miksi haluaisin? Kerro realistisia syitä miksi haluaisin parisuhteeseen, kun itse näen naiset realistisesti edessäni enkä suinkaan enkeleinä joita kuuluisi palvoa?
Niille jotka syyttävät minua nyt naisvihamieheksi suosittelen lukemaan esim. tätä palstaa ja naisten mielipiteitä joista käy heidän todellinen sielunelämänsä oikeustajuineen ja rehellisyyksineen tyhmemmillekin selväksi.
Ei, pelaan heidän säännöillään ja etsin naisia ainoastaan seksiseurakseni, enkä todellakaan edes ajattele vaihtavani tätä elämäntapaa sellaiseen, joka perustuu ainoastaan oman itseni kusettamiseen ja henkilökohtaiseen pahoinvointiin.
Miksi täytyisi haluta löytää joku vakituinen? Itse olen kyllä nainen, mutta en koskaan halua enää vakisuhteita. Seksisuhteita ja muita kevytjuttuja kyllä välillä. Tämä kyllä tulee ilmoituksistanikin ilmi että en ole hakemassa aviomiestä tai muuta vakavaa juttua (ja vastauksia muuten tulee melkoisesti aina jos ilmoitus on aktiivisena ;) )
On myös vuosia deittipalstoilla notkuvia naisia. Erona miehiin heillä on se että he saavat kymmeniä yhteydenottoja päivittäin, miehille niitä ei tule yhtään ja aniharvoin edes vastauksia lähetettyihin viesteihin.
Ei se ole miehelle niin helppoa, että vuodessa välttämättä naisen löytäisi.
Siihen naisen etsimiseenkin kyllästyy, kun suunnilleen jokainen nainen muodostaa mielipiteensä miehestä ensivaikutelman perusteella. Jos ensimmäisen puolen minuutin aikana ei maa tärise, niin homma on siinä.
En tiedä. - Saattahan se olla, että joukkossa on myös sarjadeittailijoita ja muita sitoutumishaluttomia miehiä ja varmasti myös naisia, jotka hakevat enemmn seikkailua kuin vakampaa suhdetta, eikä siinä mitään jos kumpikin osapuoli tietää, mitä ollaan hakemassa. Itse ainakin olen ollut jonkun kerran kummissani juurikin näiden profilien kanssa, joissa on sekä miellyttävä kuva jettä asialliselta ja täyspäiseltä vaikuttava teksti (kuvaus). -
Eli sellaisia, joista saattaisin olla erinomaisen kiinnostunut, jos kohtaisin ne ensimmäistä kertaa, enkä "taas" jo hvinkin pitkäan ajan jälkeen. - onko se sattumaa vai oatko ne todella olleet siellä vuodenkin? (Ellei kauemmin) Kysymyksiä myö herättää ne profilit, joissa ei ole kuva. En voi välttyä itse ajatukselta, että toivottavasti kuvan haltija ja kuvan palvelimelle laittanut ovat yksi ja sama henkikö; tai ainakin niin, että kuvassa oleva tietää kuvansa päätyneen nettideittipalvelimelle.
Voiko olla myös niin, että osa jää deittailuun myös ikäänkuin koukkuun. Saattahan se itsetuntoa nostattaa, jos pääsee nauttimaan säännölisen epäsäännöllisesti siitä, kuinka toinen yrittää tehdä juuri sinua kohtaan mahd. vaikutuksen ja olla parhain päin; toki myös varmaan kuluttavaa, jos jää päälle tunne, että seuraava, eiku sitä seuraava ja vielä sitäkin seuraavan seuraava uusi kumppani ehdokas voisi olla parempi tai ehkä kuitenkin se, jonka kohtaa vasta heidän jälkeensä...
Ja entä ovatko he kaikki, joiden kuva on erään tai eräidenkin nettideitti palvelimen mainosbannereissa, joihin törmää mm. iltalehden sivujen yhteydessä tai MSn:n päävalikon yhteydessä, niin antaneet luvan siihen, että heidän kasvojaan saa käyttää mainoskasvona? - Sinkkuudessa ei sinänsä ole mitään häpeällistä, mutta en minä ainakaan haluaisi joutua ehdoin tahdoin - minulta suostumusta kysymättä- deittipalvelimen mainoskasvoksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluja varmaan olisi kovastikin, mutta naiset ovat nykyisin niin nirsoja. Harvemmin näkee naisia jotka olisivta vuosikausia esillä, koska aina ne jonkun miehen saa. Miehillä nämä hommat tuppaavat olemaan kertaluokkaa haastavampia :/
Pari vuotta sitten pistin suosikiksi kymmenkunta mielenkiintoista profiilia s24:ssa, 30-40v naisia. Tarkistan ehkä joka toinen kuukausi, valtaosa on ollut aktiivisia tänäkin vuonna. Itselläni siis tyhjä profiili, tarkkailen vaan. Tinderistä tapaan naisia.
En saanut vuosien aikana kuin kaksi viestiä. Toinen nainen oli käynyt vain peruskoulun eikä sen jälkeen tehnyt mitään ja toinen kirjoitti niin huonoa suomea, että ei meinannut saada kunnolla selvää
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin? Kerro realistisia syitä miksi haluaisin parisuhteeseen, kun itse näen naiset realistisesti edessäni enkä suinkaan enkeleinä joita kuuluisi palvoa?
Niille jotka syyttävät minua nyt naisvihamieheksi suosittelen lukemaan esim. tätä palstaa ja naisten mielipiteitä joista käy heidän todellinen sielunelämänsä oikeustajuineen ja rehellisyyksineen tyhmemmillekin selväksi.
Ei, pelaan heidän säännöillään ja etsin naisia ainoastaan seksiseurakseni, enkä todellakaan edes ajattele vaihtavani tätä elämäntapaa sellaiseen, joka perustuu ainoastaan oman itseni kusettamiseen ja henkilökohtaiseen pahoinvointiin.
Nyt ei puhuttu parisuhteesta vaan seurasta, mitä sinäkin kaipaat, vaikka eihän seksuaalisuudenkaan toteuttamiseen naista oikeasti tarvitse.
Oletko nyt siis vauva.fi:n AV:ta selaamalla vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että naiset vihaavat miehiä? Ensinnäkin AV on Suomen suurin palsta ja tänne mahtuu paljon miehiä ja muitakin vauvattomia. Itse en tiedä tuosta lehdestä muuta kuin logon ja senkin tämän palstan takia, tämä foorumi on paljon isompi ilmiö kuin itse vauvalehti.
Toiseksi, täällä tapahtuva "miehet=sikoja"-mollaus on katkeroituneiden sidukkahylkeiden vastareaktio miesten "naiset=h*oria"-nettikulttuuriin, joka on hyvin vahvana kaikilla miesvaltaisilla foorumeilla kuten Tieteen palstalla ja Ylilaudalla.
Kun itse vielä selasin noita palstoja niin myönnän, että jatkuvan naisten mollaamisen, halveksunnan, uhkailun, syyttelyn ja haukkumisen takia heräsi hieman katkeruutta noita miehiä kohtaan, mutta niin typerä en sentään ole, että olisin kantanut tuon asenteen oikeaan elämään ja olettanut, että kaikki miehet yhtyvät jonkun naisiin pettyneen teinipojan raivoon ja naisvihakulttuuriin.
Vähän pakko olla vuosia esillä kun naisen löytäminen on niin tuskallisen vaikeaa.
Esim mulla meni viimeksi 10kk yhtäjaksoista etsimistä tinderissä että sain aikaiseksi 3kk tapailun, tuo tapailu päättyi naisen aloitteesta ja sen jälkeen olen taas ollut 5kk tinderissä.
Jos naisen etsimiseen kuluu 15kk ja sillä saa aikaiseksi vain 3kk tapailua niin ei ole ihme jos olen vuosia nettideiteissä.. Minä sitoutuisin mielelläni naiseen.
Vierailija kirjoitti:
En usko tähän.
Vierailija kirjoitti:
En usko tähän.
En oo saanut kovinkaan monta viestiä ja kerran oon päässy treffeille. Petiin en kertaakaan.