Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume ja miehen vitkastelu

Vierailija
01.08.2017 |

Kuinka kauan on järkevää odottaa että mies on "valmis" hankkimaan lapsia? Nainen 27 ja mies 31.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen voi jättää miehen koska mies ei halua lasta heti kun vaimo sitä haluaa?

Mutta mies ei voi jättää naista vaikka tämä on lihonut todella paljon? Ja mies on antanut vielä 2 vuotta aikaa laihduttaa (kuten toisesta ketjusta opimme).

Kertokaas miksi miehen pitää aina suostua naisen vaatimuksiin mutta naisen ei koskaan miehen.

En ole vielä lukenut tuota toista ketjua, mutta lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että kuka vaan saa jättää kenet tahansa mistä syystä tahansa. Ei kellään ole velvollisuutta jatkaa suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei syystä tai toisesta ole enää hyvä olla.

Monesti täällä av:lla vedotaan siihen, että kaikki lihovat ja rapistuvat vanhetessaan. Se on varmasti ihan totta. Kuitenkin ihminen voi omilla valinnoillaan vaikuttaa aika paljon siihen, rapistuuko kroppa ihan totaalisesti. 20kg ylipainosta ei mielestäni voi syyttää ikää: jos aineenvaihdunta hidastuu, pitää liikuntaa lisätä ja ruokavaliota muuttaa. Eli älä yleistä. Minun mielestäni jättää voi, jos siltä tuntuu, ja olen nainen.

Vierailija
22/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen voi jättää miehen koska mies ei halua lasta heti kun vaimo sitä haluaa?

Mutta mies ei voi jättää naista vaikka tämä on lihonut todella paljon? Ja mies on antanut vielä 2 vuotta aikaa laihduttaa (kuten toisesta ketjusta opimme).

Kertokaas miksi miehen pitää aina suostua naisen vaatimuksiin mutta naisen ei koskaan miehen.

Mun mielestä kyseessä on hyvin erilaiset asiat. Toinen on koko elämän mittainen valinta, elämäntapa ja elämän tarkoitus, toinen on pinnallinen mihinkään sen kummemmin vaikuttamaton seikka. Toki kaikilla on oikeus lähteä suhteesta mistä syystä vain.

Joka tapauksessa, jos jollekin lapsi ja toiselle puolison tietty paino on suhteen elinehto, se pitää sanoa ja tehdä selväksi heti, ei vasta sitten kun suhde on vakiintunut ja puolisolle on myyty väärä mielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin keskustellen miehen kantaa omiin lapsiin, ei hyökkäävästi vaan kautta rantain johdatellen aiheeseen.

Kertoisin itse haluavanilapsia viimeistään 30-vuotiaana.

Vierailija
24/25 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol joku vertaa lasta ja puolison ulkonäköä syinä lähteä suhteesta. Eiköhän tuo ylipaino ole lähempänä sitä jos nainen jättäisi miehensä siksi että mies kasvatti parran eikä leikkaa sitä pyynnöstä huolimatta. Varmaan sellaista maista pidettäisiin aika idioottina. Joku saattaisi ehkä jopa sanoa että parempi olla lopun ikänsä sinkku jos tuollaisen syyn takia jättää hyvän kumppanin.

Vierailija
25/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto vielä tälle päivälle. Olisiko kommenttia kuinka kauan miehet tätä tyypillisesti miettii?

Minä mietin reilut kolme vuotta, haluanko lapsia vai en. Sen jälkeen olin kannastani 90 % varma, ja varmemmaksi se ei minun luonteellani varmaan koskaan tulekaan, vaikka vasektomia tietysti estää ainakin biologiset jälkeläiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi