Sampo Kaulasen rouva romautti kyselemättä lentokoneessa penkin selkänojan
...takamatkustajan syliin - vieläpä kahvitarjoilun aikana - ja nönnöttää sitten oikein kuvan kera FB:ssä, miten lapsiperheitä kohdellaan väärin ja lentomatkustajat on sitten epäajattelevaisia.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku laskee tuolin toiswn polville kipeästi niin kuinkahan kovaa pitkään voi huudelle aijaijaijaijaiajaijaiajiajaijaiaj. Ei liene peruste sitoa ketään sen takia että tuskaansa valittaa.
Mä huusin viime lennolla kerran ihan spontaanisti. Se riitti siihen, ettei edessä oleva kehdannut yrittää laskea nojaa uudelleen. Menomatkalla olin viimeisellä penkkirivillä, enkä siis olisi edes voinut omaa nojaani laskea, vaikka edessä oleva päätti tehdä niin.
On kyllä junttia minulla on oikeus huutelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maksanut siitä paikasta ja minähän kallistan penkkiä, jos haluan. Vaihda paikkaa, jos asia häiritsee noin paljon.
Toivottavasti edessäsi istuva ajattelee samalla tavalla.
Ihramahaiset av-mammat matkustaa kerran vuodessa tuulipuvut kahisten Roooooodokselle ja kuvittelevat voivansa kieltää muilta matkustajilta penkin kallistamisen. Av-mammat kuvittelevat tässäkin aivan liikoja itsestään, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Ihramahaiset av-mammat matkustaa kerran vuodessa tuulipuvut kahisten Roooooodokselle ja kuvittelevat voivansa kieltää muilta matkustajilta penkin kallistamisen. Av-mammat kuvittelevat tässäkin aivan liikoja itsestään, kuten aina.
aika xxxxl toi kaulaskan muijakin kyllä kuvasta päätellen, burgerit on näköjään maistuneet ja ne on huuhdeltu alas sidukalla of course.
Jos joku vetää penkin ääriasentoon koko lennon ajaksi, niin nojaan siihen otsa penkissä kiinni. Toisinaan hieman heilun, kun parantelen asentoa. Joskus on tosi pahoja yskäkohtauksia.....
"Koska mä voin :)))))"
Jos nyt ruokailun ja kahvin aikana ei kallistais? Auttaako jos sanoo että se on junttia ja wt olla ottamatta muita huomioon? Eikä se junttius muuten pyyhkiydy pois sillä että lentää paljon työmatkoja. Se on hyvin tyypillistä käytöstä suomalaisille murristella puhumatta muille, tuuppia anteeksi pyytämättä ja varmaan koneessakin olla tollanen minäitte, ja kiinalaisethan on tämmösiä myös ja niitä on paljon, mutta ei tuo mikään sivistyneen ihmisen merkki ole. Ei se että juntteja on paljon tee junttiudesta jotenkin vähemmän tyhmää.
Kallistakaa tekin sitä penkkiä, niin on tilaa. äly hoi.
Minulla on oikeus olla täyspersläpi!!!! Kyllä on!!!! Olen maksanut!!!!! OIKEUS!!! MINULLA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vetää penkin ääriasentoon koko lennon ajaksi, niin nojaan siihen otsa penkissä kiinni. Toisinaan hieman heilun, kun parantelen asentoa. Joskus on tosi pahoja yskäkohtauksia.....
Miksi ihmeessä? Sun on huono olla sillätavalla.. Nojaa rennosti selkänojaan ja ota vaikka lasi punkkua.
Jos tämä kaulaton hirviö koskaan osuu samalle lennolle minun eteen istumaan niin läppäisen kyselemättä naamaan.
Mysteerimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Sun on huono olla sillätavalla.. Nojaa rennosti selkänojaan ja ota vaikka lasi punkkua.
Niin se pöytä on kiinni siinä selkänojassa just sillai, että kun kallistelija äheltää, kääntyilee, säheltää siinä kallistetussa penkissään, toisen ostama punkkupullo todellakin liukuu pitkin pöytää. Useammat lasilliset olen meinannut saada näin syliini, pari olen saanut. Kun erittäin harvoin penkkinsä kallistanut malttaa pysyä paikallaan siinä penkissä. Ja juuri tätä ihmettelen.
Itse lennän enimmäkseen lyhyitä Euroopan lentoja, jotka saapuvat kohtuuajoissa iltakymmenen aikaan Suomeen, tai sitten lennän päiväsaikaan. En yhtään ymmärrä, mikä välttämätön tarve voi olla takana istuvalta kysymättä/takana istuvaa varoittamatta rysäyttää penkki alas niin, että kaikki, mitä sillä toisella pöydällä on, roiskuu sinne tänne. Ja niin siinä käy, just sillai ainakin Finnarilla on pöytä selkänojassa kiinni. Missä se olisi kiinni, lattiassako?
Jos aikuinen ihminen ei paria, kolmea tuntia pysty istumaan istuma-asennossa, niin kehottaisin harrastamaan jotain lajia, jossa lihaskunto paranee. Ihan itsensä vuoksi.
Omasta mielestäni koko kallistustoiminnon voisi poistaa istuimista. Ei siitä ole mitään muuta kuin haittaa takana istuvalle koska kallistuskulma on edelleen niin pieni ettei ainakaan omalla kohdallani auta nukkumiseen ollenkaan. Ja takana istuvalle on kurjaa saada yhtäkkiä selkänoja suuhunsa, etenkin jos lento kestää monta tuntia.
Mä.oon nukkunut ihan hyvin vaikken oo kallistellu penkkiä. Opetelkaa kallistelijat sietämään pientä epämukavuutta ja huomioikaa toiset!
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kaulaton hirviö koskaan osuu samalle lennolle minun eteen istumaan niin läppäisen kyselemättä naamaan.
Taitaa olla helppo uhota, olet varmasti näitä ylipainoisia tanttoja jotka haaveilee edes joskus pääsevänsä sinne turkkiin tai teneriffalle. Ei siis tule koskaan mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mysteerimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ymmärrä, mikä välttämätön tarve voi olla takana istuvalta kysymättä/takana istuvaa varoittamatta rysäyttää penkki alas niin, että kaikki, mitä sillä toisella pöydällä on, roiskuu sinne tänne. Ja niin siinä käy, just sillai ainakin Finnarilla on pöytä selkänojassa kiinni. Missä se olisi kiinni, lattiassako?
Jos aikuinen ihminen ei paria, kolmea tuntia pysty istumaan istuma-asennossa, niin kehottaisin harrastamaan jotain lajia, jossa lihaskunto paranee. Ihan itsensä vuoksi.
Pakkoko se pöytä on täyttää käsilaukulla ja muilla romuilla? Sitäpaitsi juuri todistit sen asian, että pöytä ei todellakaan ole kiinni selkänojassa... Ei lattiassakaan. Mutta pöytä ri kallistu selkänojaa kallistettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mysteerimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se pöytä on kiinni siinä selkänojassa just sillai, että kun kallistelija äheltää, kääntyilee, säheltää siinä kallistetussa penkissään, toisen ostama punkkupullo todellakin liukuu pitkin pöytää. Useammat lasilliset olen meinannut saada näin syliini, pari olen saanut. Kun erittäin harvoin penkkinsä kallistanut malttaa pysyä paikallaan siinä penkissä. Ja juuri tätä ihmettelen.
Itse lennän enimmäkseen lyhyitä Euroopan lentoja, jotka saapuvat kohtuuajoissa iltakymmenen aikaan Suomeen, tai sitten lennän päiväsaikaan. En yhtään ymmärrä, mikä välttämätön tarve voi olla takana istuvalta kysymättä/takana istuvaa varoittamatta rysäyttää penkki alas niin, että kaikki, mitä sillä toisella pöydällä on, roiskuu sinne tänne. Ja niin siinä käy, just sillai ainakin Finnarilla on pöytä selkänojassa kiinni. Missä se olisi kiinni, lattiassako?
Tätä minäkin ihmettelen. Mikä vaikeus istua normaalisti pari kolme tuntia? En ole koskaan kallistanut penkkiäni, en edes silloin kun mukana oli sylilapsi. Siinä kökötimme nelisen tuntia ja hyvin pärjättiin ilman kallisteluja.
Mä en tajua mitä idiootteja tuolla taivaalla näemmä lentelee. Totta kai sen selkänojan voi laskea, kun on kerran paikastaan maksanut. Ehkei tietty kahvitarjoilun aikana, mutta muulloin jos lennetään ylhäällä. Eipä koneen kapteeni takuulla sitä kiellä :)
Kauheeta provoilua täällä, eikä ainakaan lehdissä ole ollut juttuja siitä että joku olis pataan vetänyt. Mutta onhan se asiallista ainakin il oittaafaakse että nyt muutan penkin asentoa eetei kaadujuomatsyliin - silloin olet vastuussa.