Onko kaljuksi tulevat miehet täysin ulkona deittimarkkinoilta?
Onko niillä yhtään vientiä naisten keskuudessa? Monesti kuulee että mies sanoo syyksi kaljuuntumisen kun ei naista löydy
Kommentit (149)
Jos on kaunis kallonmuoto, pyöreä takaraivo niin kaljuus on ok.
Mutta suippo latta takaraivo on ruma.
Mulla on ollu elämässäni muutama seurustelusuhde joissa tukallisuus jakaantuu näin: yläastepoikakaverilla oli tukka, lukiopoikakaverilla oli tukka, seuraava kaljuuntui 22v. Seuraava oli jo kalju, ja tämä aviomieheni oli kovaa vauhtia kaljuuntumassa ja nyt sen kuuppa jo kiiltää. Onhan tukka ihan nätti, mutta oleellisempaa on se mitä siellä kaalin sisässä on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu elämässäni muutama seurustelusuhde joissa tukallisuus jakaantuu näin: yläastepoikakaverilla oli tukka, lukiopoikakaverilla oli tukka, seuraava kaljuuntui 22v. Seuraava oli jo kalju, ja tämä aviomieheni oli kovaa vauhtia kaljuuntumassa ja nyt sen kuuppa jo kiiltää. Onhan tukka ihan nätti, mutta oleellisempaa on se mitä siellä kaalin sisässä on.
Eli onko viehättävyydellä mielestäsi vähemmän väliä ?
Itse noin kolmekymppinen mies ja ei ole ollut naisia. Syyksi tiedän että se on se että päälaella ei kasva hiuksia . Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä että en ole se mitä naiset etsii. Jos olisin itse vaikka nainen niin tuskin minäkään haluaisin kaljupäätä
No kaikki ystäväni jotka ovat miehistä sinkkuja ovat kaljuuntumaan päin :D ehkä se kertoo jotain
Mun mies on päälaelta kaljuuntunut, ajelee päänsä puliksi, mutta kyllä sillä silti vientiä riittäis ja ois mullakin ollut muita ottajia, joten ei ollut todellakaan mikään hätävara :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaljuuntuminen mikään este ole, kun monet naiset tuntuu kaljuista tykkäävän eli jos on jo pitkällä, niin kannattaa ajaa kaikki pois. Se, että kaljuuntumista yrittää peitellä on varmaan enemmän turn off naisille.
Eikö kaiken ajaminen pois ole juuri kaljuuntumisen peittelemistä?
Ei, siinähän päinvastoi otetaan pää esiin sellaisena kuin se on. Hmm, kai sitä toisaalta voisi ajatella että "piilotetaan näkyville" mutta jos vertaa tätä siihen että yrittää kammata hiukset kaljun päälle, tai käyttää tupeeta tai vaikka hiustenväristä suihketta päähän, niin en sanoisi että kaljuksi vetäminen on piilottamista samassa mielessä.
Kyllähän ne ovat vähemmän haluttuja kun hiukselliset miehet eli tottakai heikommalla deittimarkkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne ovat vähemmän haluttuja kun hiukselliset miehet eli tottakai heikommalla deittimarkkinoilla
Kaljun pitäisi mennä muidenkin kaljuuden porukkaan niin silloin ei ole hiuksellisia miehiä kilpailemassa
Haittaa se varmaan. Ehkä vähemmän jos tapailee vanhempia naisia. Mutta kyllä ulkonäkö on aika oleellista nuoremmille naisille eli varmasti haittaa jossain yliopisto ja lukio iässä naisten kiinnostusta
Ei saa ainakaan alle 40 vuotiaita naisia
Aika moni nainen pitää rumana piirteenä kaljua päälakea. Ja kuka nyt haluaisi rumaa miestä. T. Kalju mies
Miehen kannattaa tulla kaljuksi vasta keski-iässä. Nuoret naiset ei lämpeä sellaiselle kun ollaan vielä niin pinnallisia
Minä olen ainakin vienyt yhden kaljuuntujan deittimarkkinoilta omaksi aviomiehekseni. Tuskin olen ainut. Että kyllä, todennäköisesti monet kaljut miehet ovat ulkona deittimarkkinoilta puolisoina, aviomiehinä ja isinä!
Kaljuuntuminen ei haittaa, mutta se haittaa, jos se jäljellä oleva tukka on sellainen "epätoivoinen hiustenpelastusyritys". Esim. ylikasvaneet tupsut korvien päällä, pitkät epäsiistit niskavillat tai munkkikaljun päälle kammattu sivutukka.
Kun kaljuuntuvan tukan pitää siistinä, on se toki kivan näköinen, mutta se toki vaatii sitä, että sen ajelee koneella siistiksi ja niskavillat pois vähintään parin viikon välein.
Jos on komea naama niin ei kai ole väliä. Jos ei ja kaljuuntuu niin naiset kannattaa unohtaa
Vierailija kirjoitti:
On mikäli kalju on uimalakki
Kerro lisää.
Kuva uimalakista: http://image.11st.my/g3/5/0/3/9/8/1/503981_B.jpg
No ehkä jotain 1% naisia huolee jo nuorena kaljuksi tulevan miehen. Siihenkin pitää miehen olla muuten komea ja täydellinen.
Ovat varmaan samoin kun tavallista lyhyemmät miehetkin. Parempia miehiä on iso liuta niin Eikai se mikään ihme ole