Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaljuksi tulevat miehet täysin ulkona deittimarkkinoilta?

Vierailija
01.08.2017 |

Onko niillä yhtään vientiä naisten keskuudessa? Monesti kuulee että mies sanoo syyksi kaljuuntumisen kun ei naista löydy

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan samoin kun tavallista lyhyemmät miehetkin. Parempia miehiä on iso liuta niin Eikai se mikään ihme ole

Vierailija
82/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis kallonmuoto, pyöreä takaraivo niin kaljuus on ok.

Mutta suippo latta takaraivo on ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu elämässäni muutama seurustelusuhde joissa tukallisuus jakaantuu näin: yläastepoikakaverilla oli tukka, lukiopoikakaverilla oli tukka, seuraava kaljuuntui 22v. Seuraava oli jo kalju, ja tämä aviomieheni oli kovaa vauhtia kaljuuntumassa ja nyt sen kuuppa jo kiiltää. Onhan tukka ihan nätti, mutta oleellisempaa on se mitä siellä kaalin sisässä on.

Vierailija
84/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu elämässäni muutama seurustelusuhde joissa tukallisuus jakaantuu näin: yläastepoikakaverilla oli tukka, lukiopoikakaverilla oli tukka, seuraava kaljuuntui 22v. Seuraava oli jo kalju, ja tämä aviomieheni oli kovaa vauhtia kaljuuntumassa ja nyt sen kuuppa jo kiiltää. Onhan tukka ihan nätti, mutta oleellisempaa on se mitä siellä kaalin sisässä on.

Eli onko viehättävyydellä mielestäsi vähemmän väliä ?

Vierailija
85/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noin kolmekymppinen mies ja ei ole ollut naisia. Syyksi tiedän että se on se että päälaella ei kasva hiuksia . Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä että en ole se mitä naiset etsii. Jos olisin itse vaikka nainen niin tuskin minäkään haluaisin kaljupäätä

Vierailija
86/149 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ystäväni jotka ovat miehistä sinkkuja ovat kaljuuntumaan päin :D ehkä se kertoo jotain

Vierailija
87/149 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on päälaelta kaljuuntunut, ajelee päänsä puliksi, mutta kyllä sillä silti vientiä riittäis ja ois mullakin ollut muita ottajia, joten ei ollut todellakaan mikään hätävara :)

Vierailija
88/149 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntuminen mikään este ole, kun monet naiset tuntuu kaljuista tykkäävän eli jos on jo pitkällä, niin kannattaa ajaa kaikki pois. Se, että kaljuuntumista yrittää peitellä on varmaan enemmän turn off naisille.

Eikö kaiken ajaminen pois ole juuri kaljuuntumisen peittelemistä?

Ei, siinähän päinvastoi otetaan pää esiin sellaisena kuin se on. Hmm, kai sitä toisaalta voisi ajatella että "piilotetaan näkyville" mutta jos vertaa tätä siihen että yrittää kammata hiukset kaljun päälle, tai käyttää tupeeta tai vaikka hiustenväristä suihketta päähän, niin en sanoisi että kaljuksi vetäminen on piilottamista samassa mielessä.

Vierailija
89/149 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne ovat vähemmän haluttuja kun hiukselliset miehet eli tottakai heikommalla deittimarkkinoilla

Vierailija
90/149 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne ovat vähemmän haluttuja kun hiukselliset miehet eli tottakai heikommalla deittimarkkinoilla

Kaljun pitäisi mennä muidenkin kaljuuden porukkaan niin silloin ei ole hiuksellisia miehiä kilpailemassa

Vierailija
91/149 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mikäli kalju on uimalakki

Vierailija
92/149 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa se varmaan. Ehkä vähemmän jos tapailee vanhempia naisia. Mutta kyllä ulkonäkö on aika oleellista nuoremmille naisille eli varmasti haittaa jossain yliopisto ja lukio iässä naisten kiinnostusta

Vierailija
93/149 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ainakaan alle 40 vuotiaita naisia

Vierailija
94/149 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen pitää rumana piirteenä kaljua päälakea. Ja kuka nyt haluaisi rumaa miestä. T. Kalju mies

Vierailija
95/149 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa tulla kaljuksi vasta keski-iässä. Nuoret naiset ei lämpeä sellaiselle kun ollaan vielä niin pinnallisia

Vierailija
96/149 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin vienyt yhden kaljuuntujan deittimarkkinoilta omaksi aviomiehekseni. Tuskin olen ainut. Että kyllä, todennäköisesti monet kaljut miehet ovat ulkona deittimarkkinoilta puolisoina, aviomiehinä ja isinä!

Vierailija
97/149 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen ei haittaa, mutta se haittaa, jos se jäljellä oleva tukka on sellainen "epätoivoinen hiustenpelastusyritys". Esim. ylikasvaneet tupsut korvien päällä, pitkät epäsiistit niskavillat tai munkkikaljun päälle kammattu sivutukka.

Kun kaljuuntuvan tukan pitää siistinä, on se toki kivan näköinen, mutta se toki vaatii sitä, että sen ajelee koneella siistiksi ja niskavillat pois vähintään parin viikon välein.

Vierailija
98/149 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea naama niin ei kai ole väliä. Jos ei ja kaljuuntuu niin naiset kannattaa unohtaa

Vierailija
99/149 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mikäli kalju on uimalakki

Kerro lisää.

Kuva uimalakista:  http://image.11st.my/g3/5/0/3/9/8/1/503981_B.jpg

Vierailija
100/149 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jotain 1% naisia huolee jo nuorena kaljuksi tulevan miehen. Siihenkin pitää miehen olla muuten komea ja täydellinen.