Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaljuksi tulevat miehet täysin ulkona deittimarkkinoilta?

Vierailija
01.08.2017 |

Onko niillä yhtään vientiä naisten keskuudessa? Monesti kuulee että mies sanoo syyksi kaljuuntumisen kun ei naista löydy

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mun mielestä miehekäs mies, joka on kalju ja jolla on parta, on todella hot. Ja uskon todella useimpien naisten kokevan asian näin.

Kalju sinänsä ei tee ketään epämiellyttävän näköiseksi, eikä hiukset pelasta muuten onnetonta ulkonäköä.

Avainsana tässä on miehekkyys. Jos sinulla on sitä, olet hot.

Kyllä hiukset ovat olennaiset ulkonäön kannalta. Esim minulla oli edes pientä chanssia että jotkut naiset kiinnostuisivat kun oli vielä hiuksia vaikka olinkin ruma. Ja ei se klani vaan kaikille miehille istu. Kuvitteleppa vaikka joku ginger mies kaljuksi tai lyhyehkö mies. Ei vain taida toimia viehättävyyden kannalta

Vierailija
62/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse pidän pitkähiuksista miehistä niin on kammottavaa katsella miehiä, jotka pakolla pitävät Juice tai munkki Tuck tyylistä kampausta vain siksi, että on pakko pitää viimeisistä haituvista kiinni. Kannattaa vaan suoraan vetää pää kaljuksi. 

Pitääkö olla ihan nahkakalju vai riittääkö millisiili?

Kuulapää ei sytytä - siili enemmänkin.

Toisaalta kyse on kokonaisuudesta -  joskus joku klanipää voi olla uskomattoman vetävännäköinen kasvoiltaan ja kropaltaan, mutta harvoin.

Kuitenkin huumorintaju, äly ja tietty veikeys tärkeimmät ominaisuudet. :-D

Eli aluksi sanot että kalju ei käy mutta sitten sanot että äly ja huumori ovat tärkeämpää. Mitä hyötyä kaljulle noista siis on jos et kuitenkaan sitä valitse. Et näin voi sanoa että nuo olisivat tärkeämmät kun hiustilanne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa jo kalju. Aika kova kohtalo. En kadehdi.

Vierailija
64/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi ruveta insinööriksi ja sellaiseksi soandex-pyöräilijäksi. Ne ovat aina kaljuja.

Vierailija
65/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
66/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle kelpaa vain nainen, jolle ulkonäkö kaikkine yksityiskohtineen on se ensimmäinen, toinen ja kolmas kriteeri, jolla hän kumppaniaan valitseen, niin luovuta jo ihmeessä. On sinussa muitakin ulkonäkövirheitä kuin se kalju. Mutta kukaan nainenkaan ole täydellinen, edes ulkonäöltään.

Tässä näkyy naisten ja miesten ero. Ei miehillä ole mitään tiettyjä ulkonäkökriteerejä, vaan miehistä sekä isoreitiset että pienipeppuiset, lyhyet ja pitkät, blondit ja brunetit, pienirintaiset ja isopoviset - he kaikki ovat täydellisiä. Miehet eivät ole kuten naiset, jotka kaikki etsivät sitä pitkää ja isokullista miestä. 

Olen 150 senttiä pitkä, pieniluinen keijukainen. Mieti miten suuri osuus joku jättikulli on tuosta pituudesta. Sehän menee aivoon asti. Sitten ehkä tajuat, että en etsi isokullista miestä. Normikullikin tuntuu isolta. En muuten myöskään etsi pitkää miestä. Vihaan olla jonkun jättiläisen söpö pikku neiti. Joten kaikki eivät etsi. Toki olen harvinaisen lyhyt ja pieni.

Vierailija
67/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi ruveta insinööriksi ja sellaiseksi soandex-pyöräilijäksi. Ne ovat aina kaljuja.

Insinöörejä varmaan on kaljuissa niin paljon koska miehet yrittävät kompensoida ulkonäköä hyvin tuloin :D

Vierailija
68/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mun mielestä miehekäs mies, joka on kalju ja jolla on parta, on todella hot. Ja uskon todella useimpien naisten kokevan asian näin.

Kalju sinänsä ei tee ketään epämiellyttävän näköiseksi, eikä hiukset pelasta muuten onnetonta ulkonäköä.

Kyllä hiukset ovat olennaiset ulkonäön kannalta. Esim minulla oli edes pientä chanssia että jotkut naiset kiinnostuisivat kun oli vielä hiuksia vaikka olinkin ruma. Ja ei se klani vaan kaikille miehille istu. Kuvitteleppa vaikka joku ginger mies kaljuksi tai lyhyehkö mies. Ei vain taida toimia viehättävyyden kannalta

Mieheni on nuorena kaljuuntunut, ginger JA lyhyt. Apua, ihan luuseri siis ja atmi. Ihan täyspäisen, 6v nuoremman vaimon kuitenkin saanut. Mitä nyt hengailee vauvapalstalla...

Vierailija
69/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mieheni on nuorena kaljuuntunut, ginger JA lyhyt. Apua, ihan luuseri siis ja atmi. Ihan täyspäisen, 6v nuoremman vaimon kuitenkin saanut. Mitä nyt hengailee vauvapalstalla...

Vau, miehellä ollut paljon tuuria kun sinut on löytänyt. Tuskin olisi paljoa kuitenkaan ottajia kuvaamasi näköisenä. Ei siis tarkoituksena loukata vaan enemmänkin ihmettelen oikeasti hänen onneaan.

Vierailija
70/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla puhuu vähän mutta asiaa..

Vierailija
71/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä, itse olen nuori enkä ole kaljuuntunut lainkaan, mutta sheivaan höylällä hiukset pois silloin tällöin. Viimeksi muutamaa milliä pidemmät hiukset oli vuonna 2015 ja nykyään saan enemmän huomiota naisilta, mutta todennäköisesti se johtuu muista asioista kuin hiuksista tai niiden puutteesta. Sen olen kyllä huomannut, että saan enemmän katseita itseäni vanhemmilta naisilta kuin ikäisiltäni, olen 22. Jos olet itsevarma niin kyllä ne naiset tykkäävät, oli hiuksia päälaella tai ei.

Vierailija
72/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä kaljuudella.

Vierailija
73/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntuminen mikään este ole, kun monet naiset tuntuu kaljuista tykkäävän eli jos on jo pitkällä, niin kannattaa ajaa kaikki pois. Se, että kaljuuntumista yrittää peitellä on varmaan enemmän turn off naisille.

Immon kampaus taitaa olla vähän turn off?

https://c1.staticflickr.com/1/583/32408489090_7a47edc0c0_b.jpg

Vierailija
74/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Itse en ole kovinkaan pitkä ja lisäksi olen hyvinkin kaljuuntunut. En nyt viitsi laittaa itsestäni kuvaa arvioitavaksi, vaan olkoon mallina ja esimerkkinä Remu Aaltonen (https://fi.wikipedia.org/wiki/Remu_Aaltonen). Hän ei ole käsittääkseni kovinkaan pitkä, mutta on ollut jo usemaan vuosikymmenen kalju ja ainakin minusta hänessä on karismaa, joka herättää huomiota ja kiinnostusta, eikä aina mitenkäännegatiivisessa mielessä. - Kansainvälisempi esierkki.  En tiedä kuinka pitkä Hollywood näyttelijä Patrick Steward (http://feelgrafix.com/947092-patrick-stewart.html) on, mutta onpahan vaan toinen jolla on minusta karismaa. 

Olen kuullut myös pari hiuksiin tai hisuten puuttumiseen liittyvää sanontaa:  hiukset ja järki eivät viihtdy samassa päässä. Ja hiukset ovat päässä oleva kruunu. - Minusta molemmissa on puolensa.   Ja ei - ei hiusten lähtö ole itsellenikään aina ole ollut helppoa asia niellä ja hyväksyä.

Kuluneena kesänä olen nähnyt televisiossa mainoksen, jossa hyvä uskoisille hölmöille myydään ja markkinoidaan jotain litkua joka muka pelastaisi hiusten lähdöltä. En usko, että se kaikille on avuksi. Hieno, juttu tietysti, jos joku siitä saa avun ja tyydytyksen.

Itse maksoin aikanaan useita satoja euroja erikosilääkäreille jos olsiivat osanneet määrätä ja tai suosittaa jotain valmistetta jolla kasvattaa uusia hiuksia tai edes pysäyttää hiusten lähtö. Ei ollut mieltä ylentävää huomata olevansa verraten hyvin kalju "jo" alle 24 vuotiaana; semminkin kun ystäväpiirissäni ei ollut ketään samassa asemassa olevaa, eikä kumpikaan vanhemmistani ei ole lainkaan kaljuja (isäni on minua 10 cm pidempikin!).    

Mutta tuo mainos taisi olla minulle viimeien niitti. Se sai tavallaan kysymään, että mihin minä oikeastaan hiuksia tarvitsen? Siihenkö, että joku parturi pääsee niitä sivelemään ja lässyttämään? 

Kaikkein läheisilleni ja ihmislle, joiden kanssa oikeasti haluan tulla toimeen ja joiden kanssa uskon viihtyväni ja tai jotka ovat viihtyneet kanssani olen muutakin kuin vain mies, jolta hiuksevat ovat hyvän aikaa harvenneet.

Myös esteettisesti puoleensa vetävyyttä kun voinee lisätä monella muulakin tavoin, kuin oikealla frisyyrilla; mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa..  Ja ei ainakaan minusta pelkästään hiusten lähtö ole mikäään sairaus, joka pitäisi poistaa. Mutta useampi vuosi siinä meni, että tajusin asian. 

Vierailija
75/149 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä jos on muita vahvuuksia kuten: hyvä kroppa, nuorekas ja siisti pukeutuminen, hyvät käytöstavat, varakas/rikas, antelias, julkkis tai kuuluisa jostain.

Mutta jos on vain nobody & nevahööd susta + reikäperuukki ja pälvikalju yht'aikaa=ei hyvä

Vierailija
76/149 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuuntuva mies on aina rumempi kun hiuksellinen. Eli tottakai se haittaa naisten saamista

77/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut että kyllä sillä on todella paljon väliä onko hiuksia vai ei. Samantien kun alkoi hiuksia lähteä ei ollut enää mitään mahdollisuuksia että naiset kiinnostuisivat. Väittäisin siis että hiukset ovat miehen viehättävyyden kannalta väh. Yhtä tärkeitä kun pituus.

78/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 vuotias nainen ja olen työpaikalla, jossa on paljon 25-60 vuotiaita miehiä, kaljuja ja tukallisia. Lähes kaikki miehet ovat mukavia ja hyvin asiallisia miehiä ja olen tuntenut osan jo vuosia.

Minun piti ihan alkaa miettimään heidän tukkatilannettaan, kun tätä keskustelua luin. Lopputulos oli, että en oikein edes muista minkälaiset nupit miehillä on. Jonkun hiukset muistan kyllä hyvin jos ne ovat hyvin vallattomat, erikoisesti leikatut, pitkät tms., mutta muuten en oikein ole kiinnittänyt tähän asiaan huomiota. Tämä asia ei merkitse minulle siis oikeastaan mitään ihan siinä missä en huomaa oikeastaan heidän mahdollisia ylipainojakaan. Sen mihin kiinnitän huomiota, on käytös muita kohtaan ja tapa miten he ottavat tilan ja tilanteen haltuunsa.

En olisi siis niin kovin huolissani mahdollisen kaljuuden mukanaan tuomasta naisettomuudesta, vaan mielummin siitä, että se pää siellä hiusten/kaljun alla on muuten kunnossa ja terve. Henkinen terveys merkitsee loppujen lopuksi kaikkein eniten, myös pitkässä suhteessa, jossa ulkonäkö muuttuu vuosien varrella.

No yli 40v naiset nyt varmaan ovatkin tuota mieltä, mutta enemmän kiinnostaisi ne perheenperustamisikäisten naisten mielipiteet.

Tämä kannattaa sitten kertoa jo aloituksessa. Yleensä miehet kuitenkin alkavat kaljuuntumaan siinä keski-iän kynnyksellä, joten helposti voisi luulla, että samaan ikäluokkaan kuuluvien naistenkin mielipiteet kiinnostaisi.

Vierailija
79/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on iso haitta ainakin nuorelle miehelle jos oman ikäiset naiset kiinnostavat. Kaljuuntuminenhan alkaa yleensä pikkuhiljaa eli jos huomaa hiuksiin alkavan ohentua/vetäytyä kannattaa oikeasti yrittää saada naisia todella paljon sillä myöhemmin kun on jo päältä melkeinpä kalju niin sitä vientiä tuskin enää on ikävä kyllä

Vierailija
80/149 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ottajia kaljuuntuvilla miehillä nuorten naisten keskuudessa mutta varmaan iän myöten tilanne helpottuu kun naistenkin ulkonäkö alkaa laskea ja ei ole sitä samaa valtaa miesten suhteen kun nuorena. Eli ei kannata tulla kaljuksi nuorena