Onko kaljuksi tulevat miehet täysin ulkona deittimarkkinoilta?
Onko niillä yhtään vientiä naisten keskuudessa? Monesti kuulee että mies sanoo syyksi kaljuuntumisen kun ei naista löydy
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaljuista miehistä. Kalju hymyilevä ja sopivasti itsevarma mies on ihan parasta. Siinä voi olla hieman vatsaakin kunhan vaatetus on siisti ja mies osaa katsoa silmiin. :)
Entä jos mies katsoo sua silmiin pienillä siansilmillään selvästi alempaa? Haittaako?
Kyllä se haittaa jos on suomalaisen näköinen vaalea mies.
Jos se kaljuuntumisesi sinua noin häiritsee, tee pekkariset, eli hanki peruukki. Mutta kannattaa valita sellainen peruukki, joka oikeasti sopii sinulle ja sinun tyyliisi, muuten naiset kiertävät sinut kaukaa. Eli imagoon sopiva kalju on parempi vaihtoehto kuin tyypiin sopimattomat hiukset.
Kuinka monet miehet vetävät itse nuppinsa klaniksi! Ei aiheuta naisenpuutetta. Heikko itsetunto sitä aiheuttaa. Kyllä sika syitä löytää, jos ei ole maa jäässä, niin on kärsä kipeä. että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monet miehet vetävät itse nuppinsa klaniksi! Ei aiheuta naisenpuutetta. Heikko itsetunto sitä aiheuttaa. Kyllä sika syitä löytää, jos ei ole maa jäässä, niin on kärsä kipeä. että silleen.
No kyllähän sitä vetää nuppinsa puliksi, jos se sattuu sopimaan. Ihan kaikille se ei vaan sovi. Eikä se ole itsetunnosta kiinni, vaan kasvojen ja pään mallista. Mutta kivahan se on päästä syyllistämään ja lyömään lyötyä, eikö?
Tiedän yhden nuoren miehen jolla syntyi jo sellainen Iso pälvi keskelle päätä jo ihan nuorena poikana. Syynä oli kuulemma joku tulehdus. Kävi todella paljon sääliksi kun tämän takia hänelle ei syntynyt nuorena oikein suhteita naisten kanssa. Vähän epäilen on saanut edelleenkään kumppania
Jos sinulle kelpaa vain nainen, jolle ulkonäkö kaikkine yksityiskohtineen on se ensimmäinen, toinen ja kolmas kriteeri, jolla hän kumppaniaan valitseen, niin luovuta jo ihmeessä. On sinussa muitakin ulkonäkövirheitä kuin se kalju. Mutta kukaan nainenkaan ole täydellinen, edes ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle kelpaa vain nainen, jolle ulkonäkö kaikkine yksityiskohtineen on se ensimmäinen, toinen ja kolmas kriteeri, jolla hän kumppaniaan valitseen, niin luovuta jo ihmeessä. On sinussa muitakin ulkonäkövirheitä kuin se kalju. Mutta kukaan nainenkaan ole täydellinen, edes ulkonäöltään.
Ihan luonnollista että kumppanin ulkonäkö on olennaista. Suurin osa naisia ei vain viehäty vähähiuksisista miehistä eikä sille voi mitään. Eikai kukaan nainenkaan halua miestä johon ei ole aitoja tunteita. Tämän siis vähähiuksisena miehenä kyllä ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy naisten ja miesten ero. Ei miehillä ole mitään tiettyjä ulkonäkökriteerejä, vaan miehistä sekä isoreitiset että pienipeppuiset, lyhyet ja pitkät, blondit ja brunetit, pienirintaiset ja isopoviset - he kaikki ovat täydellisiä. Miehet eivät ole kuten naiset, jotka kaikki etsivät sitä pitkää ja isokullista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista että kumppanin ulkonäkö on olennaista. Suurin osa naisia ei vain viehäty vähähiuksisista miehistä eikä sille voi mitään. Eikai kukaan nainenkaan halua miestä johon ei ole aitoja tunteita. Tämän siis vähähiuksisena miehenä kyllä ymmärrän
Minä taas yhtenä monesta kaljuuntuvasta miehestä tuskin edes haluaisin itselleni kumppania, joka kokisi, että hänen ihastumiseni ja minusta pitämiseni, tai kenestäkään muusta pitäminen on hiuskarvojen varassa. - En kuitenkaan väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään väljä. Toki sillä on, mutta uskoakseni aika monella muullakin seikalla, jos siis atvoitteena on pidempi ja kestävämpi suhde, eikä vain hetken hupi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy naisten ja miesten ero. Ei miehillä ole mitään tiettyjä ulkonäkökriteerejä, vaan miehistä sekä isoreitiset että pienipeppuiset, lyhyet ja pitkät, blondit ja brunetit, pienirintaiset ja isopoviset - he kaikki ovat täydellisiä. Miehet eivät ole kuten naiset, jotka kaikki etsivät sitä pitkää ja isokullista miestä.
Miesten silmissä viehättävälle naiselle on enemmän variaatiota niin siksi naisilla on helpompaa saada mies. Esim yhdelle miehelle saattaisi kelvata naisporukasta jokainen aivan hyvin mutta kymmenestä miehestä on vain muutama sen näköinen että naiset kiinnostuu. Eli se kun korostetaan että naisilla on kovat ulkonäköpaineet on aiheetonta sillä juuri miehillähän se on hankala kuulua siihen ahtaaseen ihanne muottiin ja miehet kun eivät voi ulkonäköpiirteilleen juuri mitään tehdä. Yksikin vika on näin miehelle jo liikaa ja pilaa miehen naismarkkinoilla kuten vaikkapa tämä kaljuksi tuleminen
Just tänään naurettiin nuorille kaljuille mun teinien kanssa.
Kalju on ymmärrettävä 70+ mutta nuoret on koomisia.
Häh häh haaa nuoret ja keski-ikäiset on rumia ja vasten mieleisiä kaljuina. Meijän suvussa on tuuhea tukka 100- veelläkin 😊
Olen 43 vuotias nainen ja olen työpaikalla, jossa on paljon 25-60 vuotiaita miehiä, kaljuja ja tukallisia. Lähes kaikki miehet ovat mukavia ja hyvin asiallisia miehiä ja olen tuntenut osan jo vuosia.
Minun piti ihan alkaa miettimään heidän tukkatilannettaan, kun tätä keskustelua luin. Lopputulos oli, että en oikein edes muista minkälaiset nupit miehillä on. Jonkun hiukset muistan kyllä hyvin jos ne ovat hyvin vallattomat, erikoisesti leikatut, pitkät tms., mutta muuten en oikein ole kiinnittänyt tähän asiaan huomiota. Tämä asia ei merkitse minulle siis oikeastaan mitään ihan siinä missä en huomaa oikeastaan heidän mahdollisia ylipainojakaan. Sen mihin kiinnitän huomiota, on käytös muita kohtaan ja tapa miten he ottavat tilan ja tilanteen haltuunsa.
En olisi siis niin kovin huolissani mahdollisen kaljuuden mukanaan tuomasta naisettomuudesta, vaan mielummin siitä, että se pää siellä hiusten/kaljun alla on muuten kunnossa ja terve. Henkinen terveys merkitsee loppujen lopuksi kaikkein eniten, myös pitkässä suhteessa, jossa ulkonäkö muuttuu vuosien varrella.
Kaljut miehet ovat rumia. En ikinä tapailisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse pidän pitkähiuksista miehistä niin on kammottavaa katsella miehiä, jotka pakolla pitävät Juice tai munkki Tuck tyylistä kampausta vain siksi, että on pakko pitää viimeisistä haituvista kiinni. Kannattaa vaan suoraan vetää pää kaljuksi.
Pitääkö olla ihan nahkakalju vai riittääkö millisiili?
Kuulapää ei sytytä - siili enemmänkin.
Toisaalta kyse on kokonaisuudesta - joskus joku klanipää voi olla uskomattoman vetävännäköinen kasvoiltaan ja kropaltaan, mutta harvoin.
Kuitenkin huumorintaju, äly ja tietty veikeys tärkeimmät ominaisuudet. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaljuuntuminen mikään este ole, kun monet naiset tuntuu kaljuista tykkäävän eli jos on jo pitkällä, niin kannattaa ajaa kaikki pois. Se, että kaljuuntumista yrittää peitellä on varmaan enemmän turn off naisille.
Eikö kaiken ajaminen pois ole juuri kaljuuntumisen peittelemistä?
Kasvaahan toisille hiukset kohinalla ja silti pitävät nupin klanina eli mistä sen vieras ihminen tietää miksi joku on kalju.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 vuotias nainen ja olen työpaikalla, jossa on paljon 25-60 vuotiaita miehiä, kaljuja ja tukallisia. Lähes kaikki miehet ovat mukavia ja hyvin asiallisia miehiä ja olen tuntenut osan jo vuosia.
Minun piti ihan alkaa miettimään heidän tukkatilannettaan, kun tätä keskustelua luin. Lopputulos oli, että en oikein edes muista minkälaiset nupit miehillä on. Jonkun hiukset muistan kyllä hyvin jos ne ovat hyvin vallattomat, erikoisesti leikatut, pitkät tms., mutta muuten en oikein ole kiinnittänyt tähän asiaan huomiota. Tämä asia ei merkitse minulle siis oikeastaan mitään ihan siinä missä en huomaa oikeastaan heidän mahdollisia ylipainojakaan. Sen mihin kiinnitän huomiota, on käytös muita kohtaan ja tapa miten he ottavat tilan ja tilanteen haltuunsa.
En olisi siis niin kovin huolissani mahdollisen kaljuuden mukanaan tuomasta naisettomuudesta, vaan mielummin siitä, että se pää siellä hiusten/kaljun alla on muuten kunnossa ja terve. Henkinen terveys merkitsee loppujen lopuksi kaikkein eniten, myös pitkässä suhteessa, jossa ulkonäkö muuttuu vuosien varrella.
No yli 40v naiset nyt varmaan ovatkin tuota mieltä, mutta enemmän kiinnostaisi ne perheenperustamisikäisten naisten mielipiteet.
Kyllä mun mielestä esim. Toni Wirtanen on hyvännäköinen, samoin Patrick Stewart (vaikka onkin jo ikivanha...) Bruce Williskin on mielestäni Die Hard nelosessa kaljuna paljon seksikkäämpi kuin ykkösessä nuorempana hiukset päässä.
Mun mielestä miehekäs mies, joka on kalju ja jolla on parta, on todella hot. Ja uskon todella useimpien naisten kokevan asian näin.
Kalju sinänsä ei tee ketään epämiellyttävän näköiseksi, eikä hiukset pelasta muuten onnetonta ulkonäköä.
Avainsana tässä on miehekkyys. Jos sinulla on sitä, olet hot.
🇺🇦🇮🇱
Onhan se tietenkin haitta miehelle, jos ei, vähän miehen muusta ulkonäöstä riippuen, kuitenkaan aina kovin suuri haitta. Tavallinen mies tavallisella naamalla ja päänmuodolla ottaa nuorena kaljuuntumalla melko paljon takkiin ulkonäön suhteen, ja se on hieman ikävä juttu, kun ajatellaan kuinka vähän tavallisella miehellä on kysyntää naisten keskuudessa. Nuoren naisen lihominen harvoin lopettaa miesten lähestymiset kokonaan, mutta nuoren miehen kaljuuntuminen karkottaa naiset melko usein.