Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaljuksi tulevat miehet täysin ulkona deittimarkkinoilta?

Vierailija
01.08.2017 |

Onko niillä yhtään vientiä naisten keskuudessa? Monesti kuulee että mies sanoo syyksi kaljuuntumisen kun ei naista löydy

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein päätelty. Yksikään kalju tai kaljuuntuva mies ei seurustele eikä ole parisuhteessa.

Vierailija
2/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljuuntuminen mikään este ole, kun monet naiset tuntuu kaljuista tykkäävän eli jos on jo pitkällä, niin kannattaa ajaa kaikki pois. Se, että kaljuuntumista yrittää peitellä on varmaan enemmän turn off naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse pidän pitkähiuksista miehistä niin on kammottavaa katsella miehiä, jotka pakolla pitävät Juice tai munkki Tuck tyylistä kampausta vain siksi, että on pakko pitää viimeisistä haituvista kiinni. Kannattaa vaan suoraan vetää pää kaljuksi. 

Vierailija
4/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä, jos on mukava mies ja meillä on tarpeeksi yhteistä. Naisena minulle ei ole merkitystä onko hiukset vai ei. Luonteella on ja käyttäytymisellä on.

Olen seurustellut k-pään hiuksellisen miehen kanssa ja ihanan hiuksettoman.

Vierailija
5/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse pidän pitkähiuksista miehistä niin on kammottavaa katsella miehiä, jotka pakolla pitävät Juice tai munkki Tuck tyylistä kampausta vain siksi, että on pakko pitää viimeisistä haituvista kiinni. Kannattaa vaan suoraan vetää pää kaljuksi. 

Pitääkö olla ihan nahkakalju vai riittääkö millisiili?

Vierailija
6/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viimeiset 15 vuotta on ollut miehillä kalju 'muodissa' ja sitä pidetään jopa erittäin seksikkäänä. Tokin tämäkin on makuasia, mutta ei todellakaan enää mikään hävettävä asia kuin joskus vielä 60- tai 70-luvulla oli.

Se tosin on noloa, jos muutavalla haivenella yrittää peitellä kaljuuntumistaan eli pään pitää olla sitten ajeltu kokonaan kaljuksi, jotta se näyttää hyvältä ja seksikkäältä.

Vierailija
7/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kyseessä ihana tyyppi, sillä ei ole mitään väliä. Eiks sellanen millisiili oo helpompi pitää yllä, ajaa kun muistaa? Mun eksällä oli sellainen ja se oli hyvä. En tykkää kovin ulkonäkökeskeisistä ihmisistä muutenkaan, jos mies ois päätänsä hionu ja kiillotellu jatkuvasti ois se ollu jo meidän yhteisestä ajasta pois ;)

Vierailija
8/149 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen tykästynyt yhteen

Vierailija
9/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikeuttaa naisten saantia todella paljon. Jos on jo valmiiksi ruma niin ei tavallaan ole varaa olla kalju. Ja nainen kuitenkin valitsee hiuksellisen miehen kaljuuntuvaa mielummin niin aika harvoin voi siinä kisassa voittaa

Vierailija
10/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaljuista miehistä. Kalju hymyilevä ja sopivasti itsevarma mies on ihan parasta. Siinä voi olla hieman vatsaakin kunhan vaatetus on siisti ja mies osaa katsoa silmiin. :)

Vierailija
11/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kyseessä ihana tyyppi, sillä ei ole mitään väliä. Eiks sellanen millisiili oo helpompi pitää yllä, ajaa kun muistaa? Mun eksällä oli sellainen ja se oli hyvä. En tykkää kovin ulkonäkökeskeisistä ihmisistä muutenkaan, jos mies ois päätänsä hionu ja kiillotellu jatkuvasti ois se ollu jo meidän yhteisestä ajasta pois ;)

Olipahan akkojen tyhjänpäiväistä lässytystä tuo vastaus. Täysin hyödytöntä korupuhetta.

Vierailija
12/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla kyllä kasvais tukkaa vaikka muille jakaa, mutta vedän itse millin sängeksi, kun se on helpompaa ku juosta koko ajan parturissa. Pitkästä letistä puhumattakaan. Ja naisia on riittäny aina.

Vierailija
13/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siili tai kalju on aina miinusta pariutumismarkkinoilla, mutta riippuu myös siitä, että miten se siili tai kalju sulle sopii eli miten komeat kasvonpiirteet sulta löytyy jotka kompensoi kaljun miinuspisteitä ja minkälainen on sun hiusten tuuheus ja hiusraja.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/46/d8/38/46d838ed2d1af8bd836c…

Esim tuollaisella miehellä kaljuus on ok, koska piirteet on noin komeat.

Mutta jos mietitään tavallista suomalaista valkoista taikinanaamaa niin kaljuus on miinusta.

Vierailija
14/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää aloitukset jotain provexin mainoksia? Vai mihin näillä pyritään?

Vierailija
15/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen hiuksilla tai niiden puuttumisella ole väliä. Tupee tai kaljun peittely comb-overilla on ällöke sen sijaan. Jos mies on sinut sen kanssa, ei se minuakaan haittaa.

Olen aloittanut seurustelun kaljuuntuvan ja lopulta päänsä ajelleen kanssa - ja sen suhteen päättyminen ei liittynyt mitenkään hiuksiin.

Olen myös lähtenyt nettitreffille kuvan perusteella kaljuuntuvan tai jo päänsä ajelleen kanssa.

Persoona siellä nahan alla on tärkeämpi kuin se, että on hulmuava letti. Sitäpaitsi suurimmalla osalla miehistä hiukset ohenevat kuitenkin vanhuutta kohti. Ei itsellänikään varmaan perse ole sitten kuuskyppisenä samassa kuosissa kuin tavatessamme, joten miksi ihmeessä miehen hiukset vaikuttaisivat mitenkään yhtään mihinkään?

Aviomiehelläni on nyt nelikymppisten lähestyessä mielestään tukka harventunut tai vähintään hiusraja vetäytynyt. Itse puhuu siitä usein, mutta minä en kyllä huomaa. En edes vanhoja kuvia vertailemalla. Varmaan sama asia kuin että minä haluaisin pienennyttää rintani, mutta mies sanoo, ettei näissäkään ole mitään vikaa, vaikka minun mielestäni alkavat laskeutua jo maata kohti. On ne rakkauden ruusunpunaiset lasit silmillä vielä näin monen vuoden jälkeen.

Vierailija
16/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein nuorimpia naisia voi ymmärrettävästi hiuksettomuus ja muut ikääntymisen merkit haitata, mutta ei sillä useimmille muille taida niin väliä olla, kaikkihan rapistuvat iän myötä.

Vierailija
17/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikeuttaa naisten saantia todella paljon. Jos on jo valmiiksi ruma niin ei tavallaan ole varaa olla kalju. Ja nainen kuitenkin valitsee hiuksellisen miehen kaljuuntuvaa mielummin niin aika harvoin voi siinä kisassa voittaa

Höpö höpö. Jos siellä kaljussa päässä on sisältö kunnossa, fiksu nainen valitsee aina mieluummin sen, kuin järjettömän tukallisen.

Vierailija
18/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos siellä kaljussa päässä on sisältö kunnossa, fiksu nainen valitsee aina mieluummin sen, kuin järjettömän tukallisen.

Miten niin "höpö höpö", jos kerran kalju kelpaa vain järjettömään tukalliseen mieheen verrattuna, ja silloinkin vain fiksulle naiselle? Eikö tuo oma viestisikin jo selvästi osoita, että kaljuus vaikeuttaa naisen saamista todella paljon? Sitä täytyy aina kompensoida jollakin.

Vierailija
19/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehille on aina vientiä.

Vierailija
20/149 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "höpö höpö", jos kerran kalju kelpaa vain järjettömään tukalliseen mieheen verrattuna, ja silloinkin vain fiksulle naiselle? Eikö tuo oma viestisikin jo selvästi osoita, että kaljuus vaikeuttaa naisen saamista todella paljon? Sitä täytyy aina kompensoida jollakin.

Ei välttämättä. Mun mies on kalju ja vähän samannäköinen kun mun pappa. Geeneissähän nämä makuasit kulkee. Henkisesti olemme kuin kopiot toisistamme.