Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakiporukka tällä palstalla, koittakaa keksiä jotain positiivista sanottavaa jostain julkkiksesta. Vaikka väkisin

Tutkijamies
01.08.2017 |

Pystyttekö? Voitte kokeilla vaikka väkisin, ihan piruuttaa vain. Mutta omalla vastuulla, jos liikaa sattuu päähän niin antakaa olla. Koittakaa mennä itseenne kerrankin ja miettiä hetki miksi voitte niin pahoin ja voisitteko saada apua jostain?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on tullut martiinan fani, en kyllä tajua miten. Se on sinnikäs ja jaksaa yrittää aina vaan. Huvittaa toi sofian maan pinnalle palautus, en tiedä miksi...

Ja olen keski-ikäinen äippä.

Kaikille muille ketjun ihailuille yläpeukku. Tälle alapeukku. Yäk. Jaksaa kyllä yrittää, mutta ei todellakaan positiivisella tavalla. Lapset pois linssin alta ja luukut kiinni räyhäkkääseen yksityiselämään ja teot lain puitteisiin, niin saattaisin pitää neutraalina. Tai ehkä vielä, jos sais edes kirjekurssin joistain opinnoista loppuun eikä vain huutelisi huikeudestaan kovaan ääneen. Tällä hetkellä em. syistä mun ykkösinhokki. Oikeastaan ainoa.

Ja en ole myöskään vakkari, mutta vastasinpa kumminkin.

Eipä kauaa mennyt ennen kuin tehtävänanto unohtui.

Vierailija
42/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Chisusta, Jenni Vartiaisesta, Almasta, Robinista. Robin on niin positiivinen ja innostunut, Alma työasenteessaan nöyrä ja rehellinen ja hänellä on erilainen, muistiin jäävä ääni. Jennin lauluista valtaosa on hyviä ja hänellä on kaunis ääni. Chisu on ihan omanlaisensa musiikintekijä ja Vain elämäässä Mestaripiirros oli ihan loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt Chisusta, Jenni Vartiaisesta, Almasta, Robinista. Robin on niin positiivinen ja innostunut, Alma työasenteessaan nöyrä ja rehellinen ja hänellä on erilainen, muistiin jäävä ääni. Jennin lauluista valtaosa on hyviä ja hänellä on kaunis ääni. Chisu on ihan omanlaisensa musiikintekijä ja Vain elämäässä Mestaripiirros oli ihan loistava.

Muuten kyllä mutta Jenni Vartiaisen lauluista valtaosa on paskoja ja hänellä on kamala läähättävä huokaileva ääni. Ai niin sitä positiivista: no Jenni on ilmeisesti aika mukava ihmisenä kuten on paljon kuultu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi