Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakiporukka tällä palstalla, koittakaa keksiä jotain positiivista sanottavaa jostain julkkiksesta. Vaikka väkisin

Tutkijamies
01.08.2017 |

Pystyttekö? Voitte kokeilla vaikka väkisin, ihan piruuttaa vain. Mutta omalla vastuulla, jos liikaa sattuu päähän niin antakaa olla. Koittakaa mennä itseenne kerrankin ja miettiä hetki miksi voitte niin pahoin ja voisitteko saada apua jostain?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut martiinan fani, en kyllä tajua miten. Se on sinnikäs ja jaksaa yrittää aina vaan. Huvittaa toi sofian maan pinnalle palautus, en tiedä miksi...

Ja olen keski-ikäinen äippä.

Vierailija
22/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vain sysisurkea ja läpinäkyvä yritys ylentää itseään alentamalla muita ja tässä tapauksessa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karie Daler on ihanan positiivinen ja jalat maassa

Vierailija
24/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karie Daler on ihanan positiivinen ja jalat maassa

Tarkotan siis tietenkin KaTrie...

Vierailija
25/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maisa Torppa vaikuttaa jollain tavalla sympaattiselta. Pidän siitä, että salakuvausjutussa hän uskalsi tulla rohkeasti esille ja vaatia oikeutta itselleen ja muille uhreille.

Vierailija
26/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on vain sysisurkea ja läpinäkyvä yritys ylentää itseään alentamalla muita ja tässä tapauksessa naisia.

Jos sinulla ei ole mitään positiivista sanottavaa niin pysy poissa.

Vierailija
27/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni vartiaisella on kauniit silmät ja nätit sääret.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16426251_1015450257004940…

ja pehmeä sexy ääni

Vierailija
28/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottis Danny ja naminami Miika Nousiainen.

Vierailija
29/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tullut martiinan fani, en kyllä tajua miten. Se on sinnikäs ja jaksaa yrittää aina vaan. Huvittaa toi sofian maan pinnalle palautus, en tiedä miksi...

Ja olen keski-ikäinen äippä.

Kaikille muille ketjun ihailuille yläpeukku. Tälle alapeukku. Yäk. Jaksaa kyllä yrittää, mutta ei todellakaan positiivisella tavalla. Lapset pois linssin alta ja luukut kiinni räyhäkkääseen yksityiselämään ja teot lain puitteisiin, niin saattaisin pitää neutraalina. Tai ehkä vielä, jos sais edes kirjekurssin joistain opinnoista loppuun eikä vain huutelisi huikeudestaan kovaan ääneen. Tällä hetkellä em. syistä mun ykkösinhokki. Oikeastaan ainoa.

Ja en ole myöskään vakkari, mutta vastasinpa kumminkin.

Vierailija
30/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske on todella hyvä kolumnisti.

Vierailija
31/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin musiikki näyttää mielenkiintoisella tavalla mihin nykyteknologia pystyy musiikintekemisen saralla.

Jenni Vartiainen on hyvä esimerkki siitä miten pitkälle oikeanlainen brändäys riittää.

Janna on hyvä esimerkki siitä kuinka kuka tahansa voi ryhtyä laulajaksi jos vain riittää yritystä.

Vierailija
32/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni haaste. Keksikää positiivista sanottavaa Saarasta.

Vierailija
33/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara aallolla on upea ääni. Melkein itku tulee kun kuuntelee sian kappeleen tulkinnan siinä x factorin ekassa "koelaulusssa" (vai mitä ne on). Haloo helsingin kaikki jäsenet on UPEITA ammattilaisia! -keski-ikäinen akka-

Vierailija
34/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin musiikki näyttää mielenkiintoisella tavalla mihin nykyteknologia pystyy musiikintekemisen saralla.

Jenni Vartiainen on hyvä esimerkki siitä miten pitkälle oikeanlainen brändäys riittää.

Janna on hyvä esimerkki siitä kuinka kuka tahansa voi ryhtyä laulajaksi jos vain riittää yritystä.

Tästä paistaa selvästi läpi aikamoinen dissaaminen kaikkia mainittuja kohtaan.

Vierailija
35/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri näin monet naiset tykkäävät toisiaan kehua. 

"Toi empire- mekko on tosi kivan näköinen ja peittää kilot hyvin."

Vierailija
36/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja stalkkaa täällä noita kolmea ihan sairaalla tavalla.

Vierailija
37/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin myös Saara-hullu näkyy olevan paikalla. Täällä on Vartiaisella ja Saaralla ihan sekopäiset antifanit, ei ole reilua syyttää koko palstaa näiden aivoituksista.

Vierailija
38/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkikset ovat tehneet jotain suuria asioita, maailmaa mullistavia ideoita, taideteoksia, biisejä, politiikkaa tai luotsanneet toimivia yrityksiä. Kyllä siitä sietää olla olla ylpeä ja sellaiseen kannustaa. Niinkuin vaikka Esa Pulliainen - suomalaisen kesän ääni käsissään. Tai Maija Vilkkumaa, Ismo Alanko ja muut artistit, jotka vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen tekevät sitä, mikä sisällään palaa. Omia biisejä itse esittäen ja muuta poikkitaiteellista touhua. Hienoa touhua.

Sitten toisella puolella on nämä, jotka haluavat julkisuutta vain ihan julkisuuden takia. Näyttämällä vähän tissiä tai reittä, menemällä tosi-tv -ohjelmiin, kiiltokuva-artistit, jotka eivät tee omia biisejään tai ehkä edes eivät osaa laulaa, kunhan nyt räppäävät, eli puhuvat karaoketaustan päälle. 

On hyvä, että ansioidensa ja tekojensa kautta saadaan julkisuutta. Kunhan on jotain substanssia takana, eikä vain bimboilua ja linssiluteilua.

Mä en ikinä ymmärrä tätä. Mitä väliä sillä on, jos ei tee omia biisejä? Oikeasti. Jos musiikki on hyvää kuulijan korvaan, niin mitä väliä sillä on, kuka sen koodaa? 

Ja kyllä mun mielestä räppi on ihan jees ja vaikka mä en henkilökohtaisesti tykkää jostain musiikin tyylilajista, niin en mä rupea urputtamaan siitä kuinka skeidaa se on, kun mä tiedän, että joku tykkää siitä ja se ei ole multa pois.

By the way:

Cheek on vaan paras:D

Vierailija
39/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilmeisesti vakiporukkaa, kun käyn täällä lähes päivittäin. Ikinä en ole kirjoittanut yhdestäkään julkkiksesta mitään. En nytkään tee poikkeusta.

Vierailija
40/43 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on komea ja itsevarma ihminen, joka on löytänyt oman intohimonsa ja tekee sitä täysillä. Kannattaa oikeasti kuunnella hänen haastattelujaan ilman mitään ennakkoasenteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi