Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäkokoisissa asunnoissa asutte? Perhekoko?

Vierailija
01.08.2017 |

Minkälaisiin neliöihin olette saaneet soviteltua perheenne? Mitä kompromisseja olette tehneet tai olleet tekemättä, mikä ollut ratkaisevasti eduksi? Kaipaatteko isompaan tai pienempään? Mikä teillä on arkena kuljettavien matkojen pituus ja millä välineellä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista, 66 neliötä, kolmio kerrostalossa. Oikein passeli meille, kun tarvitsemme kotona myös työhuoneen, mutta ei kiinnosta maksaa ylimääräisistä neliöistä. Isohko parveke.

Vierailija
42/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

135 neliön omakotitalo, asukkaina minä ja avomies. Tilaa on nyt reilusti, mutta toiveissa saada lähivuosina 1-2 lasta. Yhdelle lapselle olisi heti huone vapaana, jos tulee 2 niin joudutaan hieman muuttamaan huonejärjestystä. Kuitenkin ajatus, että tässä talossa pystyttäisiin asumaan vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 neliötä, rivitalo, 2 aikuista, 1 lapsi ja toinen tulossa. Menee hyvin meillä vielä tovin, mutta ei montaa vuotta kun lapset alkaa kasvaa. Mies olisi halunnut omakotitaloon, minä kaipasin enemmän helppoutta. Kompromissiksi kelpasi rivitalo, todennäköisesti tulevaisuudessa sitten omakotitaloon. Minulla työ kävelymatkan päässä, samoin lapsen hoitopaikka lähellä. Bussilla pystytään kulkemaan muihin menoihin hyvin. Miehellä työmatka 50km, mutta kun palaan töihin, tarkoituksena olisi että mies aloittaa uuteen alaan opiskelun ja toiveena löytää työpaikka lähempää.

Vierailija
44/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 neliötä, kerrostalo, 2 aikuista ja teini vielä hetken kotona. Mukavaa asumista.

Vierailija
45/45 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 neliötä/yksi aikuinen ja kaksi kissaa.

Teen töitä kotona. Muuten varmaan vähemmänkin riittäisi.