Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan liikaa tindermiehiä

Vierailija
01.08.2017 |

Miten näiden kanssa selviää, kun tosi mukavia keskusteluja on toistakymmentä eikä kaikkien kanssa ehdi treffeille? Ja näistäkään todennäköisesti mikään ei johda mihinkään. Miten sieltä joukosta löytyy ne helmet?

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mieti millaista miestä etsit (realistisesti) ja raakkaa pois kaikki ei ihan sopivat.

-Pyri tapaamaan mahdollisimman pian, äläkä harhaudu tapailemaan useampaan kertaan niitä, jotka on ihan jees, muttei kuitenkaan ihan kolahda. Urpot tietenkin tiputat heti pois kun paljastuvat.

-Älä koko aikaa selaile ja tykkäile uusia miehiä, vaan käy ensin läpi tähän astiset. Kun olet selvittänyt ruuhkan, voit maltillisesti tykätä muutamasta oikeasti mielenkiintoisesta kerrallaan, jos et vielä löytänyt mitään.

-Kannattaa pyrkiä siihen, että olisi korkeintaan muutama aktiivinen keskustelu käynnissä kerrallaan, jolloin niihin jaksaa keskittyä kunnolla, eikä kaikki vapaa aika mene treffeillä juoksemiseen

Se on oikeasti hankalaa, jos on liian monta hyvää vaihtoehtoa :/

No niin. Heti ensimmäisessä kohdassa tippuu näistä ehdokkaista ihan jokainen. Kukaan ei ole tarkemmin ajatellen ollenkaan sopiva. :D Mitäs sitten? 

Juuri tuota olen yrittänyt, että olisi muutama aktiivinen keskustelu, mutta kun sieltä putkahtelee näitä vanhojakin keskustelukumppaneita aina kun olen luullut, että se keskustelu jo hiipui. Mutta joo, pitänee nyt pitää täydellisesti taukoa tuosta selailusta. 

kannattaa varmaan jättää ne hiipuneet keskustelijat. Ei niillä kovin suurta paloa sinua kohtaan ole. jos pitävät tauon ja sitten palailevat ehkä jopa siksi että muidenkaan kanssa ei kolahda niin olet ''hätävara''

En minä oikein ymmärrä tätä hätävara-ajatteluakaan. Ihan samalla tavalla se keskustelu hiipuu myös minun puoleltani välillä, eikä se silti tarkoita, että nämä miehet ovat minulle jotain hätävaroja, kun joltakulta muulta tuli pakit. Olenko tosiaan niin harvinainen tapaus, että minulla voi nämä jutut vain jäädä roikkumaan yksinkertaisesti siitä syystä, että minulla on muutakin elämää kuin deittailu. En ollenkaan ymmärrä tätä oletusta, että jos henkilö ei aktiivisesti viestittele tai tapaamisten välillä on pidempi tauko, hänellä on muita sutinoita. Itselläni ei ainakaan ole näin. Ja jos jollakulla onkin ollut joitain tapaamisia tällä välillä, niin entä sitten? En minä missään vaiheessa ole kuvitellutkaan olevani miehen ensirakkaus, jos ei edes kunnolla tunneta. 

Vierailija
62/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix mää luen ton otsikon koko ajan "Ihan liikaa tiedemiehiä" mix?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mix mää luen ton otsikon koko ajan "Ihan liikaa tiedemiehiä" mix?

Ehkä tiedemiehet ovat sinulle lähempänä sydäntä kuin tindermiehet. :D

Vierailija
64/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisilla rankkaa! Miten kestätte tuollaista?

Huvittavinta tässä on se, että sitten itketään kun ei löydy miehiä ketkä haluais sitoutua :(

Vierailija
65/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta tässä on se, että sitten itketään kun ei löydy miehiä ketkä haluais sitoutua :(

Niin, mikä tässä siis on huvittavaa? Mitä teen väärin? Juttelen tinderissä useamman miehen kanssa kerrallaan? Eikö niin muka saa tehdä, jos etsii sitoutumishaluista miestä? 

ap

Vierailija
66/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paljon huvittavampaa on se, että tässäkin tuomitaan nyt minut, kun juttelen useamman miehen kanssa, mutta sitten kuitenkin miehet jatkuvasti marisevat, kun naiset eivät tinderissä juttele. Eihän teille kelpaa mikään. 

ap

Vierailija
67/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä tässä siis on huvittavaa? Mitä teen väärin? Juttelen tinderissä useamman miehen kanssa kerrallaan? Eikö niin muka saa tehdä, jos etsii sitoutumishaluista miestä? 

ap

Saa toki jutella, mutta prinsessaharhoissanne päädytte juttelemaan aina vain niille miehille jotka haluavat pelkkää seksiä.

Vierailija
68/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saa toki jutella, mutta prinsessaharhoissanne päädytte juttelemaan aina vain niille miehille jotka haluavat pelkkää seksiä.

Niin, eli kerro nyt, mikä tähän sitten auttaisi? Minua on tässä ketjussa haukuttu kevytkenkäiseksi sillä perusteella, että juttelen usean miehen kanssa ja kysyin vinkkejä, miten sieltä erottaa ne helmet. Miksi et voi vastata aloituksen kysymykseen, jos vastauksen kuitenkin tiedät? Vihjailet vain, että juttelen ja lopulta päädyn treffeillekin kuitenkin ihan väärien miehien kanssa. 

Vierailija
69/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä tätä kettuilua. Minä kysyn: "miten tunnistan helmet" ja minulle vastataan: "hähää, et kuitenkaan tunnista, ihan oikein sinulle, senkin l*rtto". No, ehkä teidän mielestänne on sitten parempi, että teitä helmiä sieltä ei koskaan valita. 

Vierailija
70/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tämä keskustelu vankistaa mielipidettäni, etten koskaan enää halua käyttää Tinderiä. Olen ollut pitkään kahden vaiheilla lataisinko sen taas.)

Vierailija
71/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. tämä keskustelu vankistaa mielipidettäni, etten koskaan enää halua käyttää Tinderiä. Olen ollut pitkään kahden vaiheilla lataisinko sen taas.)

Jaa. Miksi ihmeessä? 

Vierailija
72/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla ongelmat. Latasin tinderin kesäloman alkaessa ja kolmen viikon sisään sain kolme mätsiä. Yksi ei vastannut ja katosi, toinen jutteli vähän aikaa ja ei enää vastannut ja kolmas lupautui jopa treffeille, mutta valitettavasti "sairastui" . Eipä ole enää Tinderiä puhelimessa.

Vierailija
73/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ymmärrä tätä kettuilua. Minä kysyn: "miten tunnistan helmet" ja minulle vastataan: "hähää, et kuitenkaan tunnista, ihan oikein sinulle, senkin l*rtto". No, ehkä teidän mielestänne on sitten parempi, että teitä helmiä sieltä ei koskaan valita. 

Et sinä tule löytämään niitä helmiä ja sitoutumishaluisia kuin pelkällä tuurilla. Ei se ole temppu eikä mikään miehille esittää mukavaa ja kiinnostavaa siihen saakka kunnes saa seksiä.

Vierailija
74/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hieman madaltaisit niitä "185cm, lihaksikas, mallin näköinen, menestynyt"-vaatimuksia, niin saattaisit yllättyä.

Vierailija
75/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tule löytämään niitä helmiä ja sitoutumishaluisia kuin pelkällä tuurilla. Ei se ole temppu eikä mikään miehille esittää mukavaa ja kiinnostavaa siihen saakka kunnes saa seksiä.

Niin varmaan. En vain ymmärrä, miksi tämä olisi minun oma syyni ja miksi tämä tekisi minusta jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen. Ihan tässä nyt vinkkejä kysyin, millaisten asioiden perusteella muut näitä valintoja tekevät. Mutta herranjestas, miten miesväki pillastui. 

Vierailija
76/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hieman madaltaisit niitä "185cm, lihaksikas, mallin näköinen, menestynyt"-vaatimuksia, niin saattaisit yllättyä.

Mihinkäs tämäkään nyt taas liittyi? Olenko sanonut, että etsin jotain täydellistä miestä? Ongelmani ei ole se, että olisin lukuisia kertoja joutunut pettymään miehiin tai että miehet etsivät vain seksiseuraa. Ongelmani on se, että en ehdi treffeille kaikkien niiden kanssa, joiden kanssa keskustelu on luistanut hyvin, joten pitäisi tehdä jotain karsintaa. 

Miksi tässä nyt tarjotaan ratkaisuja ongelmiin, joista en puhunut sanaakaan? 

77/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit parisuhdetta, niin kannattaa valita niistä miehistä yksi ja unohtaa ne muut. Niin kauan kun sinulla on lista miehiä, joita vertailet toisiinsa, niin et voi kiinnostua kenestäkään kunnolla. Aivan kuten ennen oli televisiossa yksi kanava ja se oli aivan mahtava. Nykyään niitä on paljon ja kaikki ovat surkeita. Laaja valikoima ei ole aina positiivinen asia, koska silloin jokainen niistä menettää merkitystään. Miksi valitsisin juuri tämän, enkä tuota toista. Jos en ota tätä, niin se kaventaa valintojani ainoastaan yhdellä. 

Syy miksi joku toinen ihminen kolahtaa paremmin kuin joku toinen ei ole läheskään aina kiinni henkilön ominaisuuksista, vaan ennemminkin siitä tilanteesta ja tavasta, jolla tapasitte, koska nämä asiat vaikuttavat merkittävästi siihen millaisen ensivaikutelman sait kyseisestä ihmisestä ja se taas vaikuttaa siihen, että kuinka vahvasti sitouduit tähän ihmiseen ja häneen ihastumiseen heti alusta alkaen. Kyse on siis loppujen lopuksi paljon enemmän omasta asenteestasi kutakin miestä kohtaan kuin oikeastaan sen miehen ominaisuuksista, vaikka toki niilläkin on merkitystä. Sopivassa tilanteessa voit kuitenkin ihastua sellaiseen ihmiseen, johon et voinut ominaisuuksia listaamalla voinut kuvitellakaan ihastuvasi.  

Vierailija
78/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6418 kirjoitti:

Jos etsit parisuhdetta, niin kannattaa valita niistä miehistä yksi ja unohtaa ne muut. Niin kauan kun sinulla on lista miehiä, joita vertailet toisiinsa, niin et voi kiinnostua kenestäkään kunnolla. Aivan kuten ennen oli televisiossa yksi kanava ja se oli aivan mahtava. Nykyään niitä on paljon ja kaikki ovat surkeita. Laaja valikoima ei ole aina positiivinen asia, koska silloin jokainen niistä menettää merkitystään. Miksi valitsisin juuri tämän, enkä tuota toista. Jos en ota tätä, niin se kaventaa valintojani ainoastaan yhdellä. 

Ehkä, mutta ihmiset ovat erilaisia. Vaikka itse olen aina keskustellut samanaikaisesti usean miehen kanssa ja tapaillutkin yhtäaikaisesti, niin olen silti saanut mielettömiä tunteita yhtä miestä kohtaan ilman minkäälaista logiikkaa. Hän ei kohdannut juuri mitään kriteerejä "listaltani". Eli itse neuvoisin olemaan mahdollisimman avoin ja aktiivinen kunnes kolahtaa. Ja toivoa, että toiseen kolahtaa myös. 

Vierailija
79/166 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6418 kirjoitti:

Syy miksi joku toinen ihminen kolahtaa paremmin kuin joku toinen ei ole läheskään aina kiinni henkilön ominaisuuksista, vaan ennemminkin siitä tilanteesta ja tavasta, jolla tapasitte, koska nämä asiat vaikuttavat merkittävästi siihen millaisen ensivaikutelman sait kyseisestä ihmisestä ja se taas vaikuttaa siihen, että kuinka vahvasti sitouduit tähän ihmiseen ja häneen ihastumiseen heti alusta alkaen. Kyse on siis loppujen lopuksi paljon enemmän omasta asenteestasi kutakin miestä kohtaan kuin oikeastaan sen miehen ominaisuuksista, vaikka toki niilläkin on merkitystä. Sopivassa tilanteessa voit kuitenkin ihastua sellaiseen ihmiseen, johon et voinut ominaisuuksia listaamalla voinut kuvitellakaan ihastuvasi.  

Niin. Eli ihan oikeastiko ainoa vaihtoehto on vain summissa valita joku ja heivata muut kokonaan ja lopullisesti. Sitten jos se yksi valittu ei olekaan sopiva, niin pitää vain etsiä uudet mätsit. Olen ymmärtänyt, että näihin vanhoihin keskustelukumppaneihin ei sitten enää voi ottaa yhteyttä, koska silloin olen törkeästi roikottanut heitä hätävarana. Minusta juuri tämä on sitä hirveää esineellistämistä ja kertakäyttöä, että jos onnetar ei suosinut ensimmäisellä kierroksella, toinen kierros lähtee ihan puhtaalta pöydältä. Ikään kuin niillä käydyillä keskusteluilla ja tuttavuuksilla ei olisi mitään merkitystä. Mutta ehkä minä sitten ajattelen tämän jotenkin kieroutuneesti, kun minulle ne miehet ovat ensisijaisesti ihmisiä, eivätkä mitään arpalipun ostajia. 

80/166 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6229 kirjoitti:

Käyttäjä6418 kirjoitti:

Niin. Eli ihan oikeastiko ainoa vaihtoehto on vain summissa valita joku ja heivata muut kokonaan ja lopullisesti. Sitten jos se yksi valittu ei olekaan sopiva, niin pitää vain etsiä uudet mätsit. Olen ymmärtänyt, että näihin vanhoihin keskustelukumppaneihin ei sitten enää voi ottaa yhteyttä, koska silloin olen törkeästi roikottanut heitä hätävarana. Minusta juuri tämä on sitä hirveää esineellistämistä ja kertakäyttöä, että jos onnetar ei suosinut ensimmäisellä kierroksella, toinen kierros lähtee ihan puhtaalta pöydältä. Ikään kuin niillä käydyillä keskusteluilla ja tuttavuuksilla ei olisi mitään merkitystä. Mutta ehkä minä sitten ajattelen tämän jotenkin kieroutuneesti, kun minulle ne miehet ovat ensisijaisesti ihmisiä, eivätkä mitään arpalipun ostajia. 

Alunperinkin olisi kannattanut valita yksi keskustelukumppani kerrallaan ja miettiä, että haluatko tavata hänet vai et. Olettaen tietenkin, että sinulla on kokemusta useista miehistä vähintään keskustelukumppaneina ja osaat siten paremmin sanoa mikä sinua miellyttää ja mikä ei. 

Se miten sinun tilanteessasi kannattaisi jatkaa riippuu siitä millä tasolla keskustelunne ovat. Jos ne ovat pitkällä, niin voi olla aika hankalaa lopettaa keskustelua loukkaamatta. Sen sijaan pelkkä pariksi tuleminen ja muutaman sanan vaihtaminen ei ole vielä sellaista sitoutumista, että kovinkaan moni mies loukkaantuu jos lopetat heille kirjoittamisen. Toki voit joillekin ihan suoraan sanoa, että olet tavannut yhtä miestä muutaman kerran, eikä tunnu enää mukavalta tavata muita samaan aikaan, koska etsit parisuhdetta. Osa saattaa loukkaantua, että et valinnut heitä, mutta toisaalta osa saattaa arvostaa suorapuheisuuttasi ja sitoutumistasi yhden miehen tapailuun. Siten peli ei ole välttämättä menetetty heidän suhteensa. Tätä tosiaan voit edesauttaa korostamalla sitä, että tämän miehen kanssa tutustuminen on pidemmällä. Silloin mies ajattelee syyn olevan siinä, eikä siinä, että toinen mies olisi välttämättä häntä miellyttävämpi.

Jos tällaisen kertaalleen torjutun miehen kanssa lähdet uudestaan juttua virittämään, niin siinä ei ole enää tilaa millekään pelailulle, vaan kannattaa ihan suoraan osoittaa, että olet kiinnostunut tapaamaan ja samoin osoitat tapaamisella selvästi olevasi kiinnostunut hänestä jos olet. Mies nimittäin on pakkien jälkeen helposti varovainen suhteesi, eikä ylpeyden takia helposti päästä itseään ihastumaan ellet osoita selvästi, että tällä kertaa olet tosissasi. Kukaan ei halua saada pakkeja kahteen kertaan samalta ihmiseltä.