Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mietin mitä hyvää muut ovat tehneet eteeni että miksi olisin heille välittävä ja ystävällinen

Vierailija
01.08.2017 |

Niin eipä tule oikeastaan mitään mieleen.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt heti pyytää äidiltä anteeksi tyhmää käytöstä. Ei se vielä ole myöhäistä. Laita viestinä anteeksipyyntö.

Vierailija
42/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun olisi pitänyt heti pyytää äidiltä anteeksi tyhmää käytöstä. Ei se vielä ole myöhäistä. Laita viestinä anteeksipyyntö.

Minä sanoin jo siinä hetkessä, kun äiti alkoi kiukutella, että en tarkoittanut pahalla. Missä on hänen sanansa omasta käyttäytymisestään minulle??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä en tarkoitanut pahaa, se vetää pohjan pois hänen kiukuttelultaan. Miksi ei myönnä olleensa väärässä minun suhteeni, kun moitti käytöstäni?

ap

Vierailija
44/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa paskaa minua kohtaan se on ollut äidiltä koko ikäni. Nyt riitti. Tai jo sata vuotta kertaa sitten riitti, mutta vasta nyt mulla alkaa olla joitain keinoja päästä irti siitä narsistipaskasta vajoamatta katuojaan, jonne hän minun aina ennustikin päätyvän, ellen tee niin kuin hän sanoo.

ap

Vierailija
45/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en siis mitään kiukuttelijoita katsele enkä hyysää, jos on itsessä vika ja kiukkua vaan pukkaa niin katselkoot peiliin vaan.

ap

Vierailija
46/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en siis mitään kiukuttelijoita katsele enkä hyysää, jos on itsessä vika ja kiukkua vaan pukkaa niin katselkoot peiliin vaan.

ap

Mutta vaadin anteeksipyyntöä siitä, että syytti minua omasta kuvitelmastaan mun ilkeydestä ja kiukutteli minulle siitä. Hän erehtyi. Jos omaa hyvät tavat ja välittää, pahoittelee minullekin käytöstään. Voin sitten sanoa, että anteeksi on annettu! Ja iloita onnitteluista ja kiittää ja kysellä kuulumisia ja voinko auttaa jossain puolestani jne. Tosin halua auttaa ei palaudu yhdestä reiluudesta, niihin pitää luottaa, että reilu käytös jatkuu myös.

ap

Vierailija
47/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä provo, alan oikeasti viedä elämääni siihen suuntaan, että hei hei kusipäät joilta en saa yhtään mitään tai hei hei kiltitkin ihmiset ellen saa heiltä jotain ja hei hei käytöskukkaset, jos todellakin kaikki mitä teette on esittäää vain tapojen muodossa välittävänne, mutta sydämenne on täynnä mustaa paskaa, kuten mieleen tulee se Kaarina Suonperä.

ap

Perusteletko  miksi  sinulla olisi  oikeus saada keneltäkään mitään? Mitä itse olet tehnyt asian eteen? Sinä vain valitat ja valitat ja ulkoistat vastuun omasta käytöksestäsi ja valinnoistasi muille vaikka olet jo sen ikäinen että ihan itse teet valintasi.

Tiedämme kyllä että olet faijasi rahojen perään enemmän kuin mitään muuta.

Sulla ei ole oikeutta vaatia muilta mitään koska sinä laskelmoit kaiken etkä itse tee muiden eteen aidosta ilosta mitään.

Vierailija
48/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä niin päin että jos välität muista he välittävät sinusta.

Valitettavasti tuo ei päde aina - on olemassa paljon sellaisia hmisiä, jotka käyttäytyvät sen kylmemmin sinua kohtaan, mitä enemmän heitä rakastat. ;(

Itse tunnen koko joukon tällaisia ihmisiä,he ovat kuin ilkimyksiä elämässäni.

Älkääkä sanoko, hankkiudu heistä eroon, sillä en voi sitä tällä hetkellä tehdä.

Vierailija
49/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä provo, alan oikeasti viedä elämääni siihen suuntaan, että hei hei kusipäät joilta en saa yhtään mitään tai hei hei kiltitkin ihmiset ellen saa heiltä jotain ja hei hei käytöskukkaset, jos todellakin kaikki mitä teette on esittäää vain tapojen muodossa välittävänne, mutta sydämenne on täynnä mustaa paskaa, kuten mieleen tulee se Kaarina Suonperä.

ap

Perusteletko  miksi  sinulla olisi  oikeus saada keneltäkään mitään? Mitä itse olet tehnyt asian eteen? Sinä vain valitat ja valitat ja ulkoistat vastuun omasta käytöksestäsi ja valinnoistasi muille vaikka olet jo sen ikäinen että ihan itse teet valintasi.

Tiedämme kyllä että olet faijasi rahojen perään enemmän kuin mitään muuta.

Sulla ei ole oikeutta vaatia muilta mitään koska sinä laskelmoit kaiken etkä itse tee muiden eteen aidosta ilosta mitään.

Luepa se lapsi-Jimin esimerkki, niin ymmärrät. Tai siis siitä tämän asian voi ymmärtää, en minä sinun kyvystäsi sitä ymmärtää mene mitään väittämään.

ap

Vierailija
50/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta vaadin anteeksipyyntöä siitä, että syytti minua omasta kuvitelmastaan mun ilkeydestä ja kiukutteli minulle siitä. Hän erehtyi. Jos omaa hyvät tavat ja välittää, pahoittelee minullekin käytöstään. Voin sitten sanoa, että anteeksi on annettu! Ja iloita onnitteluista ja kiittää ja kysellä kuulumisia ja voinko auttaa jossain puolestani jne. Tosin halua auttaa ei palaudu yhdestä reiluudesta, niihin pitää luottaa, että reilu käytös jatkuu myös.

ap

Mitä hän voisi pyytää anteeksi. Ei sanonut mitään. Ei tehnyt mitään "melkein pyöritteli silmiään", Sinun tulkintasi.

Auttoi sinua pyynnöstäsi.

Ja sinä sait tästäkin draaman. Muista että kyse on vain sinusta. Sinun kuvitelmistasi

Vierailija
51/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä niin päin että jos välität muista he välittävät sinusta.

Valitettavasti tuo ei päde aina - on olemassa paljon sellaisia hmisiä, jotka käyttäytyvät sen kylmemmin sinua kohtaan, mitä enemmän heitä rakastat. ;(

Itse tunnen koko joukon tällaisia ihmisiä,he ovat kuin ilkimyksiä elämässäni.

Älkääkä sanoko, hankkiudu heistä eroon, sillä en voi sitä tällä hetkellä tehdä.

Juuri näin. Jos lasta mitataan sillä miten hyvin hän tottelee eikä ole tuhma, niin miten se lapsi oppii välittämään? Lapset ovat tuhmia vain koska ovat lapsia ja sen ainakin pitäisi kuulua kehitykseen ja kehitysvaiheisiin.

Vierailija
52/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitat näin pahasti perheestäsi, hävettääkö sinua? Jos ei, olet paha ihminen

Vierailija
53/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mitä hän voisi pyytää anteeksi. Ei sanonut mitään. Ei tehnyt mitään "melkein pyöritteli silmiään", Sinun tulkintasi.

Ja sinä sait tästäkin draaman. Muista että kyse on vain sinusta. Sinun kuvitelmistasi

Hän syytti minua loukkaantumisellaan pahuudesta häntä kohtaan. Vaikka siitä ei ollut kysymys. Eli kiukutteli minulle ilman syytä. Ja vaikka kyseessä olisikin "hänen omista syistään johtuva väärintulkitseminen minun käytöksestäni", eli on herkistynyt sille, ettei häntä saa komentaa, niin silti hän loukkasi sillä minua ja jos haluaa olla kanssani väleissä, niin pyytää anteeksi. Niin se vaan ihmissuhteissa menee. Mutta hän ei varmaan voi, koska ei halua nähdä itsessään mitään puutteita.

ap

Vierailija
54/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitat näin pahasti perheestäsi, hävettääkö sinua? Jos ei, olet paha ihminen

Olen vain ihminen, vaikka se inhottaakin minua aika -ajoin. Olisi ihanaa olla enkeli, jolla ois jumalan kyvyt. Onneksi en ole poliitikko niin saan sentään elää vajavaisena jollain lailla ja rauhan kehittyä.

ap

Vierailija
55/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Hän syytti minua loukkaantumisellaan pahuudesta häntä kohtaan. Vaikka siitä ei ollut kysymys. Eli kiukutteli minulle ilman syytä. Ja vaikka kyseessä olisikin "hänen omista syistään johtuva väärintulkitseminen minun käytöksestäni", eli on herkistynyt sille, ettei häntä saa komentaa, niin silti hän loukkasi sillä minua ja jos haluaa olla kanssani väleissä, niin pyytää anteeksi. Niin se vaan ihmissuhteissa menee. Mutta hän ei varmaan voi, koska ei halua nähdä itsessään mitään puutteita.

ap

Sinä tulkitsit hänen loukkaantuneen. Eikä äidillä ole oikeutta tunteisiin. Vain sinulla on.

Hän ei sanonut mitään, ei tehnyt mitään.

Muista että kyse on vain omasta kuvitelmastasi.

Vierailija
56/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Tai siis ei kykene näkemään itsessään puutetta, ainakaan tuossa kohdassa. Sen sijaan kykenee näkemään muissa puutteita, myös silloin, kun toisissa ei niitä ole, eli hän otti pahalla sen, kun mä tavallaan komensin häntä meillä, vaikkakaan tarkoitukseni ei ollut komentaa, saati olla paha häntä kohtaan, niin hän on kyllä nähnyt tonneittain pahaa muissa siellä, missä muissa sitä ei ole. Olen saanut siitä ihan hirveät haavat. Lisäksi kun hän komensi mua kun olin pieni ja koin sen vihana, niin hän alkoi huutaa mulle, että ei tää mitään vihaa ole. Eli edelleen koin sen vihana. Niin miten mun komentelun nyt sitten pitäisi loukata häntä?

Sen vuoksi en armahda. En pysty.

ap

Vierailija
57/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Sinä tulkitsit hänen loukkaantuneen. Eikä äidillä ole oikeutta tunteisiin. Vain sinulla on.

Hän ei sanonut mitään, ei tehnyt mitään.

Muista että kyse on vain omasta kuvitelmastasi.

No, niin mnä tulkitsin ja nyt olisi hänen asiansa korjata se mulle ja oikaista, jos niin ei ollut.

ap

Vierailija
58/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ala mitään marttyyreitä elätellä ihmissuhteena, jos mulla ei ole täyttä luottoa siihen, että hän ei loukkaantunut minusta niin painukoot vittuun. Ei sellaisiin ihmisiin voi luottaa. Mikään hyvä käytös sen jälkeen minua kohtaan ei merkitse mitään, kun en voi tietää onko se vain krokotiilin hymyä vai mitä vittua se on. Ole rehellinen jos haluat mun kanssa mitään. Sääntö numero yksi nyt.

ap

Vierailija
59/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä Kaarina Suonperä -elämää, että käytökukkasia luetaan kirjoista ja kuink kuuluu elää ja "käyttäytyä".

Mä en usko enkä tartte sellaista, jos pitää epäillä henkilön oikeasti inhoavan minua niin painu nyt vittuun hymyinesi.

ap

Vierailija
60/143 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on oikeus loukkaantua ja muilla ei ole?

Vaalit ja lietsot omaa loukkaantumisen tunnetta etkä suo sitä muille.

Koita asettua muiden asemaan. Mieti että muut on myös ihmisiä ja heillä on oikeat tunteet. Koita kokea niitä tunteita.

Irrottaudu omasta navastasi. Sinä et ole yhtään enempää kuin kukaan muu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä