Mitä eroa on miehellä, joka esittelee mulkkuaan tuntemattomalle naiselle ja joukolla naisia, jotka heiluttelevat tissejään tuntemattomille miehille ralliradan varressa?
Vain ensimmäisessä tapauksessa asia menee esitutkintaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies tosiaan noin tyhmä että pitää rintaa samana asiana kuin sukupuolielintä?
Toisekseen naisillahan tässä paljon tiukemmat säännöt on! Mies saa kävellä kaupungin kadulla yläosa paljaana mutta jos nainen tekee niin soitetaan poliisit.
Ei kukaan ole väittänyt samaksi asiaksi, pikemminkin vertautuvaksi. Vai miksi useimmilla naisilla on sitten niin kova tarve peitellä tisujaan samalla tavalla kuin alapäätään silloinkin kun olisi laillista kulkea rinnat paljaana?
Joissakin maissa täytyy peittää jalat ja käsivarretkin, mutta tuskin sielläkään kukaan rinnastaa nilkan vilahtamista sukupuolielinten esittelyyn. Useimmissa kulttuureissa kuuluu hyviin tapoihin peittää joitakin alueita, mutta kaikki näistä alueista eivät ole samanarvoisia keskenään, vaan osan näistä näyttäminen on pahempi kulttuurillinen rike kuin toisten. Säädyttömyyskin voi olla suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin jos olen ymmärtänyt oikein, miehet haluavat nähdä ventovieraiden paljaita tissejä mutta naiset eivät halua nähdä ventovieraiden paljaita munia.
Mu-mu-mutta naisethan ovat ihan yhtä seksuaalisia kuin miehetkin. Ellei jopa seksuaalisempia!
t. feminismi
Niin onkin. Vain se että se seksuaalisuus ilmenee hieman eri tavalla suurimmassa osassa naisia ei tee siitä yhtään vähempiarvoisempaa.
Ero on siinä, että mies, joka esittelee mulkkuaan tuntemattomille naisille, tekee sen toistuvasti ja omasta aloitteestaan, ja naiset jotka joukolla esittelevät tissejään ohiajavalle norjalaiselle rallikuskille, tekee sen yhden kerran ja miestensä yllytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat erogeeninen alue. Rinnat eivät ole sukupuolielimiä. Nämä eivät ole sama asia, vaikka osa keskustelijoista ei tätä millään halua ymmärtää. Jos esimerkiksi elokuvien ikärajasäädöksiä katsotaan, niin rintojen näyttämistä pidetään yleisesti ottaen säädyttömänä, mutta lievemmin säädyttömänä kuin varsinaisten sukupuolielinten näyttämistä.
Ja kun joku vertasi kiveksiin, niin tiedoksi, että kivekset kyllä ovat osa miehen ulkoisia sukupuolielimiä. Eli täysin eri asia kuin rinnat. Menkää nyt edes peruskoulun bilsantunnille ennen kuin tulette tänne vääntämään.
Ja tästä johtuen naiset eivät kulje lämpiminä vuodenaikoina tissit paljaana, koska...???
Lisään nyt tähän vielä kerran että julkinen alastomuus ei ole lähtökohtaisesti laitonta Suomessa. Tutustukaa lakiin ja sääntöihin ennen kuin alatte keksimään niitä päästänne.
Sanotaan, että rinnat eivät ole sukuelin ja olen samaa mieltä.
Kuitenkin asiaa voi miettiä myös siltä kannalta, että naisen vaatteiden repimisestä voi saada syytteen raiskauksen yrityksestä ja naisen rintaan kohdistuvaa kourimista voidaan pitää seksuaalisena ahdisteluna tai jopa seksuaalisena väkivaltana. Suomessakin viime vuonna tai niitä aikoja joku portsari joutui maksamaan jättisakot, kun oli sormella hipaissut asiakasta rintojen välistä.
Eli onko reilua, että naiset saavat kyllä esitellä yläosaansa miten haluavat, mutta samaan aikaan vaatia sitä Unicefin suojelukohteeksi, jonka paljastaminen tai koskeminen miehen aloitteesta on isokin rikos?
Ja miksi niitä tissejään esittelee naiset joilla ne on jo rupsahtaneet. Kuten niillä rallitissinaisilla. Olin paikalla ja ei niitä nauramatta katsonut
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi niitä tissejään esittelee naiset joilla ne on jo rupsahtaneet. Kuten niillä rallitissinaisilla. Olin paikalla ja ei niitä nauramatta katsonut
Itse esittelin nuorempana kun tissit oli terhakkaat. En enää kun ne on tosiaan rupsut. Olen 31v
Swe varmaan ettö se mies on kyllä nyt monen kaa, sille ei maha mittään; o llisit höirinnyt vähemmä.
On kuitenkin syytä korostaa, että se on nimenomaan PUBIC hair, ei PUBLIC.