Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä lakkasitte tälläytyä?

Vierailija
31.07.2017 |

Näin 33-vuotiaana olen huomannut olemuksessani lievää lipsumista. Meiklaaminen tuntuu aina vaan työläämmältä ja toisaalta turhemmalta. Myös pukeutuminen on taantunut. Joku voisi ehkä pjopa nimittää mökkilookiksi. Miten muilla?

Milloin itse huomasitte vastaavat muutokset itsessänne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen siis.

Vierailija
2/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo viä huomannu alottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivä kuluu lasten kanssakotona, ehkä kaupassa käynti, niin miksi vaivautua. Ja miehelle kelpaan ilman meikkejä.

Vierailija
4/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

48, mutta vielä tälläydyn. Tietenkin.

Vierailija
5/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo alottanukaan tälläytymistä. Olen kohta 50 v. En oo ajatellu alottaakaan. Jos en jollekulle kelpaa, saakoon sätkyjä vaikka :D Mitä se mulle kuuluu, jos jotakuta mun ulkoinen olemukseni kiinnostaa tai ihmetyttää tai järkyttää?

Vierailija
6/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lukion jälkeen. Eli kohta puolet elämästäni oon ollut tälläytymättä. Toki vähän juhliin meikkaan, mutta en näytä hyvältä liiassa meikissä. Tai sitten en vaan osaa meikata itseäni nätiksi. Hiuksia en ole värjännyt kolmeen vuoteen.

Vierailija
7/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lopetit suomen kielen opettelun?

Vierailija
8/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja mun tälläytyminen vaan lisääntyy iän myötä. Koko ajan sitä keksii uusia tuotteita, jotka on pakko saada. On se kauneudenhoitaminen kovaa työtä.😉

Vierailija
9/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin lopetit suomen kielen opettelun?

Yo-kirjoitusten jälkeen. Miten niin?

Vierailija
10/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta aloitin nelikymppisenä.

Vierailija
11/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v, eli heti kun lukio loppui ja baari-into laski. Vielä meikkaan silmät mutta huulipunat ja meikkivoiteet on jääny kokonaan pois. Tykkään että iho näyttää luonnollisesta, ja vaikka finnejä pukkaa joskus harvoin leukaan, en niistä kauheasti välitä. Suihkun jälkeen pistän kosteusvoiteet naamaan niin ei tarvitse aamulla hermoilla.

Vaatteita ostan tarpeen mukaan, eli kerran vuodessa ostan ehkä t-paidan ja farkut. Sen jälkeen kun jätin ketjuliikkeet rauhaan en ole kokenut pakottavaa tarvetta tuhlata rahaa huonokuntoisiin vaatteisiin jotka ovat muodissa vain pari viikkoa. Olen löytänyt "tyylin" joka sopii mulle ja kropalle, näillä eväillä mennään varmaan eläkkeelle asti.

Vierailija
12/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 33-vuotiaana olen huomannut olemuksessani lievää lipsumista. Meiklaaminen tuntuu aina vaan työläämmältä ja toisaalta turhemmalta. Myös pukeutuminen on taantunut. Joku voisi ehkä pjopa nimittää mökkilookiksi. Miten muilla?

Ihan selkeästi myös ulosantisi on pahan kerran lipsunut.

"Missä iässä lakkasitte tälläytymästä" on oikeakielisempi muoto kysymyksestäsi. Suosittelen kieliopin kertaamista, sillä noin huono suomen kieli on häpeällistä. Myös kirjallisuuden harrastaminen Seiskan ja Facen sijaan auttaisi asiaa.

Jos et tiedä miten jokin sana taivutetaan, Google auttaa. Suomessa ei  jälkimmäistä verbiä jätetä taivuttamatta vaikka englannin kielessä jätetäänkin.

Vierailija
13/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miespuolisena hieman ehkä kohderyhmän ulkopuolelta huutelen, että lopetin hiusten värjäämisen n.27-28 vuotiaana ja pari vuotta tuon jälkeen hiusvahalla yms kikkailun. Vaatteiden ostelutkin on jäänet melko vähille.

Nykyiseen ulkomuodon hoitoon kuuluu enää säännöllinen parturissa käynti ja parransängen trimmaus. Vaateet yritän pitää suht siistinä. Ei sitä oikein enää jaksa niin kummia.

Vierailija
14/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just 30+. Tai paremminkin maku on muuttunut niin, että miten vähemmällä vaivalla vois näyttää mahdollisimman hyvältä. Esim semmoinen hiustyyli, ettei se vaadi laittamista välttämättä. Ja yritän kiinnittää huomiota painoon ja yleensäkin terveellisyyteen. Tai ainakin kasvusuunta on sinnepäin 🤔

Vierailija
15/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v enkä ole todellakaan lopettamassa. Myös kropastani pidän huolta. Miksi pitäisi lopettaa? Olo on paljon pirteämpi ja iloisempi hyväntuoksuisena, kauniissa vaatteissa ja vähän laitettuna.

Vierailija
16/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lopettanut, ikää 30. Pidän erittäin epätodennäköisenä sitä, että ikinä lopetankaan. En vaan ole yhtään sen tyyppinen, että alkaisin hiihtelemään mökkilookissa hiukset päätä myöten... Mielummin olen kynnet lakattuina ja huulet punattuna.

Vierailija
17/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeästi myös ulosantisi on pahan kerran lipsunut.

"Missä iässä lakkasitte tälläytymästä" on oikeakielisempi muoto kysymyksestäsi. Suosittelen kieliopin kertaamista, sillä noin huono suomen kieli on häpeällistä. Myös kirjallisuuden harrastaminen Seiskan ja Facen sijaan auttaisi asiaa.

Jos et tiedä miten jokin sana taivutetaan, Google auttaa. Suomessa ei  jälkimmäistä verbiä jätetä taivuttamatta vaikka englannin kielessä jätetäänkin.

No kerro samanrakenteinen vastakohta ilmaisulle "aloitte tälläytyä".

Vierailija
18/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin jälkeen. Näin kesällä riittää ripsi- ja kulmaväri. Rasvoihin käytin enemmän rahaa opiskelijana. Tosin käytän botoxia.

Vierailija
19/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. 

Olen 35-vuotias mies ja lopetin huppareiden käytön n. 22-vuotiaana. Sittemmin olen lähinnä käyttänyt arkivaatteina pukua tai ainakin smart casualia pikkutakkeineen kauluspaitoineen. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä siistimmäksi olemukseni näemmä muuttuu.

Vierailija
20/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus +20 vuotiaana. Tai en mä ihan kokonaan ole tälläytymistä lopettanut, juhliin tälläydyn ja ehkä joskus jonnekin ravintolaa. Mutta siis arkena olen poikkeuksetta meikittä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi