Kenen keikka-asu tyylikkäin? Anna Abreu, Jenni Vartiainen vai Sanni?
Naisartisteja Suomen huipulta (tosin Abreu ei tee keikkoja tänä kesänä lainkaan). Kuka tyylikkäin?
Anna:
http://himoksella.info/wp-content/uploads/2014/06/000festari29.jpg
Jenni:
https://www.instagram.com/p/BXIrI9vhyLW/?tagged=jennivartiainen
Sanni:
https://1.bp.blogspot.com/-uUYusQSmw7E/V4F1mDqQI4I/AAAAAAAAMA0/G70UGXN4…
Kommentit (33)
Minusta tuntuu että kummallisilla keikka-asuilla yritetään kiinnittää huomiota pois huonosta laulamisesta, kuten Sannin hirveästä honottamisesta.
Sannin asussa kaikki huomio kiinnittyy alapäähän ja v*tun muotoon. Tämä varmasti tarkoitus. Puistattavaa. Jennin sm-koppalakkikin on siedettävämpi.
Olen käynyt kaikkien keikalla ja jonottanut nimmaria tyttärille keikan jälkeen. Sanni kirjoitti nimmarin mutta näytti kyllästyneeltä eikä puhunut mitään, teki silti työnsä toisen osan eli huomioi faninsa. Jenni hymyili, kirjoitti nimmarien lisäksi pienen omistuskirjoituksen molemmille tytöille ja suostui heti yhteiskuvaan. Abreu juoksi äkkiä autoon ja "turvamiehet" töni ihmisiä pois tieltä.
Ai niin, piti arvioida keikka-asuja. En arvioi, niillä ei ole merkitystä. Jennin ja Sannin keikalle menisin uudestaan mutta Annasta pysyn mahdollisimman kaukana perheeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kaikkien keikalla ja jonottanut nimmaria tyttärille keikan jälkeen. Sanni kirjoitti nimmarin mutta näytti kyllästyneeltä eikä puhunut mitään, teki silti työnsä toisen osan eli huomioi faninsa. Jenni hymyili, kirjoitti nimmarien lisäksi pienen omistuskirjoituksen molemmille tytöille ja suostui heti yhteiskuvaan. Abreu juoksi äkkiä autoon ja "turvamiehet" töni ihmisiä pois tieltä.
Ai niin, piti arvioida keikka-asuja. En arvioi, niillä ei ole merkitystä. Jennin ja Sannin keikalle menisin uudestaan mutta Annasta pysyn mahdollisimman kaukana perheeni kanssa.
Vähän tuon kaltaisia kokemuksia olen muualtakin kuullut.
Sannilla on oikeus olla vielä kusilissu kun ikä sopii, mutta Abreu alkaa olla sellaiseksi jo liian vanha mutta ei itse sitä tajua. Jenni on näistä ainoa aikuinen ja pukeutuminen sekä käytös sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Sannilla on oikeus olla vielä kusilissu kun ikä sopii, mutta Abreu alkaa olla sellaiseksi jo liian vanha mutta ei itse sitä tajua. Jenni on näistä ainoa aikuinen ja pukeutuminen sekä käytös sen mukaista.
Sannilla ja Annalla onkin kumppanit mutta Jenni on yksin. Nuori kiihkeä liha kiinnostaa enemmän kujin keski-ikäinen kotka.
Ei mikään hyvä, mutta ääni kamelinvarpaalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannilla ja Annalla onkin kumppanit mutta Jenni on yksin. Nuori kiihkeä liha kiinnostaa enemmän kujin keski-ikäinen kotka.
No ei ole Jenni yksin. Tänäänkin Instassa kuva kun oli veneilemässä Porvoossa uuden miehensä kanssa. MIes ei ole kuvassa koska Jenni ei häntä julkisuuteen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole Jenni yksin. Tänäänkin Instassa kuva kun oli veneilemässä Porvoossa uuden miehensä kanssa. MIes ei ole kuvassa koska Jenni ei häntä julkisuuteen tuo.
Selfie se ei ole mutta kuvan on toki voinut ottaa joku naispuolinen kaverikin.
Toi koppalakki ei sovi muihin asusteisiin.
Näistä kuvista aika hankala valita.
Vierailija kirjoitti:
Toi koppalakki ei sovi muihin asusteisiin.
Näistä kuvista aika hankala valita.
Näihin kledjuihin koppalakki istuu.
https://www.instagram.com/p/BWpVa_FAYEK/?tagged=jennivartiainen
Jaa-a. Enpä ole tajunnut näitä asioita heiltä kysyä.