Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen keikka-asu tyylikkäin? Anna Abreu, Jenni Vartiainen vai Sanni?

Vierailija
31.07.2017 |

Naisartisteja Suomen huipulta (tosin Abreu ei tee keikkoja tänä kesänä lainkaan). Kuka tyylikkäin?
Anna:
http://himoksella.info/wp-content/uploads/2014/06/000festari29.jpg
Jenni:
https://www.instagram.com/p/BXIrI9vhyLW/?tagged=jennivartiainen
Sanni:
https://1.bp.blogspot.com/-uUYusQSmw7E/V4F1mDqQI4I/AAAAAAAAMA0/G70UGXN4…

Kenen keikka-asu tyylikkäin? Anna Abreu, Jenni Vartiainen vai Sanni?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännät keikkakuvat. Onnistuit valitsemaan sellaiset, jotka korostavat näiden laulajattarien erilaisuutta: 2 pissaliisaa ja 1 aikuinen nainen. Tosin pissaliisoilla huippusuosio koska pikku-pissaliisat fanittaa ja  miehet kuolaa heitä.

Minun miespuoliset kaverit kuolaa Jenniä, vähän häpeillen mutta punastuvat ja kieli menee solmuun kun asia tulee puheeksi. Keikoillakin käyvät.

Onko sun kaverit niitä perskärpäsiä jotka hilluu Jennin keikkojen eturivissä suklaarasia, sormusrasia, ruusupuska ja  skumppapullo ojossa yrittäen kosia häntä? Vai niitä känniääliöitä jotka heittelee Jennille lavalle paskasia kalsareitaan? Molempia on nähty.

Jaa-a. Enpä ole tajunnut näitä asioita heiltä kysyä.

Vierailija
22/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihania naisia kaikki kolme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että kummallisilla keikka-asuilla yritetään kiinnittää huomiota pois huonosta laulamisesta, kuten Sannin hirveästä honottamisesta.

Vierailija
24/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin asussa kaikki huomio kiinnittyy alapäähän ja v*tun muotoon. Tämä varmasti tarkoitus. Puistattavaa. Jennin sm-koppalakkikin on siedettävämpi.

Vierailija
25/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaikkien keikalla ja jonottanut nimmaria tyttärille keikan jälkeen. Sanni kirjoitti nimmarin mutta näytti kyllästyneeltä eikä puhunut mitään, teki silti työnsä toisen osan eli huomioi faninsa. Jenni hymyili, kirjoitti nimmarien lisäksi pienen omistuskirjoituksen molemmille tytöille ja suostui heti yhteiskuvaan. Abreu juoksi äkkiä autoon ja "turvamiehet" töni ihmisiä pois tieltä. 

Ai niin, piti arvioida keikka-asuja. En arvioi, niillä ei ole merkitystä. Jennin ja Sannin keikalle menisin uudestaan mutta Annasta pysyn mahdollisimman kaukana perheeni kanssa.

Vierailija
26/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kaikkien keikalla ja jonottanut nimmaria tyttärille keikan jälkeen. Sanni kirjoitti nimmarin mutta näytti kyllästyneeltä eikä puhunut mitään, teki silti työnsä toisen osan eli huomioi faninsa. Jenni hymyili, kirjoitti nimmarien lisäksi pienen omistuskirjoituksen molemmille tytöille ja suostui heti yhteiskuvaan. Abreu juoksi äkkiä autoon ja "turvamiehet" töni ihmisiä pois tieltä. 

Ai niin, piti arvioida keikka-asuja. En arvioi, niillä ei ole merkitystä. Jennin ja Sannin keikalle menisin uudestaan mutta Annasta pysyn mahdollisimman kaukana perheeni kanssa.

Vähän tuon kaltaisia kokemuksia olen muualtakin kuullut.

Vierailija
27/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla on oikeus olla vielä kusilissu kun ikä sopii, mutta Abreu alkaa olla sellaiseksi jo liian vanha mutta ei itse sitä tajua. Jenni on näistä ainoa aikuinen ja pukeutuminen sekä käytös sen mukaista.

Vierailija
28/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannilla on oikeus olla vielä kusilissu kun ikä sopii, mutta Abreu alkaa olla sellaiseksi jo liian vanha mutta ei itse sitä tajua. Jenni on näistä ainoa aikuinen ja pukeutuminen sekä käytös sen mukaista.

Sannilla ja Annalla onkin kumppanit mutta Jenni on yksin. Nuori kiihkeä liha kiinnostaa enemmän kujin keski-ikäinen kotka.

Vierailija
29/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään hyvä, mutta ääni kamelinvarpaalle

Vierailija
30/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannilla ja Annalla onkin kumppanit mutta Jenni on yksin. Nuori kiihkeä liha kiinnostaa enemmän kujin keski-ikäinen kotka.

No ei ole Jenni yksin. Tänäänkin Instassa kuva kun oli veneilemässä Porvoossa uuden miehensä kanssa. MIes ei ole kuvassa koska Jenni ei häntä julkisuuteen tuo. 

Vierailija
31/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole Jenni yksin. Tänäänkin Instassa kuva kun oli veneilemässä Porvoossa uuden miehensä kanssa. MIes ei ole kuvassa koska Jenni ei häntä julkisuuteen tuo. 

Selfie se ei ole mutta kuvan on toki voinut ottaa joku naispuolinen kaverikin.

Vierailija
32/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koppalakki ei sovi muihin asusteisiin. 

Näistä kuvista aika hankala valita. 

Vierailija
33/33 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi koppalakki ei sovi muihin asusteisiin. 

Näistä kuvista aika hankala valita. 

Näihin kledjuihin koppalakki istuu.

https://www.instagram.com/p/BWpVa_FAYEK/?tagged=jennivartiainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä