Pahin kiusaajani sai kaiken
Työn, perheen, ym. Hienon elämän. Minulla ei ole kuin rikkinäinen mielenterveys. Ei ole mitään helvetin hienoa tuhkimotarinaa, jossa kiusatusta tuleekin joku mahtava menestyjä ja kiusaajista taparikollinen luuseri. Haluaisin välillä niin kovasti, että kyseinen paskaläjä saisi ansionsa mukaan. Oksettava ihmispaska.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoin kummankin kiusaajan parisuhteet. Siinä oli kostoa tarpeeksi. Nyt asun muualla. Enkä ole lähelläkään kumpaakaan.
Rikkomalla parisuhteen satutit siis täysin sivullista ihmistä myös (puolisoa). Ihmistä joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa. En ylpeilisi tuolla teolla.
Aina on sivullisia uhreja. Kyllä se, kun minua kiusattiin koski myös vanhempiin, jotka rakastivat minua. Ja entäpä ne muut luokallani, jotka eivät kiusanneet, mutta eivät halunneet olla minun kanssani. Se ihan julkinen häiriköinti ja väkivalta häiritsi heitäkin. Samaten kuin minä, hekin olisivat ansainneet opiskelurauhan.
Se kyseinen paskanjauhaja ei uskaltanut koskaan kiusata mutta levitti niin paljon toisille paskaa jatkuvasti että sanattomaksi vetää. Ei hän olisi henkisesti minua kyennyt kiusaamaan sillä oli itse heikompi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoin kummankin kiusaajan parisuhteet. Siinä oli kostoa tarpeeksi. Nyt asun muualla. Enkä ole lähelläkään kumpaakaan.
Rikkomalla parisuhteen satutit siis täysin sivullista ihmistä myös (puolisoa). Ihmistä joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa. En ylpeilisi tuolla teolla.
Aina on sivullisia uhreja. Kyllä se, kun minua kiusattiin koski myös vanhempiin, jotka rakastivat minua. Ja entäpä ne muut luokallani, jotka eivät kiusanneet, mutta eivät halunneet olla minun kanssani. Se ihan julkinen häiriköinti ja väkivalta häiritsi heitäkin. Samaten kuin minä, hekin olisivat ansainneet opiskelurauhan.
Varmasti kiusaaminen satutti myös vanhempiasi ja muita viattomia, mutta sekö on hyvä syy satuttaa muita? Itseänikin kiusattiin koko kouluaika, mutta en todellakaan sitä paskaa siirrä muille, varsinkaan sellaisille ihmisille jotka eivät sitä ole ansainneet.
Mielestäni vanhemmat ne ovat elämän pilanneet kuin itse kiusaajat. Missä perheen tuki? Missä vanhempien toiminta kiusaamisen estämiseksi sekä lapsen auttaminen esim. terapian avulla? Missä kasvatus vahvaksi ihmiseksi? Monia lapsia kiusataan mutta ei niin moni menetä omaa psyykkistä hyvinvointiaansa ettei pääsisi siitä aikuisiässä irti.
Omituista, mutta kahdella kiusaajallani oli sama etunimi ja he muistuttivat myös ulkoisesti hieman toisiaan vaikka olivat eri paikkakunnilta :O
Voivoi, sama ralli jatkuu vielä aikuisinakin mm työpaikoissa. Täällä ei passaisi olla herkkä vaan kovista kovin ja ottaa ja viedä. Sama naisten kanssa. Ketään ei hissukka kiinnosta vaan mies joka vie. Sitä saa puhua mitä vaan mutta ryhmäsä aina löytyy erilaisia energioita ja kilttejäkin joku ärsyttää ja alkaa seläntakana jauhaminen ym. Parempi ostaa pari koiraa vaan ja lötköttää ihan yksin niin tarvi haaskata energioitaan. prööt siinä teille.
Tiedättekö kuinka hyvältä tuntuu olla pöydän paremmalla puolella kun hyvään duuniin tulee haastatteluun entinen koulukiusaaja joka on kyllä hyvä hakija mutta ei kuitenkaan top5-tasoa. Sitä mielistelyn määrää ei ylitä mikään muu kuin se hermostuneisuuden määrä minkä ko tapaus yrittää kätkeä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin on kiusattu, mutta en vertaa elämääni kiusaajan kanssa.
Kannattaa lakata vertailu kokonaan ja keskity itseesi.
Hyvä asenne, ihailen . elämän lain mukaan, jokaiselle tulee se paha vastaan mitä itse on toisille tehnyt. niin se elämä vain menee. joskus menestyjät voi olla tosi tyhjiä sisältä, tai sitten tulee sellainen elämäntilanne, joka potkaisee niin syvältä että putoaa kuin höyhen lumeen.
mutta keskity ap omaan elämään ja tee siitä paras mahdollinen anna karman huolehtia lopuisat.
Mitään karmaa tms ei vaan ole olemassa, kulta pieni...
Kiusaajani, paska työpaikkakiusaajani on saanut kyllä perheen, mutta on eronnut myös. On ilkein ihminen kenet tiedän. On aikuinen, työpaikkakiusaaja. Pahin ihminen mitä tiedän. Toivon vain todella pahaa hänelle, mutta mitä, nämä paskat pärjää aina. Ei heillä ole tunteita, on siis aivan sama mitä tapahtuu, ei sairas sitä ymmärrä. Sitähän kiusaaminen on, sairautta.
Hyviä pointteja!