Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uusavutonta ostaa mansikka- ja vadelmarasioita?

Vierailija
31.07.2017 |

Kyllähän niitä saa itsekin poimittua jos vain viitsii. Mielestäni on kamalan uusavutonta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu ostettavaksi. Musta olisi uusavutonta jättää toimiva bisnes pyörittämättä puolin ja toisin.

Vierailija
2/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Omatkin penkit tulee poimittua, mutta ei niistä tuu niin paljoa mansikkaa, että siitä ois jotain iloa enää kesän jälkeen. Pakkaseen menevät marjatilalta ja omasta maasta syödään tuoreena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jokainen voi priorisoida oman ajankäyttönsä mieleisellään tavalla. Itse it-alan henkisesti raskasta työtä tekevänä kahden yksinhuoltajana priorisoin niin, että todellakin ostan mansikat ja vatut rasioissa lähimmän kauppakeskuksen aulan myyjiltä, enkä lähde mihinkään tiloille itse poimimaan... Rahasta ei ole pulaa, ajasta on.

Vierailija
4/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko osoitteesi niin tulen poimimaan. Tai no, en ole tulossa. Haluan tukea suomalaista työtä ostamalla kyseisetkin tuotteet jatkossakin. Työllistäähän juuri nämä alat paljon nuoriakin!

Vierailija
5/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomana kaupunkilaisena jonnekin mansikkatilalle ei tuosta vaan mennä poimimaan. Puutarhavadelma on parempilaatuista, puhumattakaan siitä miten ärsyttävää hommaa vadelmien poiminta on. En edes tietäisi mistä lähteä etsimään vadelmapaikkaa nykyisestä kaupungista.

Vierailija
6/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keksin kyllä aika monta uusavuttomampaakin asiaa kuin marjojen ostaminen.

Minä poimin itse osan marjoista, osan ostan valmiiksi poimittuna. Tilanteesta riippuen.

Vierailija
7/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Näin autottomana tulis aika kalliiksi ja vaikeaksikin lähteä itse keräilemään, lähimmälle mansikkamaalle on 15km bussimatka + 3km kävely pysäkiltä.

Vierailija
8/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa itsepoimia vadelmaa Vantaan lähettyviltä? Menen heti.

Vierailija
9/9 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostavat eri asiat. 

Minua kiinnostaa lukeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi