Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies, antoi turvallisemman autonsa käyttööni kun tulin raskaaksi :)

Vierailija
31.07.2017 |

Ollaan liikuttu perinteiseen tyyliin, mies pitempää työmatkaansa uudehkolla isolla autolla ja minä tässä kaupungissa "säästökännällä". Vauvauutisen jälkeen hän ilmoitti heti että nyt vaihdetaan avaimia ja sä kuljet turvallisella kalustolla. Hän vetelee moottoritietä pienellä kirpulla huolehtiakseen että mä ja vauva pysytään ehjinä :) Päätökseen varmaan vaikutti se että keväällä tässä lähellä raskaana oleva nainen ajoi pienen yariksen ihan ruttuun ja meinasi käydä tosi huonosti.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monen mies huoltaa ja korjaa autot itse eikä vie niitä huoltoon liikkeisiin eikä korjaamoihin pönöttämään pihaan odottamaan vuoroaan?

Itsellä on turvallinen olo kun on oma mekaanikko kotona jolta löytyy vikakoodinlukijasta varaosiin kaikki :)

Vierailija
42/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehtii lapsestaan, ihan kiva. Sulla ei vissiin niin oo väliä, muuten sulla olis myös turvallinen auto. Niitä saa käytettynä noin samalla hinnalla kuin surmanloukkuja.

Miehen tehtäväkö on jopa ostaa auto voimakkaalle, itsenäiselle, omillaan toimeen tulevalle ja emansipoituneelle suomalaisnaiselle? Vuonna 2017?

Ymmärrätkö mikä ero on "tehtävällä" ja sillä että haluaa tehdä jotain? Harmi jos sinun puolisosi ei ikinä ilahduta sinua mitenkään.. Surullisiin huonoihin suhteisiin olet päätynyt.

Monellekos miehelle sinä olet ostanut auton, ihan vaan halutaksesi tehdä jotain?

Naisilla on ihan samat edellytykset ostaa se oma autonsa ihan itse, Suomessa vuonna 2017.

Sinäkin olet käyttänyt rahasi mieluummin henkkamaukkarätteihin, meikkeihin ja tyttöjen iltoihin ja shampanjabrunsseihin?

Typistät naiset lapsen tasolle ajattelutavallasi.

Tottakai ostaisin auton miehelleni jos minulla olisi rahaa ja hänellä ei olisi ja hän tarvitsisi auton. Niin perhe katsos toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paistaa suomalainen positiivisuus kommenteissa :D

Vierailija
44/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, luojan kiitos en ole parisuhteessa tällaisten ihmisten kanssa. "minä en miehelle pullaa leivo, vaikka mies pullasta pitää, leipokoon itse pullansa vuonna 2017!! minä olen itsenäinen nainen minä en miestä ilahduta ikinä en, enkä hyväksy kukkia ainakaan mieheltä, sortoa!!"

Vierailija
45/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Miehelle jää aamuisin vaihtoehtona ajaa itse töihin joko moottoripyörällä tai farmarilla koska itse tykkään sedanista enemmän ja lähden tuntia aiemmin töihin. Mulla ei ole korttia ajaa moottoripyörällä. Ei meidän tarvi moisesta riidellä ollenkaan :)

Itselläni oma eka auto oli seat cordoba farkkupaku. Pakuksi rekattu ja muutettu farmari. Diesel. Tykkäsin miun ropposest. Hyvin sillä pärjäsi liikenteessä :)

Vierailija
46/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on miehiä jotka ottavat vaimon ja lapsen huomioon. Taitaa olla kateutta ilmassa kun noin negaa porukkaa kommentoi :(

Ja enemmän mä pelkään näitä mohammetteja tuol liikentees että koskas rysähtää scaania päälle ihan missä vaan. Niistä mie olen huolissani eniten. Ajan kysymys koska tapahtuu Suomessa vastaavaa.....

Vierailija
47/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monen mies huoltaa ja korjaa autot itse eikä vie niitä huoltoon liikkeisiin eikä korjaamoihin pönöttämään pihaan odottamaan vuoroaan?

Itsellä on turvallinen olo kun on oma mekaanikko kotona jolta löytyy vikakoodinlukijasta varaosiin kaikki :)

Ja itsehän itsenäinen nykynainen ei voi autoaan huoltaa vaan tarvitsee prinssin pelastamaan itsensä. Hymiöitä.

Vierailija
48/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas moni nainen huoltaa ja korjaa autonsa itse eikä vie korjaamon pihaan odottamaan vuoroaan tai odota miehen tekevän täkin.

Vierailija
49/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ketjussa ihmetyttää miten hysteerisesti jotkut pelkää autolla liikkumista, paitsi jos se sattuu olemaan panssarivaunu.

Vierailija
50/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itsehän itsenäinen nykynainen ei voi autoaan huoltaa vaan tarvitsee prinssin pelastamaan itsensä. Hymiöitä.

Tällä sinun lokiigallasi mitään ei saa toisen hyväksi tehdä minkä hän pystyy myös itse tekemään.

Vierailija
51/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ihquuu<3 kommenteilla ei olisi keskustelua syntynyt ja se taitaa olla kuintekin palstan tarkoitus, siis provoilu...

Vierailija
52/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä sinun lokiigallasi mitään ei saa toisen hyväksi tehdä minkä hän pystyy myös itse tekemään.

Mies saakin varmasti jalkojen hierontaa korjauksen päätteksi.

Vierailija
53/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin otan mieheltä yhteistä  aikaa, kuin tälläisiä tekoja ja työllistän sitä korjaamon väkeä. 

Vierailija
54/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on miehiä jotka ottavat vaimon ja lapsen huomioon. Taitaa olla kateutta ilmassa kun noin negaa porukkaa kommentoi :(

Ja enemmän mä pelkään näitä mohammetteja tuol liikentees että koskas rysähtää scaania päälle ihan missä vaan. Niistä mie olen huolissani eniten. Ajan kysymys koska tapahtuu Suomessa vastaavaa.....

Mistä tässä nyt sitten jälleen kerran ollaan kateellisia? Jalkojen levittämisestä miehelle ja sieltä lapsen ulos työntämisestä?

Vierailija
55/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvo on turvallinen auto 👌

Ja opetelkaa muuten maasturikuskit pysymään siellä omalla kaistalla ja liikenteessä on muitakin kun te 😉

Haaveissa olisi hankkia v8 Chevrolet chevy van tai sit caprice classic 😊

Volvo on turvallinen auto, ihan varmasti, mutta kyllä se koeajolla tuntuu pahalta miten se keski-ikäisyysfiilis iskee vasten kasvoja kuin märkä rätti, kun näkee volvon beigenharmaan olemuksen ja ne speksit miten kaikessa on menty turvallisuus edellä ja miten ne on autoja jotka sopivat kaikille, järkevällä kulutuksella, järkevillä ominaisuuksilla, järkevillä sitä ja järkevillä tätä. Jotenkin tuntuu että jos ostaisin volvon, olisi se kuin tunnustaisi että elämä oli nyt tässä, ohjelmassa on enää odotellua koska sitä heittää lusikan nurkkaan.

Aina kun koeajan Volvon liikkeessä, pitää sen jälkeen ajaa vielä joku Bmw, jotta ei jää paha maku suuhun reissusta.

Vierailija
56/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mitä rahanmenoa. En haluaisi. Mies kyllä osaa korjata, mutta se ei merkitse mitään koska nykyautojen korjaaminen on niin *piip*kallista kun pitää olla laitteet, tilat ja työkalut viimeisen päälle ja auto pitäisi saada nostettua ilmaan. Ei halpaa lystiä, parempaakin käyttöä rahalle on.Toista se oli vanhoina hyvinä aikoina. :)

Vierailija
57/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Finland...vaimo ja lapset ajelee vanhalla rämällä ja mies yksin kurvailee uudella, hienolla ja turvallisella autolla.

Vierailija
58/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volvo on turvallinen auto 👌

Ja opetelkaa muuten maasturikuskit pysymään siellä omalla kaistalla ja liikenteessä on muitakin kun te 😉

Haaveissa olisi hankkia v8 Chevrolet chevy van tai sit caprice classic 😊

Volvo on turvallinen auto, ihan varmasti, mutta kyllä se koeajolla tuntuu pahalta miten se keski-ikäisyysfiilis iskee vasten kasvoja kuin märkä rätti, kun näkee volvon beigenharmaan olemuksen ja ne speksit miten kaikessa on menty turvallisuus edellä ja miten ne on autoja jotka sopivat kaikille, järkevällä kulutuksella, järkevillä ominaisuuksilla, järkevillä sitä ja järkevillä tätä. Jotenkin tuntuu että jos ostaisin volvon, olisi se kuin tunnustaisi että elämä oli nyt tässä, ohjelmassa on enää odotellua koska sitä heittää lusikan nurkkaan.

Aina kun koeajan Volvon liikkeessä, pitää sen jälkeen ajaa vielä joku Bmw, jotta ei jää paha maku suuhun reissusta.

Miten ihmeessä Volvo ja järkevä kulutus mahtuu samaan lauseeseen? Erityisesti farkkuvolvo on niin raskas ja kömpelö auto ettei se tunnu liikkuvan mihinkään vaikka pellin alla olisi 2,5 litrainen bensakone, jolle kyllä polttoaine tuntuu kelpaavan mainiosti. 3 litran koneella alkaa jo kulkemaan mutta järkevyys on jäänyt jo kauas taa.

Kaupunkiajossa "järkevä volvo" helposti kuluttaa pitkälle toistakymmentä litraa sadalle ja parkkipaikkaa etsiessä ne on aina metrin liian lyhyitä. Ja tämän "järkevyyden" kruunaa se, että siellä V70:ssä istuu yksi ihminen kuljettajan paikalla ja käsilaukku viereisellä istuimella, mahtuisi vaikka Smartiin.

Vierailija
59/59 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa tuo toisen huomioon ottaminen. Aivan hirveää kun kaikki ollaan niin itsenäisii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän