Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton alkuraskaus

01.04.2006 |

Mietityttää tällanen asia kun mulla ei ole juurikaan mitään raskausoireita. Tosin aivan alussa ollaan 4+5. Kun odotin esikoista pahoinvointi alkoi jo ennen testiä ja jatkui aika rajuna ensimmäiset 5kk.

Onko muilla ollut oireetonta alkuraskautta tai missä vaiheessa ne oireilut alkoi? Tällä hetkellä olisin iloinen jopa pahoinvoinnista niin hassulta kun ehkä kuulostaakin. Olis jotenkin varmempi olo tästä raskaudesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Mulla on ollut 3 oireetonta raskautta (siis alussa) ainut mitä oli, oli väsymys ja kylmä. HUonovointisuus alkoi sitten lievänä siellä viikolla 6 kun istukka alkoi tehdä hommia keltarauhasen sijaan... Nautiskele helposta olostasi :)

tää on nyt 4 raskaus (2 lasta ennestään) ja taaskaan ei ole mitään oireita suuntaan tai toiseen... kyllä ne vielä tulee!!

Ilmis rv 4

Vierailija
2/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa nyt sitten tosiaan nauttia vaan tästä olotilasta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä valitin jokunen aika sitten sitä, ettei mulla ole mitään oireita. Olin silloin muistaakseni 5. viikolla. Olin vähän huolissani, kun olin hölmö mennyt lueskelemaan kaikenlaista netistä, minkä ansiosta mielikuvitukseni laukkasi hullun vauhtia. Ajattelin että raskaus on jotenkin " pielessä" kun mitään ei tunnu.

Minua kyllä lohdutettiin täällä, ettei mitään hätää, niinkin voi olla, itse asiassa aika monella.

Nyt on tilanne kodallani täysin toinen... Kuvottaa ihan hirvittävästi, varsinkin aamuisin ja päivisi, illalla yleensä hieman helpottaa. Syöminen ei auta, ei kyllä mikään muukaan. Taidan kaivata sitä oireetonta aikaa nyt... ;-) Tämä yökkiolo alkoi hiljalleen 6. viikon aikana, ja nyt kun oon 7. viikolla tuntuu menevän vain hullummaksi. Ihan kuin oisi jatkuva krapula ja matkapahoinvointi...

Vierailija
4/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ihan lievä kuvotus kun viikkoja oli 7+ ja siihen ne oireet sitten alkuraskaudessa jäikin... sitten kun kuvotus jäi pois ja vauvan liikkeitä ei vielä tuntunut, oli ihan sellainen olo ettei olis raskaana ollutkaan. Nauti vaan kun ei oo vaivoja, niitä kyllä ehtii tulla myöhemminkin ;) Onnea odotukseen!

pikku-milli & paco 36+1

Vierailija
5/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olen tässä jo ajatellut kaikki ikävät vaihtoehdot tietenkin ja mitä enemmän lukenut netissä juttuja niin sitä enemmän huolestunut.

Taidan lopettaa liian lukemisen. Alkaa mielikuvitus liikaa laukkaamaan ja tosiaan ei voi ollenkaan nauttia raskaudesta mitä on kauan yritetty:)

Vierailija
6/6 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea että jollakin muullakin on oireeton raskaus.. Kun välillä tuntuu, että olen joku outo lintu ystävieni joukossa, jossa jokaisella on jos jonkinlaista oiretta. Itse en ole koskaan kärsinyt kuin jokusen viikon väsymyksestä ja jonkin aikaa myös päänsärystä. Nyt tämän raskauden aikana ei ole ollut edes tuota päänsärkyä. Kyseessä on viides raskauteni (vkoja nyt 18), ja kaikki odotukset ovat siis olleet loppuun saakka ns. oireettomia ja erittäin helppoja. Joten kyllä tämäkin mahdollista on..

Toivotan sinulle antoisaa ja mahdollisimman helppoa odotusta! :)