Mikä on kauneinta, mitä vieras mies on sinulle sanonut?
Minulle henkäisi kerran tuntematon amerikkalainen mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä toinen jalka jonkun laatikon päällä.
Kommentit (80)
Eräs mies kysyi, olenko Merikukka? Saatuaan kieltävän vastauksen, sanoi "No kaunis kukka kuitenkin".
Uusi tuttavuus mies kehaisi viikko sitten illan edetessä seurueessa ääneen " Olet erittäin viehättävää seuraa, olen kiitollinen ja hämmentynytkin siitä, että olen saanut sinulta huomiota tänä iltana."
10/10
hämmennyin minäkin ja jäi kyllä mies mieleen!
Poikakaverini sanoi kerran, kun olin tällaytynyt, että näytin ihan joltain filmitähdeltä. :)
vuonna nakki ja kivi eräs suomalainen sanoittaja lähestyi pienessä tuiskeessa metroasemalla ja alkoi ylistää silmiäni! lupasi tehdä niistä vielä laulun sanat!
HUH HUH :D
kun suomalainen mies saa sanaisen arkkunsa lopulta auki ja puhuu sydämestään ,sieltä tulee niin kauniita asioita että itku tulee! puhuisivatpa enemmän, muutenkin!
Tämä ketju on omistettu Teille Hyvät Miehet! <3
"Sä oot jotenkin omalaatuinen." Kiitti vaan.
kävelin yksin, ja poikaporukka käveli minua vastaan ja ohi mentyään eräs heistä henkäisi "ei huono"
:D
noin tunnin tuttu uusi mies seurueessa laski kätensä polvelleni ja sanoi pehmeästi "noh kulta, mitäs mielessä, kyllä se siitä"
mitä voin sanoa, joskus suora lähestyminen toimii!
Lähdetkö Finlandia- taloon konserttiin kanssani?
vieläkin harmittaa, etten lähtenyt!
Olin kaupassa,vastaani tuli kaksi humalaista. Toinen kailotti kovaan ääneen kaverilleen "katso miten kaunis nainen!"
Sellainen todella ujo, ikäiseni amerikkalainen poika oli bändikaveriensa kanssa lounaalla kesätyöpaikassani. Kun he olivat maksaneet ja jo lähdössä, tämä poika empi ovella ja tuli sitten takaisin ja sanoi:
"I just wanted to say that you're beautiful"
Jäi kyllä mieleen, ja on jäänyt yhdeksi harvoista kehuista mitä olen koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jälleen lehmämäinen aloitus.
Sikamainenko pitäisi sitten olla? :)
ap
Joku random kundi pysäytti keskustassa keskellä päivää "hei pakko sanoo et sä näytät tosi upeelta".
Monta kertaa kehuttu kauniiksi, myös vaatteitani on kehuttu tuntemattomien miesten toimesta. :) käytän hameita ja mekkoja aina.
Viime kesänä eräs itseäni vanhempi mies sanoi junapysäkillä "vitsi sä oot kaunis, oot oikeesti joku miss maailma" tämä jäi mieleen :)
Pari vuotta sitten ulkomaalaistaustainen mies kehui tyyliäni, sormuksia ja korvakoruja myöten. Se oli ilahduttavaa.
Ehkä kuitenkin vielä lämmittävämpiä ovat olleet kehut taidoistani, esim. olen ollut jamittelemassa soittajien kanssa eräässä avoimessa paikassa ja saanut tuntemattomilta miehiltä mukavaa palautetta soittotaidoistani, siitä on erityisen hyvä mieli jäänyt. :)
Eräs kaupan kassamyyjä sanoi "näytät ihan Liv Tylerilta" :D
Joskus vuosia sitten olin ystävieni kanssa jossain tapahtumassa ja vastaan tuli pari nuorta miestä. Toinen pysähtyi jo kauas minut nähdessään, tuli luokseni, otti käteni ja suuteli hellästi kämmenselkää ja sanoi että "olet kaunis." Ja lähti pois, en nähnyt häntä enää.
Että silmissäni on sitä jotain :)