Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kauneinta, mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon amerikkalainen mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä toinen jalka jonkun laatikon päällä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silmissäni on sitä jotain :)

Vierailija
2/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies kysyi, olenko Merikukka? Saatuaan kieltävän vastauksen, sanoi "No kaunis kukka kuitenkin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus mies kehaisi viikko sitten illan edetessä seurueessa ääneen " Olet erittäin viehättävää seuraa, olen kiitollinen ja hämmentynytkin siitä, että olen saanut sinulta huomiota tänä iltana."

10/10

hämmennyin minäkin ja jäi kyllä mies mieleen!

Vierailija
4/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini sanoi kerran, kun olin tällaytynyt, että näytin ihan joltain filmitähdeltä. :)

Vierailija
5/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna nakki ja kivi eräs suomalainen sanoittaja lähestyi pienessä tuiskeessa metroasemalla ja alkoi ylistää silmiäni! lupasi tehdä niistä vielä laulun sanat!

HUH HUH :D

Vierailija
6/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana hymy. Pidä toi.

Vierailija
7/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jälleen lehmämäinen aloitus.

Vierailija
8/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomalainen mies saa sanaisen arkkunsa lopulta auki ja puhuu sydämestään ,sieltä  tulee niin kauniita asioita että itku tulee! puhuisivatpa enemmän, muutenkin!

Tämä ketju on omistettu Teille Hyvät Miehet! <3

Vierailija
9/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot jotenkin omalaatuinen." Kiitti vaan.

Vierailija
10/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin yksin, ja poikaporukka käveli minua vastaan ja ohi mentyään eräs heistä henkäisi "ei huono"

:D

Vierailija
11/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tunnin tuttu uusi mies seurueessa laski kätensä polvelleni ja sanoi pehmeästi "noh kulta, mitäs mielessä, kyllä se siitä"

mitä voin sanoa, joskus suora lähestyminen toimii!

Vierailija
12/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö Finlandia- taloon konserttiin kanssani?

vieläkin harmittaa, etten lähtenyt!

Vierailija
13/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pierutkin tuoksuu.

Vierailija
14/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa,vastaani tuli kaksi humalaista. Toinen kailotti kovaan ääneen kaverilleen "katso miten kaunis nainen!"

Vierailija
15/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen todella ujo, ikäiseni amerikkalainen poika oli bändikaveriensa kanssa lounaalla kesätyöpaikassani. Kun he olivat maksaneet ja jo lähdössä, tämä poika empi ovella ja tuli sitten takaisin ja sanoi:

"I just wanted to say that you're beautiful"

Jäi kyllä mieleen, ja on jäänyt yhdeksi harvoista kehuista mitä olen koskaan saanut. 

Vierailija
16/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jälleen lehmämäinen aloitus.

Sikamainenko pitäisi sitten olla? :)

ap

Vierailija
17/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku random kundi pysäytti keskustassa keskellä päivää "hei pakko sanoo et sä näytät tosi upeelta".

Vierailija
18/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa kehuttu kauniiksi, myös vaatteitani on kehuttu tuntemattomien miesten toimesta. :) käytän hameita ja mekkoja aina.

Viime kesänä eräs itseäni vanhempi mies sanoi junapysäkillä "vitsi sä oot kaunis, oot oikeesti joku miss maailma" tämä jäi mieleen :)

Pari vuotta sitten ulkomaalaistaustainen mies kehui tyyliäni, sormuksia ja korvakoruja myöten. Se oli ilahduttavaa.

Ehkä kuitenkin vielä lämmittävämpiä ovat olleet kehut taidoistani, esim. olen ollut jamittelemassa soittajien kanssa eräässä avoimessa paikassa ja saanut tuntemattomilta miehiltä mukavaa palautetta soittotaidoistani, siitä on erityisen hyvä mieli jäänyt. :)

Vierailija
19/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaupan kassamyyjä sanoi "näytät ihan Liv Tylerilta" :D

Vierailija
20/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olin ystävieni kanssa jossain tapahtumassa ja vastaan tuli pari nuorta miestä. Toinen pysähtyi jo kauas minut nähdessään, tuli luokseni, otti käteni ja suuteli hellästi kämmenselkää ja sanoi että "olet kaunis." Ja lähti pois, en nähnyt häntä enää.