Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kauneinta, mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon amerikkalainen mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä toinen jalka jonkun laatikon päällä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on maailman kaunein hymy.

Toinen sanoi, et jos olis nuorempi ja et oltais kummatkin vapaita, niin olis kosinut mua jo.

Ihan kaveripohjalla olin kummankin kanssa. Otin ne suurena kohteliaisuutena, koska kummatkin sanottiin aidosti. Yllätyin toki molemmista, koska en ajatellut kyseisiä henkilöitä sillä tavalla.

Vierailija
42/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa junamatkalla tulossa eräistä juhlista (tietty ei ehditty vaihtaa vaatteita ennen kotiinlähtöä), kun mieheni puolitosissaan kysyi lipuntarkastajalta (miespuolinen), että saisiko lipuista hiukan alennusta, johon herra tarkastaja totesi, että "melkein voisin antaakkin kun on sulla noin kaunis ja viehättävä seuralainenkin mukanas, mutta en ikävä kyllä voi sellaista luvata." ja nyökkäsi minua kohti. Punastuin ja hymyilin. Siitä tuli hyvä mieli. Oli kohtelias lipputarkastaja muutenkin, ja toivotti vielä lopuksi oikein mukavaa matkaa. :)

Itse en pidä itseäni todellakaan kauniina, vaikka mieskin jaksaa aina kehua ulkonäköäni (jopa silloin kun en ole upeimmillani). Kauneus on kait katsojan silmässä :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen todella ujo, ikäiseni amerikkalainen poika oli bändikaveriensa kanssa lounaalla kesätyöpaikassani. Kun he olivat maksaneet ja jo lähdössä, tämä poika empi ovella ja tuli sitten takaisin ja sanoi:

"I just wanted to say that you're beautiful"

Jäi kyllä mieleen, ja on jäänyt yhdeksi harvoista kehuista mitä olen koskaan saanut. 

Aaaw, :) ihana

Vierailija
44/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on täydellinen perse - joku mies kaupassa.

Ootsä joku malli vai? - nuorimies bussipysäkillä.

Sulla on ihanat hiukset -mies ratikassa.

Tajuatko, kuinka söpö olet? -mies baarissa.

Ehkä säälittävää, mutta kyllä nämä ovat mieltä lämmittäneet, koska olen myös saanut negatiivisia kommentteja. Ehkä olen ns. rumankaunis...

Vierailija
45/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vieraalta vaan tuttavamieheltä kun kehuin hänen suomen kielen taitoaan, "you're amazing!"

Vierailija
46/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on sulla muodot Venuksen daa dirlandirlandaa ja lantees keinuu kävellen ...." mies opiskelukaveri lauleli takapenkiltäni vuonna öö 99

Vierailija
47/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saunotaanko yhdessä?"

alakerran täysin alkoholisoitunut mies, kun menin saunvuorolleni ja hän tuli vastaan. okei, oli aika ällö tilanne

48/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aika vasta alettu seurustella nykyisen miesystäväni kanssa ja mentiin paikalliseen parille oluelle. Siellä sitten oli muutama miehen baarituttava ja mentiin heidän pöytäänsä istumaan. Mies esitteli mut porukalle ja yksi meitä vähän vanhempi mies kääntyi kättelemään, että:"Tässäkö se X:n uusi nainen nyt on? Ja nätti on kuin metsämarja!"

Minusta aika söpö kohteliaisuus.:)

Vierailija
49/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te ressukat olette helppoja, intona joidenkin laitapuolen kulkijoidenkin mölinöistä.

Nii, se on kato niin harvinaista että mitään myönteistä sanotaan.

Vierailija
50/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini sanoi kerran, kun olin tällaytynyt, että näytin ihan joltain filmitähdeltä. :)

Oi ihanasti sanottu :)

Exäni sanoi myös samaan tyyliin, että hänen mielestäni näytin Täydellisten Naisten Gabriellalta.. ei paha! Siitä tuli hyvä mieli 😁

Vierailija
51/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oho, onpa nätti naama!"

Tän tokaisi eräs humalainen setämies mulle joskus kun olin teininä baarissa yhden kaverin kanssa. Tyyppi alun perin huomasi kauniin ja kovaäänisen kaverini, lähestyi meitä selkäni takaa ja kun käännyin katsomaan, sanoi tuon jotenkin niin vilpittömän yllättyneesti, että on jopa jäänyt mieleen.

Vierailija
52/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lemppariani jotka lämmittivät mieltä rankan päivän aikana, molemmat tapahtuneet kaupassa ruokaostoksilla: "Tuosta jos nainen vielä kaunistuu, niin se on pilalla" ja "Olet niin kaunis että että oli ihan pakko tulla sanomaan se sulle".  Suomalaisilta, n. 30-35v miehiltä kommentit.

Vierailija
53/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmästä tuli hyvä mieli ja hymyilytti kauan, kun ohitin lenkkeillessäni kaksi puiston penkillä örissyttä laitapuolen kulkijaa. He saivat kuin saivatkin kohdistettua katseensa minuun ja toinen sanoi toiselle: " kato jumalauta, miten kaunis nainen!". Olen ollut pari vuotta sinkku, enkä käy juuri muualla kuin töissä ja kaupassa, joten tuo oli kauneinta pitkän aikaan.

Vierailija
54/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös kävi niin, että pari hobitin näköistä laitapuolen kulkijaa käveli ohi, ja toinen heistä osoitti minua sormellaan ja sanoi toiselle "tuo on niin kaunis, että voiko tuollaista edes olla olemassakaan?" Kaikista kuulemiset kehuista tuo saa jostain syystä hymyn huulille.

Vierailija
55/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ei uskois kukaan joka mut tuntee, mutta exäni näki mut JLona. mutta joo ohis..meillä meni sitten poikki lopulta kun hän olikin kovin ihastunut Laura Närheen. :(

Vierailija
56/80 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sa oot niin TYTTO (sorry kirjaimia puuttuu). Oon yli 40-v. ja mies sano tan siksi kun olin niin innostunut yhdesta asiasta. Oli mun ihastus ja sanoo tan kehuna ja hellasti.

Vierailija
57/80 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanha pappa kysyi että asunko yksin. "Eeen vaan miehen(i) kanssa." vastasin. "Niin noh, ei taida tuon näköinen nainen kauaa sinkkuna pysyäkkään" Totesi pappa iloisesti.

Vierailija
58/80 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kamapäissään kehui silmälasejani filosofisiksi. Muuten tuntemattomat miehet ovatkin vain haukkuneet, mikä ei yllätä kun olen ruma.

Vierailija
59/80 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin vasta mieheen ja hän kertoi että mummonsa oli neuvonut ottamaan kaunis silmäisen naisen vaimoksi, koska silmät ei vanhene.

"Sinun silmiä voisin kyllä katsella elämän loppuun asti"

Vierailija
60/80 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntematon eikä tuttukaan mies ei ole koskaan sanonut mitään kaunista.