Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kauneinta, mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon amerikkalainen mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä toinen jalka jonkun laatikon päällä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet ihana" 

Vierailija
22/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassajonossa. Putosi vahingossa lasinen hillopurkki ja säpäleiksihän se meni. Aloin siivoamaan isompia lasinsirpaleita ja pyysin kassalta paperia ja pientä pussia johon voin hillolasisörsselin laittaa.

Takana oleva mies tuumas, että älä nyt niitä itse paljain käsin siivoa, ettet satuta itseäsi, jätä siihen vaan, niin henkilökunta siivoaa.

Musta se oli jotenkin herttasesti sanottu, piti musta tuntemattomasta huolta. <3

Toinen juttu: Yhden kaverin naapuri komia mies. Varattu. Siinä kaverin pihalla porukassa juteltiin jonkin aikaa tää pälyili toisinaan mua jotenkin mietteliäästi ja tuumas: "sulla on kauneimmat silmät mitä olen ikinä nähnyt".

Täysin puhdas kohteliaisuus ilman taka-ajatuksia. Tyttöystävänsäkin oli siinä. Tuli hyvä mieli ja kiitin ja sitten ne muutkin rupes ihmettelemään mun silmiä. Se oli sitten kiusallista, että piti lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla 25 v sitten olimme menneet samana päivänä naimisiin, päivä oli ollut ihana, mutta olihan sitä illalla väsynyt. Alkuyöstä n.klo 22-23 olimme jatkopaikassa hotellilla, lähdin ystävieni kanssa hetkeksi vilvoittelemaan hotellin ulko-ovelle kuumasta juhlapaikasta ja pyysin sen jälkeen itselleni jäävettä aulabaarista. Istahdin siinä hääpuvussani rennosti nojatuoliin ja naurahdin jollekin mitä ystäväni sanoi, kun baaritiskille käveli kaksi keski-ikäistä miestä ja toinen kumartui sanomaan jotain toiselle. Ystäväni oli heidän vieressään ja kuuli kun mies oli todennut: "Siinä on kyllä kaunein morsian, mitä olen ikinä nähnyt!!".

Siinä vaiheessa kun aloin olla melko puhki se tuntui todella kivalta!

Vierailija
24/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sun miehesi on voinut jättää sut!!"

Tuntuipa hyvältä kuulla tuo raskaan eron jälkeen :)

Vierailija
25/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa ja hyllytin, kun miespuoleinen asiakas selkäni takana pyysi apua. Kun käännyin häneen päin, häneltä pääsi suusta täysin aito ja yllättynyt WOU ja pienen sekunnin tuijotti minua suu auki kunnes tajusi kerätä itsensä ja punastuen kysyi mistä tuotteet x ja y löytyisi. Lähti sitten seuraavaan hyllyväliin ja kuulin kuinka sanoi siellä kaverilleen minun olleen todella kaunis. Siitä tuli hyvä mieli.

Vierailija
26/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin montaa tule kyllä mieleen, enemmän tuntemattomat naiset ja lapset ovat sanoneet mulle kauniita asioita.. Ja iskumielessä sanotut kehut ei ole mun mielestä kovin aitoja. Yksi mies sanoi joskus niin vilpittömästi "Oot jotenkin tosi ihana" ja toinen "Sua on kiva katsella", ne jäi kivasti mieleen.

Vierailija
27/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on kaunis outie-pillu.

Vierailija
28/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin vaimoni  kanssa. vastaan tuli laitapuolen kulkija. Kysyi oletko ajatellut laittaa vaimosi kiertoon, Kun laitat kerro minulle.

Vierailija
29/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä sanoi, että tuollainen luonne naisella on kiva mitä sulla on. Kaverin mielestä isänsä oli muhun ihastunut. Oltiin alaikäisiä.

Vierailija
30/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan minulle mutta olimme Tuskassa ja kuuntelimme mieheni kanssa bändiä. Humalainen mies hoiperteli ohi, palasi takaisin ja alkoi katselemaan meitä ja sanoi miehelleni että hänellä on helvetin hyvännäköinen muija xD Mieheni oli vaan että joo'o..

Vierailija
31/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jälleen lehmämäinen aloitus.

Minkä aloitteen teit, kun sinulle noin sanottiin? Miksi pidit tuota lausetta kauniina?

Vierailija
32/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäsi ovat kuin lammet, joiden pohjalla on mutaa.

Vierailija
33/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten kun istuin baarissa yksin kavereideni ollessa tanssimassa, tuli nuori mies sanomaan "sä näytät kauniilta". Kerkesin hämmentyneenä kiittää ja hän poistui samantien paikalta, eli ei ollut iskuyritys, kunhan tuli kertomaan. Sai hetkeksi hymyn huulille.

Vierailija
34/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ressukat olette helppoja, intona joidenkin laitapuolen kulkijoidenkin mölinöistä.

Vierailija
35/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuntematon mies käveli eteeni ja jäi tuijottamaan minua haltioituneena, eikä saanut sanaa suustaan. Hetken odoteltuani kysyin ystävällisesti, että oliko hänellä jotain asiaa, niin hän totesi: "Sä oot ihan liian kaunis" ja poistui paikalta.

Toinen kerta oli kun baarissa sattumalta samassa pöydässä istunut mies sanoi minulle: "Jos te joskus eroatte miehesi kanssa, niin soita mulle." Hetken päästä jatkoi hieman surullisen näköisenä: "Paitsi että te kyllä näytätte siltä että ette ikinä eroa."

Vierailija
36/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin isä sanoi, että tuollainen luonne naisella on kiva mitä sulla on. Kaverin mielestä isänsä oli muhun ihastunut. Oltiin alaikäisiä.

Nussitte ko?

Vasta sitten kun täytin 16 ja se oli luvallista :) Kaverin isä vei neitsyyteni ja seurustelimmekin muutaman kuukauden. Juttu päättyi kun kaverin äiti ja miehen vaimo sai tietää :( Nykyiseni on minua 27 vuotta vanhempi. Odotan lasta hänelle.

Vierailija
37/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitte ko?

Vasta sitten kun täytin 16 ja se oli luvallista :) Kaverin isä vei neitsyyteni ja seurustelimmekin muutaman kuukauden. Juttu päättyi kun kaverin äiti ja miehen vaimo sai tietää :( Nykyiseni on minua 27 vuotta vanhempi. Odotan lasta hänelle.

Kaunista.

Vierailija
38/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella juna-asemalla tuli utelias mies kysymään miksi minulla oli siniset hiukset. Kertoi lukeneensa jonkun runon sinihiuksisesta tytöstä ja sanoi että näytän mysteeriseltä, siltä että minulla on tarinaa taustallani. Kiva vaihteeksi että joku lähestyy, ei huutelu- tai ahdistelumielessä, vaan aidosti kiinnostuneena. Taiteilijana arvostan syvällisiä keskusteluja enemmän kuin small talkia.

Vierailija
39/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin ovella portsari kysyi olenko joku malli. Sanoin, että en ole ja hän vastasi, että ihme :) Päästi myös ilmaiseksi sisään.

Vierailija
40/80 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on sielukkaat silmät"

Yleensä en välitä ulkonäkökehuista kun joka mies lepertelee kelle tahansa ok näköselle naiselle niitä perinteisiä, mutta tämä lämmitti sydäntä.

Yks kiva oli myös kun olin silloisen deitin luona ja hänen kaverinsa oli käymässä. Tämä kaveri totes "pidä tästä naisesta huoli, tai minä pidän!"