Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kauneinta, mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon amerikkalainen mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä toinen jalka jonkun laatikon päällä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin joskus töissä kaupassa. Miesasiakas sanoi kesken asioinnin, että "sulla on nätti nenä".

- Olin jostain asiasta surullinen ja istuin metrossa tippa linssissä. Miesmatkustaja tuli kysymään, että "miksi noin kaunis nainen on noin surullisen näköinen?". Tuli heti vähän parempi mieli.

- Kävelin ulkona ja joku hare krishna tms. -tyyppi tuli tyrkyttämään jotain tuotteitaan. En ollut kiinnostunut, mutta mies kuitenkin kommentoi, että "olet ehdottamasti tyylikkäinen nainen, jonka olen nähnyt".

Vierailija
62/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tuli kiva fiilis!

Mua sanottiin teininä barbien näköiseksi. Se oli ihme. Pidin itseäni tosi rumana tuolloin. Luokallani olevat pojat etenkin olivat tympeitä minulle.

Kerran tuli päihtynyt mies vastaan ja tokaisi: "Oletpa kaunis". Olin lapsieni kanssa liikkeellä ja poikani muistaa tuon vieläkin.

Teininä oli yllättävän kovakin suksee. Nyt nelikymppisenä on täysi rauha. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot paras -ja ammattini tähän-". Tässä täytyy tietää, että takana henkisesti todella rankka puoli vuotta, jonka jälkeen ystävällinen kommentti n 20 vuotta nuoremman miehen suusta, pyyhki sen puoli vuotta pois. Emme olleet aiemmin kuin muutaman sanan vaihtaneet, emmekä tulisi näkemään todennäköisesti enää koskaan. Kaunis kiitos <3

Vierailija
64/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uudessa kesämekossa tyttäreni kanssa pihalla ja viereisen aidan takana kaksi pikku poikaa tuijotti vaan pitkään, kunnes toinen totesi : " tolla tytöllä on niin kaunis äiti".  Tuli hyvä mieli suloisista sanoista!

Vierailija
65/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kun pelastit tyttäremme hengen." 

Vierailija
66/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan mies koskaan sanonut mitään kaunista :( N28

Vierailija
67/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella seksikäs sekä kaunis ja minulla on kiva nimi:)

Vierailija
68/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vanhainkodissa hoitajana ja kävelin kohti kansliaa kun skarppi reino totesi " siinä menee oikea maailmannainen, mennääkö naimisiin" ei tullut häitä mutta hyvä ja iloinen mieli tuli. kaikkea hyvää rakas reino!

Vierailija
69/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea sanoa ääneen, mutta olen kuullut elämäni aikana niin paljon ulkonäköön liittyviä kohteliaisuuksia, että en oikein osaa ottaa niitä tosissani tai pitää kauhean merkityksellisinä/vilpittöminä. Varmaan useimpiin liittyy yritys päästä lähempään kontaktiin tms. Ja oikeastaan kaikki ovat jääneet pelkiksi yrityksiksi, koska suhteeni eivät ole koskaan alkaneet ulkonäköön liittyvistä kohteliaisuuksista tms satunnaisista kohtaamisista vaan esim. työkaveruudesta. 

Muutama juttu on kuitenkin jäänyt mieleen. 

"Tuolla hymyllä voit pyytää minulta ihan mitä tahansa, koska vaan ja saada kaiken anteeksi."

"Olet samaan aikaan kiltin ja tuhman näköinen, mielenkiintoista."

Ja kerran eräs mies (poika?) lankesi polvilleen keskellä tanssilattiaa ja alkoi laulamaan Rauli Baddingin "Paratiisia". Se oli tosi kornia tietysti, mutta jäi kyllä mieleen. 

Vierailija
70/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologilla: "sinulla on täydellinen synnyttäjän lantio"

totta! lause synnyttää vieläkin ajatuksia minussa

Vierailija
71/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot kyllä ku syntynyt tähän hommaan!"

"Mistä toi sun reippaus oikeen kumpuaa?"

"Sä ansaitsisit palkankorotuksen."

Nämä kaikki tullut asiakkailtani.

Vierailija
72/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee se ajatus että naiset ei saa kehuja kuin kännisiltä, narkeilta, muuten vaan sekopäiltä tai höperöiltä vanhuksilta :D

Vierailija
73/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut. mutta komea lääkäri kirjoitti ensihoidon epikriisiin, GCS 15, orientoituu aikaan, paikkaan ja itseensä.

Vierailija
74/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää lukea näitä. Kukaan mies ei ole koskaan sanonut minusta mitään hyvää. Ei edes oma isä.

Vierailija
75/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kukaan mies koskaan sanonut mitään kaunista :( N28

Niitä on tulossa sitten sitäkin enemmän, pysy vahvana.

Vierailija
76/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää lukea näitä. Kukaan mies ei ole koskaan sanonut minusta mitään hyvää. Ei edes oma isä.

se loukkaa sinua kun oma isä ei osaa sanoa, siitä varmaan on kyse. varmasti isälläsi on hyvin kauniita ajatuksia rakkaasta tyttärestään,mä uskon niin. onhan hän tuonut maailmaan noin ihanan ihmisen kuin SINÄ! haleja sisko!

Vierailija
77/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tulee se ajatus että naiset ei saa kehuja kuin kännisiltä, narkeilta, muuten vaan sekopäiltä tai höperöiltä vanhuksilta :D

mun mielestä positiivisinta ja ehdottomasti tärkeinta on kuitenkin se, että sulle tulee ylipäätään ajatuksia! :)

Vierailija
78/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitus kysyy että mitä vieras mies on sanonut, niin miehenä voin sanoa kahdesta tapauksesta:

Miesten vessassa vuonna keppi ja kivi: "Mistä kiekkoringistä sä oot karannut?"

Ja yksi homomies yritti joskus iskeä, ja jälkeen päin oli kuvaillut meikeläistä: "Ai, se kävelevä seinä".

Pari iäkkäämpää naista on kutsunut Tarzaniksi, jälkimmäinen kun kesällä kaivoin vain shortseissa lapiolla savimaata. Tämä meni siis jo off topic.

Vierailija
79/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartsan? kirjoitti:

Kun aloitus kysyy että mitä vieras mies on sanonut, niin miehenä voin sanoa kahdesta tapauksesta:

Miesten vessassa vuonna keppi ja kivi: "Mistä kiekkoringistä sä oot karannut?"

Ja yksi homomies yritti joskus iskeä, ja jälkeen päin oli kuvaillut meikeläistä: "Ai, se kävelevä seinä".

Pari iäkkäämpää naista on kutsunut Tarzaniksi, jälkimmäinen kun kesällä kaivoin vain shortseissa lapiolla savimaata. Tämä meni siis jo off topic.

Kiitos! kiinnostaa myös miesten kehut toisilleen!

on topic Tarzan!!!!! 

Vierailija
80/80 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten tuntematon mies pysäytti minut aamulla kadulla ja sanoi "anteeksi että häiritsen, mutta on aivan pakko sanoa, että sä oot todella kaunis". Jatkoi sitten matkaansa enkä saanut hämmennykseltäni mumistua muuta kuin "kiitos". Tuo kommentti lämmittää edelleen, kunpa vaan tuo mies tietäisi miten suuri vaikutus sillä oli!

Tämä nyt jollain lailla ärsyttikin, mutta näin jälkeenpäin hymyilyttää. Tapahtui muuten myöskin viime kesänä (taisin olla silloin parhaimmillani :D). Joku mies käveli hissukseen vastaan, puhuen samalla puhelimessa. Pysähtyi hetkeksi kohdalleni ja katsoi minua, jonka jälkeen käveli ohi ja kuulin hänen sanovan puhelimeen "sori, että olin hetken hiljaa, näin just täydelliset tissit". Tissit eivät suinkaan olleet esillä tai tyrkyllä, kesämekossa olin. Jälkeenpäin olen iloinnut siitä, että jonkun mielestä, edes jossain asussa ja sopivilla rintsikoilla, nämä kahden imetyksen kokeneet riipparit olisivat jonkun mielestä täydelliset tissit.