Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-mies kysyi muista miehistäni?

Vierailija
30.07.2017 |

Kumpikin sanoi jo keskusteluissa, ettei etsi mitään vakavaa sitoumusta.
Tekstasimme seksistä, ja mies kysyi onko minulla muita "leikkikavereita".
Treffeillä mies kysyi eksästäni, monenko kanssa kirjoittelen Tinderissä ja montako olen tavannut.
Minä olin niin epävakavissani liikkeellä, etten halunnut tietää samoja hänestä.
Mutta mitä nuo kyselyt tarkoittavat??

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, fuckbuddya haluaisin, koska en jaksa tutustua aina uusiin miehiin. Pelkään liikaa, joten en luota täysin satunnaisiin. Nyt uskaltaisin paremmin tokalla kerralla ja seksitaidotkin paranisi ;)

Vierailija
42/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin itsekin. Vastauksesta tinderdeitin kanssa voi päättella joko 

a) valehtelee (jos ei muita kumppaneita)

tai

b) puhuu totta ja on tarpeeksi avomielinen laadukkaaseen seksisuhteeseen, jossa ei tarvitse pelätä suhderiippakiveä ja jossa kommunikaatio toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä verran kerrotte ja missä vaiheessa?

Minua nolottaa lähinnä kumppanien vähyys!!! Listasin jo aiemmin tässä ketjussa kaikki. Nolottaa, että tänä vuonna eron jälkeen oli yksi kumppani. Pelkään, että Buddy haluaa jonkun kokeneemman.

Vierailija
44/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ihmettelisin, jos joku ei voisi vastata kysymyksiin..

Vierailija
45/67 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, fuckbuddya haluaisin, koska en jaksa tutustua aina uusiin miehiin. Pelkään liikaa, joten en luota täysin satunnaisiin. Nyt uskaltaisin paremmin tokalla kerralla ja seksitaidotkin paranisi ;)

No, ehkä mieskään ei luota täysin satunnaisiin ja juuri siksi kysyi näitä asioita. Halusi siis vain kartoittaa, mitä sinulla on mielessä. Miksi ihmeessä koit omituiseksi kysymyksen, onko sinulla tällä hetkellä muita hoitoja? 

Vierailija
46/67 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin sanoi jo keskusteluissa, ettei etsi mitään vakavaa sitoumusta.

Tekstasimme seksistä, ja mies kysyi onko minulla muita "leikkikavereita".

Treffeillä mies kysyi eksästäni, monenko kanssa kirjoittelen Tinderissä ja montako olen tavannut.

Minä olin niin epävakavissani liikkeellä, etten halunnut tietää samoja hänestä.

Mutta mitä nuo kyselyt tarkoittavat??

Että hän halusi tietää sinusta jotain ennen kuin ryhtyy säätämään?

Vierailija
47/67 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis.

Vierailija
48/67 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tietää, kuka on isä

Vierailija
49/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
50/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää tauteja. Tämä olisi ainakin minulla syynä ja siksi en ikinä olisi naisen kanssa, jolla on muitakin miehiä yhtäaikaa. 

Vierailija
51/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää tauteja. Tämä olisi ainakin minulla syynä ja siksi en ikinä olisi naisen kanssa, jolla on muitakin miehiä yhtäaikaa. 

Mutta mistä tiedät varmasti?

Ja tarkoittaako tämä muka, ettei miehellä ole muita??

Vierailija
52/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos etsinnässä on ei vakavaa seksiseuraa, ilman sitoumuksia, niin mistä sitä tietää onko toisella muita säätöjä tai yhden illan panoja, vai ei? Mä luokittelen sen jo eräänlaiseksi suhteeksi jos sitoudutaan olemaan vain yhden kanssa.  Suhteitakin on niin monenlaisia... joku haluaa nähdä harvemmin, joku useammin, toinen muuttaa samankaton alle ja mennä naimisiin... Mutta ihan yhtälailla voi olla vakava suhde sellainenkin, jossa asutaan omia koteja, eletään omaa elämää, mutta kumpikin haluaa olla vain toisen kanssa, ei muita säätöjä siinä rinnalla... Viestitellään ja soitellaan.

Vierailija
53/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei viesteile oma-aloitteisesti ? Haluaa kyllä tavata (panna), muttei paljon viesteile muuten. Vastaa kyllä minulle.

Vierailija
54/67 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ala suhteeseen jotta voit jättää sen sian.

Vierailija
55/67 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jo juoksisin. Jos sun pitää olla "uskollinen" ja mies ei edes vaivaudu viesteilemään? Pitää sinua jo itsestäänselvänä saaliina. Panostaa muihin naisiin, jotka ei ole yhtä epätoivoisia. Sori vaan.

Vierailija
56/67 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrität "yhtä aikaa"?

Jos olin viikkoa ennen treffeillä mutta seksi jäikin yhteen kertaan?

Kuinka kauan itseään pitää säästää ennen kuin voi siirtyä seuraavaan?

Vierailija
57/67 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ko. miestä kuukauteen. Meillä oli kahdet seksitreffit sovittuna, mutta olin flunssan kourissa pari viikkoa ja sitten matkoilla. Nyt mies ilmoitti olevansa pois maasta lähes koko syyskuun.

Katsoi asiakseen taas kysyä "eikö sinulla ole muita vaihtoehtoja? Paikkakunnalla x on taatusti mielenkiintoisia leikkikavereita."

Joo, ei kiinnosta koko mies enää.

Vierailija
58/67 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksikumppanisi kuuluu ventovieraalle, koska??

Vierailija
59/67 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein blokkasin miehen whatsappissa tämän takia. Hän selitti, että 'ei halua olla ainut seksin lähde minulle, etten odota liikoja".

Sanoin, ettei muu seksielämä on ole hänen vastuullaan eikä hänen asiansa.

Silti mies eri yhteydessä kysyi, montako olen pannut ja monenko kanssa juttelen?

Olisi pitänyt heivata viikkoja sitten?? Nyt olen viesteilyä luonut välillämme loukun.

Vierailija
60/67 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit uskonut mammoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän